Gå til innhold

Hva skjer med kroppen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva skjer med kroppen?

Jeg lider av litt deprisjoner, men når jeg hører på musikk, så blir jeg glad å føler jeg greier alt. Dette må være en sang jeg syns er veldig bra, og ikke hørt så mange ganger, så det skjer ikke så ofte for det er vanskelig og finne gode sanger. Er det endorfiner som slipper som når du trener?  

Er det noen som vet hvordan jeg kan finne gode sanger, og lage en skikkelig god liste? Ser folk i hollywood går rund på gata med musikk hele tiden.

Anonymkode: ad2f5...fa1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke det vitenskapelige bak det, men musikk er SÅ bra!

Det kan få en til å føle seg bedre, føle seg mer trist, eller bare enda mer motivert på trening. Jeg hører på musikk nesten hele tiden.

Den rette sangen kan få meg til å presse meg enda litt hardere på trening, det er helt topp!

Hvilken musikk liker du da? Har du Spotify? Hvis ikke, anbefaler jeg deg å skaffe deg det. Der kan du browse blant tusenvis av ferdiglagede lister, alt ettersom hvilken sjanger du liker. 

Anonymkode: 75218...e16

Skrevet

Jeg er helt enig. Jeg har spotify, men syns det er vanskelig og finne sanger for det. Akkurat nå så har jeg hørt på disse 2 endel. 

Men skulle gjerne hatt 100 slike sanger, så jeg ikke ble lei noen av de. Hehe. Men musikk er så bra for kroppen at det er skummelt, men finne noen som har samme smak og lagd gode mapper er kanskje umulig?

Anonymkode: ad2f5...fa1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...