AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #1 Skrevet 23. januar 2018 Hvordan var det? Var forholdet greit etterpå? Hadde dere noen regler på fohånd? Ble alle 3 inkludert? Dere menn, tente dere mer på den andre damen som var ny eller på begge to?(ffm). Har dere fantasert om hun andre senere eller hatt lyst å knulle henne igjen? Har lyst å prøve,men vil gjerne ha tips Anonymkode: 419fb...d8b
Gjest Alterego666 Skrevet 23. januar 2018 #2 Skrevet 23. januar 2018 Jeg har bare vært den inviterte 3.personen, og har sluppet å forholde meg til forholdet som sådan. Hvert fall i det ene (av to) forholdet fremstod paret som veldig harmoniske, enige og som dette var noe som beriket forholdet deres.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #3 Skrevet 23. januar 2018 13 minutter siden, Alterego666 skrev: Jeg har bare vært den inviterte 3.personen, og har sluppet å forholde meg til forholdet som sådan. Hvert fall i det ene (av to) forholdet fremstod paret som veldig harmoniske, enige og som dette var noe som beriket forholdet deres. Hvordan var det for deg? Føler du at du ble inkludert? Følte du deg som en del av ett team? Ble det noe tull senere eller følelser eller gikk det bra? Har lyst å prøve, men redd det skal skade forholdet. Det er mest jeg som har lyst. Tenner litt på å se mannen ta en annen forann meg. Og at vi alle 3 kan kose oss. Ts Anonymkode: 419fb...d8b
Hulderen Skrevet 23. januar 2018 #4 Skrevet 23. januar 2018 En venninne av meg ble med på trekant med samboeren sin og en felles venn av dem. Det endte med at hun gjorde det slutt med samboeren og flyttet sammen med vennen.
SlemUlv Skrevet 23. januar 2018 #5 Skrevet 23. januar 2018 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan var det? Var forholdet greit etterpå? Hadde dere noen regler på fohånd? Ble alle 3 inkludert? Dere menn, tente dere mer på den andre damen som var ny eller på begge to?(ffm). Har dere fantasert om hun andre senere eller hatt lyst å knulle henne igjen? Har lyst å prøve,men vil gjerne ha tips Anonymkode: 419fb...d8b 1: helt fantastisk! :D 2: Helt supert! Vi stoler 100% på hverandre, både før og etter. 3: Bare de faste grensene mine, men de gjelder hele tiden, ikke bare når vi har med andre. 4: Ja så klart. Tilogmed da jeg sa jeg var for sliten, og ba de 2 bare ha sex.. ler. 5: Han har drømt om det ja, det har jeg også. Dessverre har det ikke skjedd.. men vi håper å finne ei å dele livene våre med etterhvert. Mitt tips: Ikke gjør det med noen du ikke stoler på. Alle de 4 vi har hatt trekant med, har vært venner av oss. Kvinner vi allerede har hatt en nær relasjon til, og som vi visste dette ikke kom til å ødelegge vennskapet mellom. Ikke gjør det, om du ikke stoler nær 100% på din partner, eller om en av dere er veldig sjalu.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #6 Skrevet 23. januar 2018 6 minutter siden, Hulderen skrev: En venninne av meg ble med på trekant med samboeren sin og en felles venn av dem. Det endte med at hun gjorde det slutt med samboeren og flyttet sammen med vennen. Oi. Var det en mann eller dame? Vi tenker å ha med en dame. Selv om han gjerne vil se meg bli fyllt opp av en mann. Tenner vi mest på å gjøre det med en dame til. Har vært sammen i mange år. Og stoler på hverandre. Men ting skjer jo og redd forholdet skal bli ødelagt. Men har veldig lyst å prøve. Lettere å planlegge og finne en å ha det med eller one night stand med en man ikke kjenner? Ts Anonymkode: 419fb...d8b
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #7 Skrevet 23. januar 2018 3 minutter siden, SlemUlv skrev: 1: helt fantastisk! :D 2: Helt supert! Vi stoler 100% på hverandre, både før og etter. 3: Bare de faste grensene mine, men de gjelder hele tiden, ikke bare når vi har med andre. 4: Ja så klart. Tilogmed da jeg sa jeg var for sliten, og ba de 2 bare ha sex.. ler. 5: Han har drømt om det ja, det har jeg også. Dessverre har det ikke skjedd.. men vi håper å finne ei å dele livene våre med etterhvert. Mitt tips: Ikke gjør det med noen du ikke stoler på. Alle de 4 vi har hatt trekant med, har vært venner av oss. Kvinner vi allerede har hatt en nær relasjon til, og som vi visste dette ikke kom til å ødelegge vennskapet mellom. Ikke gjør det, om du ikke stoler nær 100% på din partner, eller om en av dere er veldig sjalu. Tusen takk for svar. Men blir det rart å gjøre det med noen dere kjenner fra før? Hvordan går man fram? Jeg stoler på han og han på meg. Er mitt forslag. Han vil helst ha det i fantasiene for er redd for hvordan det vil påvirke forholdet vårt. Feks sjalusi osv senere. Men sjalusi er vel noe man isåfall har på forhånd eller kan det dukke opp i forbindelse med dette? Vi har tenkt tanken på å gjøre det med en vi ikke kjenner som vi ikke treffer igjen. Så det ikke blir noe sjalusi eller kleint. Ts Anonymkode: 419fb...d8b
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #8 Skrevet 23. januar 2018 Lurt å gjøre det med noen man ikke kjenner. Har hatt 3 kant men bare med annen mann (MMF). Fant han på sexdating side. Ingen sjalusi eller problemer i ettertid, men hadde ALDRI hatt det med bekjent som vi ville møtt igjen i andre settinger. Anonymkode: a644f...5ea 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #9 Skrevet 23. januar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lurt å gjøre det med noen man ikke kjenner. Har hatt 3 kant men bare med annen mann (MMF). Fant han på sexdating side. Ingen sjalusi eller problemer i ettertid, men hadde ALDRI hatt det med bekjent som vi ville møtt igjen i andre settinger. Anonymkode: a644f...5ea Takk for svar. Det er det jeg og tenker. Er redd det blir sjalusi fra min siden om det er noen vi til daglig kjenner. Anonymkode: 419fb...d8b
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #10 Skrevet 23. januar 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for svar. Men blir det rart å gjøre det med noen dere kjenner fra før? Hvordan går man fram? Jeg stoler på han og han på meg. Er mitt forslag. Han vil helst ha det i fantasiene for er redd for hvordan det vil påvirke forholdet vårt. Feks sjalusi osv senere. Men sjalusi er vel noe man isåfall har på forhånd eller kan det dukke opp i forbindelse med dette? Vi har tenkt tanken på å gjøre det med en vi ikke kjenner som vi ikke treffer igjen. Så det ikke blir noe sjalusi eller kleint. Ts Anonymkode: 419fb...d8b Ikke noe galt om denne brukeren, hun ga deg et veldig fint svar. Men slik jeg har forstått det er hun og hennes mann polyamorøse, så jeg tenker kanskje at hennes erfaring blir litt annerledes enn for en som "bare" ønsker å prøve trrkant, men det må du føle på selv. men generelt er nok det lureste å ha med en tredjepart som verken du eller partner skjenner fra før, så kan man heller møtes på bar og ta noen drinker sammen først eller noe, for å sjekke stemning og kjemi. Anonymkode: f6dfd...d16
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #11 Skrevet 23. januar 2018 Dere menn da, hvordan var opplevelsen med å ha sex med en dame til? Likte dere det eller var det kleint? Fremedeles glad i den dere var sammen med etterpå eller ønsket dere mer av den nye? Anonymkode: 419fb...d8b
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #12 Skrevet 23. januar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke noe galt om denne brukeren, hun ga deg et veldig fint svar. Men slik jeg har forstått det er hun og hennes mann polyamorøse, så jeg tenker kanskje at hennes erfaring blir litt annerledes enn for en som "bare" ønsker å prøve trrkant, men det må du føle på selv. men generelt er nok det lureste å ha med en tredjepart som verken du eller partner skjenner fra før, så kan man heller møtes på bar og ta noen drinker sammen først eller noe, for å sjekke stemning og kjemi. Anonymkode: f6dfd...d16 Ok. Ja er noensånt jeg tenker. Tror ikke jeg eller han vil klare å gjøre det med noen vi kjenner. Vil bare prøve en gang og se om det er noe for oss.leve ut en fantasi Anonymkode: 419fb...d8b
SlemUlv Skrevet 23. januar 2018 #13 Skrevet 23. januar 2018 (endret) 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for svar. Men blir det rart å gjøre det med noen dere kjenner fra før? Hvordan går man fram? Jeg stoler på han og han på meg. Er mitt forslag. Han vil helst ha det i fantasiene for er redd for hvordan det vil påvirke forholdet vårt. Feks sjalusi osv senere. Men sjalusi er vel noe man isåfall har på forhånd eller kan det dukke opp i forbindelse med dette? Vi har tenkt tanken på å gjøre det med en vi ikke kjenner som vi ikke treffer igjen. Så det ikke blir noe sjalusi eller kleint. Ts Anonymkode: 419fb...d8b Nei, det ble bare herlig med ei vi kjente, fordi da klarte jeg å slippe meg løs, siden jeg stolte på begge jeg hadde i sengen Ingen av oss er sjalu, så sjalusi var aldri et problem for noen av oss. De gangene vi har møtt disse kvinnene igjen (og det har vært mange ganger, ene møter jeg nesten ukentlig), så er vi gode venninner, som fortsatt har en fortrolig tone oss mellom Men dette er noe dere må finne ut av sammen, jeg klarer ikke ha sex med fremmede, jeg må ha en slags relasjon med den jeg har sex med. Sånn er ikke alle Endret 23. januar 2018 av SlemUlv skriveleif
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #14 Skrevet 23. januar 2018 5 minutter siden, SlemUlv skrev: Nei, det ble bare herlig med ei vi kjente, fordi da klarte jeg å slippe meg løs, siden jeg stolte på begge jeg hadde i sengen Ingen av oss er sjalu, så sjalusi var aldri et problem for noen av oss. De gangene vi har møtt disse kvinnene igjen (og det har vært mange ganger, ene møter jeg nesten ukentlig), så er vi gode venninner, som fortsatt har en fortrolig tone oss mellom Men dette er noe dere må finne ut av sammen, jeg klarer ikke ha sex med fremmede, jeg må ha en slags relasjon med den jeg har sex med. Sånn er ikke alle Ok. Tusen takk for utfyllende svar Tror vi ikke vil klare det med kjente. Det blir for kleint for oss. Føler ikke at jeg kunne gjort noe sånt med de jeg kjenner. Ts Anonymkode: 419fb...d8b 1
Gjest Alterego666 Skrevet 23. januar 2018 #15 Skrevet 23. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvordan var det for deg? Føler du at du ble inkludert? Følte du deg som en del av ett team? Ble det noe tull senere eller følelser eller gikk det bra? Har lyst å prøve, men redd det skal skade forholdet. Det er mest jeg som har lyst. Tenner litt på å se mannen ta en annen forann meg. Og at vi alle 3 kan kose oss. Ts Anonymkode: 419fb...d8b Jeg ble tatt veldig godt i mot av begge i begge forhold. De ønsket genuint at jeg også skulle ha det fint. Siden ingen av dem er noen jeg treffer, har det ikke vært problemer i ettertid. Det ville det heller ikke vært om jeg hadde truffet dem i dag.
Hulderen Skrevet 23. januar 2018 #16 Skrevet 23. januar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Oi. Var det en mann eller dame? Vi tenker å ha med en dame. Selv om han gjerne vil se meg bli fyllt opp av en mann. Tenner vi mest på å gjøre det med en dame til. Har vært sammen i mange år. Og stoler på hverandre. Men ting skjer jo og redd forholdet skal bli ødelagt. Men har veldig lyst å prøve. Lettere å planlegge og finne en å ha det med eller one night stand med en man ikke kjenner? Ts Anonymkode: 419fb...d8b De var et "normalt" par, og hadde med en mannlig venn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå