Gå til innhold

Du som er våken, jepp hei

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er du våken nå? Jeg får ikke sove, mye å tenke på, bekymrer meg for ting som har skjedd, og som kan skje. Angst, vet dere...

Anonymkode: b642d...105

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du, du er ikke alene om å ikke få sove. Sliter med å sove hver dag. Håper du får sove ettervært.

Skrevet

Jeg fikk ikke sove i går og sov 4 timer på ettermiddagen. Så da ble det enda en våkenatt. 

Anonymkode: af545...d48

Skrevet

4 timer på ettermiddagen ja det blir det neppe søvn av med det første.

Har dere gjort noe morsom eller kult i dag? Jeg satt og så på at det snødde mens jeg hadde litt dødtid på jobb, var koselig, store fine flak.

Skrevet

Vondt i magen.. sykdom er ut.

Anonymkode: c0d57...8ee

Skrevet

Har et lite barn som våkna i ett-tida og har ikke fått sovet etter det:( ligger og tenker på diverse problemer på jobb (stress, endrede og nye arb.oppg., følelse av å ikke være verdsatt, arb.oppg. som ikke er kompatible med familieliv, dårlig samvittighet for arb.oppg. jeg ikke rekker osv). Ligger og ser etter ledige stillinger, men blir ikke klokere av det heller.

Anonymkode: 2d454...ca2

Skrevet

Så koselig at du har fått sett på snøen, det er skikkelig beroliggende og berikende syntes jeg :)

Jeg får heller ikke sove, er forkjølet og sovet til langt utpå dagen, og hadde en krangel med typen i går som gjør at jeg sitter oppe å natt og tenker på alt mulig worst case greier :S

Anonymkode: a69ec...f2c

Skrevet

Jeg slukna i 7-tiden i går kveld, så jeg har teknisk sett stått opp. Har heldigvis fri i dag, for det blir nok en høneblund utpå formiddagen. :)

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vondt i magen.. sykdom er ut.

Anonymkode: c0d57...8ee

Uff, ønsker deg god bedring, har du hatt vondt lenge?

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har et lite barn som våkna i ett-tida og har ikke fått sovet etter det:( ligger og tenker på diverse problemer på jobb (stress, endrede og nye arb.oppg., følelse av å ikke være verdsatt, arb.oppg. som ikke er kompatible med familieliv, dårlig samvittighet for arb.oppg. jeg ikke rekker osv). Ligger og ser etter ledige stillinger, men blir ikke klokere av det heller.

Anonymkode: 2d454...ca2

Det hørtes veldig stressende ut, har du sett på nav sine sider, og lokalavisen, og finn? Håper du finner en annen jobb, det er jo ikke sånn det skal være.

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så koselig at du har fått sett på snøen, det er skikkelig beroliggende og berikende syntes jeg :)

Jeg får heller ikke sove, er forkjølet og sovet til langt utpå dagen, og hadde en krangel med typen i går som gjør at jeg sitter oppe å natt og tenker på alt mulig worst case greier :S

Anonymkode: a69ec...f2c

Ja, elsker at det snør, er så koselig!

Vi kvinner er flinke til det, analysere og vurdere alle mulige utfall og skrekkscenarioer mens typen din sikkert bare ristet på hodet og sovnet fort. Ting er bok bedre i morgen skal du se, tror du ikke, om du tenker deg godt om?

Skrevet
3 minutter siden, BiancaH96 skrev:

Jeg slukna i 7-tiden i går kveld, så jeg har teknisk sett stått opp. Har heldigvis fri i dag, for det blir nok en høneblund utpå formiddagen. :)

Oi, ja det var tidlig oppe det, er det pga jobb du har litt annerledes døgnrytme?

Gjest HanenIFlokken
Skrevet

Nattemenneske, kikker litt på tv :)

Skrevet
Akkurat nå, HanenIFlokken skrev:

Nattemenneske, kikker litt på tv :)

Er det noe bra å se på, har du sett noe bra  program i det siste?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oi, ja det var tidlig oppe det, er det pga jobb du har litt annerledes døgnrytme?

Ja, i går måtte jeg stå opp før fanden fikk på seg skoa, så det ble en veldig lang dag. Er heldigvis ikke sånn hver dag. :)

Gjest HanenIFlokken
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noe bra å se på, har du sett noe bra  program i det siste?

Zapper bare :ninuskapus:

Skrevet

Har ødelagt døgnrytmen litt pga jobbtider, så nå sitter jeg å spiller sims4 - får vel legge meg snart 😅

Skrevet

To barn på 1 år og 4 år som aldri ble født med sovehjerter. Mann med noro. Jeg ligger nesten å gleder meg til å stå opp, nå kvekker jeg av den minste lyd. Vi pleier å ha nattansvar annen hver natt hvor den andre bruker ørepropper.

Anonymkode: d82e8...ba0

Skrevet

Nå våknet den ene igjen. Blir koko. Tror vi er oppe gjennomsnitt fire ganger per natt fordelt på begge. Når kollegaer og familie sier de er trøtte ler jeg hysterisk. Det er ikke morgen før klokken er 5:45-06. 

Anonymkode: d82e8...ba0

Skrevet

Jeg sover ikke enda fordi jeg sov mye i hele går. Er nok fordi jeg er gravid. 

Skrevet

Opp og skal på jobb.

Anonymkode: 2aace...da7

Skrevet
10 timer siden, C0smos skrev:

Har ødelagt døgnrytmen litt pga jobbtider, så nå sitter jeg å spiller sims4 - får vel legge meg snart 😅

Kjenner meg igjen der, har blitt "en del" timer med Sims4 her og, når jeg egentlig burde ha vært i drømmeland. :fnise: 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...