accer Skrevet 23. januar 2018 #1 Skrevet 23. januar 2018 Hei jeg prøver her. Lurer på hva som kan skje og hvordan det er når jeg er lita og trang, har veldig lita mus. Så kan si jeg blir skremt når jeg ser noen med stor penis. kan jeg bli sprengt eller skje meg noe om den er for lang og stor i omkrets. Og hvordan vil det bli å ha sex med en som har stort utstyr, da lurer jeg på om i det hele tatt om han vil få den inn da hullet er veldig lite. Også om den vil gå for langt inn og skade noe inni meg.
DonaldDuck Skrevet 23. januar 2018 #2 Skrevet 23. januar 2018 26 minutter siden, accer said: Hei jeg prøver her. Lurer på hva som kan skje og hvordan det er når jeg er lita og trang, har veldig lita mus. Så kan si jeg blir skremt når jeg ser noen med stor penis. kan jeg bli sprengt eller skje meg noe om den er for lang og stor i omkrets. Og hvordan vil det bli å ha sex med en som har stort utstyr, da lurer jeg på om i det hele tatt om han vil få den inn da hullet er veldig lite. Også om den vil gå for langt inn og skade noe inni meg. Du vet at det kommer babyer ut av det hullet? 8
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #3 Skrevet 23. januar 2018 Kan jeg spørre om alderen din? Anonymkode: 5a8f1...1d4
accer Skrevet 23. januar 2018 Forfatter #4 Skrevet 23. januar 2018 Men er vel litt annet med en fødsel. En å plutselig få en stor sak inn i seg. Normale størrelse er ikke problem. Men denne er litt større og lenger en det jeg kaller normal. 1
DonaldDuck Skrevet 23. januar 2018 #5 Skrevet 23. januar 2018 4 minutter siden, accer said: Men er vel litt annet med en fødsel. En å plutselig få en stor sak inn i seg. Normale størrelse er ikke problem. Men denne er litt større og lenger en det jeg kaller normal. Hvor stor er den da? Det skal normalt ikke være noe problem, men om den er veldig lang kan det jo være at han bunner deg. Ikke farlig det, men kan visst være litt ubehagelig etter det jeg har hørt. 1
accer Skrevet 23. januar 2018 Forfatter #6 Skrevet 23. januar 2018 Så det vil ikke bli så behagelig da. Men en kan ikke bli sprengt eller noe. Om han bunner meg å presser på så vil det ikke ta noe form for skade. Men kan jeg bli slapp etter på. han vil ikke utvide meg så mye at noen andre ikke merker at han har den inni meg. Tenkte på at noen med mindre penis skal inn i meg senere
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #7 Skrevet 23. januar 2018 Akkurat nå, accer skrev: Men kan jeg bli slapp etter på. han vil ikke utvide meg så mye at noen andre ikke merker at han har den inni meg. Tenkte på at noen med mindre penis skal inn i meg senere Selvfølgelig ikke! Jeg har født tre barn og er ikke slapp der nede. Anonymkode: a179f...25e 1
accer Skrevet 23. januar 2018 Forfatter #8 Skrevet 23. januar 2018 Så da kan det være trygt å kunne gjøre det da. Har bare hørt om folk som sier at det er farlig og jeg kan bli sprengt og mye rart..?
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #9 Skrevet 23. januar 2018 Ingen problem, men for både han og din sin skyld anbefaler jeg en god omgang forspill og oppvarming så det ikke gjør vondt, kanskje ekstra glidemiddel Anonymkode: 01c28...4fb 1
accer Skrevet 23. januar 2018 Forfatter #10 Skrevet 23. januar 2018 <Kan si jeg er veldig tynn og er veldig smal rundt hoftene om det har noe å si..
Gjest Tom Bäcker Skrevet 23. januar 2018 #11 Skrevet 23. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kan jeg spørre om alderen din? Anonymkode: 5a8f1...1d4 30. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1800629#entry24271354
hocane Skrevet 23. januar 2018 #12 Skrevet 23. januar 2018 1 time siden, accer skrev: Hei jeg prøver her. Lurer på hva som kan skje og hvordan det er når jeg er lita og trang, har veldig lita mus. Så kan si jeg blir skremt når jeg ser noen med stor penis. kan jeg bli sprengt eller skje meg noe om den er for lang og stor i omkrets. Og hvordan vil det bli å ha sex med en som har stort utstyr, da lurer jeg på om i det hele tatt om han vil få den inn da hullet er veldig lite. Også om den vil gå for langt inn og skade noe inni meg. Vagina er designet for å få inn penis, uansett størrelse. Du burde ikke bekymre deg. Og som andre har skrevet, litt forspill er alltid smart.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #13 Skrevet 23. januar 2018 Du blir ikke sprengt, men kan få rifter i skjeden. Jeg kjenner også ei som var sammen med en fyr med veldig lang penis som tiltet litt til den ene siden, og poket på den ene eggstokken hennes under sex. Den sluttet å fungere. Hun har en igjen da! Anonymkode: 5c6b8...ace
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #14 Skrevet 23. januar 2018 Kjøp den største agurken i butikken og prøv da vel. Anonymkode: 7d766...96d
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #15 Skrevet 23. januar 2018 På diskusjon.no: "Spør for en venn". Mens her er det deg selv. Jaja. Anonymkode: 96cd7...02d
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #16 Skrevet 23. januar 2018 3 timer siden, accer skrev: Så det vil ikke bli så behagelig da. Men en kan ikke bli sprengt eller noe. Om han bunner meg å presser på så vil det ikke ta noe form for skade. Men kan jeg bli slapp etter på. han vil ikke utvide meg så mye at noen andre ikke merker at han har den inni meg. Tenkte på at noen med mindre penis skal inn i meg senere Det er helt klart merkbart. Men over tid hvis man ikke fører store ting inn i skjeden, vil den trekke seg tilbake. De som fister og bruker veldig store dildoer blir huden strukket, og dermed ikke lkke stram som før. Er derfor ingen kan gå fra å kun hatt sex med en gjennomsnittlig penis, til plutselig å fistes. Er en prosess der du må vide ut vagina mere og mere over tid. Anonymkode: 6c120...12f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå