Gå til innhold

Små bryst

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er normal vektig, nesten flatbrystet, men heldigvis stor rumpe...

A koppen blir nesten for stor for meg... er så og si flat brystet! 

Vil gutter bare ha større bryst? Eller går det fint med bare stor rumpe?

mener ikke å skryte av rumpa mi assa, Heheh ... har bare større mye større rumpe enn folk flest, ligger nokk i familien.

gjør det noe om brystene mine er små da?

Anonymkode: b8484...6f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fortrekker små pupper fremfor svære. Men det er hovedsaklig damen i sin helhet jeg tiltrekkes av. Ikke bare noen kroppsdeler. 

Kan du finne et bilde som illustrerer hvor små dine er?

Anonymkode: 89da3...123

Skrevet

Det er klart - hvis man er en større kvinne ser det "rart" ut med flate bryster, men generelt er man heller heldig. Jeg er selv slank kvinne med B-kopp(ser helt passe ut til meg, men de er selvsagt mot den små siden), og ser venninner med større bryster som sliter med at de begynner å henge. Litt heng er ikke et problem, men når det går for langt er det klart det ikke ser så estetisk vakkert ut.

Det er forsket på det - menn bryr seg mest om formen. Så lenge brystene er runde, spretne og har normal areola for størrelsen, har det ikke noe å si om de er store eller små. 

Ellers, etter min erfaring, har mine menn vært mer opptatt av rumpe :P Har du en bra rumpe gir de f i litt små bryster.

Anonymkode: 548ab...005

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er klart - hvis man er en større kvinne ser det "rart" ut med flate bryster, men generelt er man heller heldig. Jeg er selv slank kvinne med B-kopp(ser helt passe ut til meg, men de er selvsagt mot den små siden), og ser venninner med større bryster som sliter med at de begynner å henge. Litt heng er ikke et problem, men når det går for langt er det klart det ikke ser så estetisk vakkert ut.

Det er forsket på det - menn bryr seg mest om formen. Så lenge brystene er runde, spretne og har normal areola for størrelsen, har det ikke noe å si om de er store eller små. 

Ellers, etter min erfaring, har mine menn vært mer opptatt av rumpe :P Har du en bra rumpe gir de f i litt små bryster.

Anonymkode: 548ab...005

Word!
- mann

Anonymkode: 80a38...869

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er normal vektig, nesten flatbrystet, men heldigvis stor rumpe...

Hvorfor er det sånn at i mange tilfeller har de som har svære mugger liten rumpe og de med svær rumpe små bryster? Akkurat som det er enten eller fra naturen.

Skrevet (endret)
3 minutter siden, hocane skrev:

Hvorfor er det sånn at i mange tilfeller har de som har svære mugger liten rumpe og de med svær rumpe små bryster? Akkurat som det er enten eller fra naturen.

Kroppsformen har alt og si,om de er pæreformet eller epleformet for eksempel.

Endret av lovedrug
  • Liker 1
Skrevet

Du kan jo bare ta silikon om dette er et enormt problem. Hører det beste damer gjør er og ta silikon. Pupper er ikke enormt viktig, men alle vet når jenter har på seg strange klær, så går øynene ganske fort til puppene og rumpa. 

Men store pupper er ikke et must, og vi syns faktisk det er 10x bedre om dere har selvtillit med små pupper enn at dere skjemmer dere bort med de. Har vært borti noen som ikke tar av seg pga puppene, men de som bare kaster klærne selv om de nesten ikke har noe pupper blir sexy alikevel pga de gir faen. Gi litt faen. Lever kun 1 gang!!

Anonymkode: 795ff...4fc

• Liker 2
Skrevet

Hvis du finner en gutt som ikke vil være sammen med deg fordi du har små pupper (eller en som vil være sammen med deg bare fordi du har stor rumpe), så er du egentlig heldig som slipper unna han.

Anonymkode: b12d0...3e3

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, hocane skrev:

Ganske enkelt. Fettprosent vs muskelmasse. Kvinner har enklere for å få muskelmasse i underkroppen. Lav fettprosent=mindre bryster pga at bryster er aller mest laget av fett. Derfor er det ganske enkelt å få denne kroppsformen dersom man har muskuløs rumpe og lår med normal eller lav fettprosent. 

Anonymkode: 24267...163

Skrevet
2 timer siden, hocane skrev:

Er det sånn? Har jeg aldri lagt merke til. Selvfølgelig finnes det ulike kroppsfasonger, men de fleste har vel rumpe og brystet som står i stil til resten av kroppen?

• Liker 1
Gjest Axl Rose
Skrevet

Heller bittesmå pupper enn synlig falske pupper. Ekte pupper er best. Vær fornøyd med det du har. Hadde sikkert elsket deg for den kroppen du har.

Gjest Axl Rose
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men store pupper er ikke et must, og vi syns faktisk det er 10x bedre om dere har selvtillit med små pupper enn at dere skjemmer dere bort med de. Har vært borti noen som ikke tar av seg pga puppene, men de som bare kaster klærne selv om de nesten ikke har noe pupper blir sexy alik

Så enig!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...