Gå til innhold

Menn se her

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det ville vært løgn å si at jeg ikke løfter blikket, spesielt på sommern når jentene begynner å gå med lite klær. Men jeg har samtidig begynt å bli veldig forsiktig med å se, for iblant er det 18 åringer som ser ut som de er i midten av 20 årene, og etter jeg fylte 25 føler jeg under 20 blir for ungt. Jeg tør sjeldent å snakke med kvinner heller og får iblant angst vis noen jeg synes er fin begynner å snakke med meg. Jeg kan til og med føle at jeg har gitt et bra første inntrykk, og uansett bli bekymret siden jeg ikke har noen særlig med erfaring, og er vanskelig å skal late som at man vet hva man gjør når man ikke har noe som helst peiling. 

Videoannonse
Annonse
Gjest Alterego666
Skrevet
På 22.1.2018 den 22.07, AnonymBruker skrev:

Har en mann som sier han ikke ser på andre eller bryr seg om andre.men ofte ser jeg at han gjør det,men han nekter. Han ser på andre ting. 98% av rommet er tomt men han ser akkurat der det går noen damer ,flere ganger.men nekter for det. Sier han ikke får det med seg at han tenker på noe annet. Er veldig vimsete så kanskje han snakker sant. Eller kanskje han lyger Han runker ikke for har ikke behov for det sier han. Det er kjedelig i forhold til sex. Hvor mange som ikke runker her?i ett forhold.  Har ingenting imot at han ser en fin dane eller syns noen andre er fin på tv osv. Men det er ærligheten jeg liker, men føler han lyger. Alle ser vel på andre i blandt . Er det så vanskelig å bare si ja om det er det han gjør? Bryr meg ikke. Vil bare at han er ærlig. Små løgner blir fort store. Når det skal lyges om så små ting.

Anonymkode: 6e78a...099

Stor sannsynlig at han lyver eller underdriver. Også stor sannsynlighet for at han gjør det for å skåne deg. Dersom du vil ha mer åpenhet, kanskje du behøver å gå foran med et godt eksempel ift seksuell åpenhet? #barespør

Skrevet
På 23.1.2018 den 9.10, padawan skrev:

Her er jeg enig med Terence. Det er viktigere ting i samlivet med kjæresten enn hva han måtte se på til enhver tid. Du virker veldig usikker og kontrollerende TS. 

Vet du hva? Jeg mener at kvinner som henger seg opp i hvem mannen ser på gjør det fordi at mannen gjør kvinnen usikker. Det kan være måten han ser på eller at han ikke gir kvinnen oppmerksomhet. 

Jeg snakker da av egne erfaringer. Jeg har vært i flere forhold og i det ene forholdet var jeg en heks. Jeg fulgte hele tiden med på blikket hans og ble drit sur hver gang han stirra på andre damer. Grunnene til det var at 

* Han gikk meg meg på gata og snudde seg for å se på andre damer

* Det eneste han gjorde ute var å se på damer

* tok han i å flere ganger å utnytte muligheten til å stirre på en rompe bare jeg snudde meg bort fra han i ett halvt sekund

* Han kunne feste blikket på en dame og følge med på henne helt til hun forsvant fra hans synsvinkel

si meg, hvilken dame føler seg likt, elsket, satt pris på og spesiell for mannen sin når har oppfører seg som en siklende ulv? 

Når det er sagt så har jeg vært i forhold med andre som OGSÅ SÅ PÅ DAMER men det var ALDRI ett problem. Fordi disse mennene var avslappende og tittinga dems gikk ikke utover vår tilværelse. Han ulven som jeg var sammen med, vi kunne for eksempel være på matvarebutikken og jeg sto og sa noe til han eller spurte han om noe, men han hørte meg ikke fordi han var jo helt hypnotisert av å se på noen damer i andre enden av butikken. Denne samme mannen kontrollerte hvordan jeg kledde meg og ble drit sur hvis noen menn stirret på meg. Det er faktisk vondt å bli oversett av din partner fordi han er så opptatt av å se på andre damer. Hver gang jeg tok det opp med han så neeekta hannselvfølgelig for det og det var jo ikke måte på hvor mye jeg innbiller meg og hvor syk i hodet og hvor blind jeg er som tror jeg ser ting som jeg ikke ser. 

Ts, det der blir aldri bedre. Du ser det med dine egne øyne også nekter han for det. Til slutt kommer du til å tro at du er gal og ikke vet hva som er sant lenger. Kom deg vekk. Mye sunnere for din egen helse enn å være sammen med en sånn fyr. 

Anonymkode: 0b16b...b9e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...