Gå til innhold

Til dere damer som ikke bruker BH...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har lest her på KG at det er mange som ikke bruker BH, ofte pga av lite størrelse. Forståelige. Men til dere kvinner som aldri bruker BH, er ikke dere redd for at brystvortene synes gjennom det ene og andre klesplagget, topp f.eks. Spesielt om sommeren?

Anonymkode: 1fd3e...ece

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er stort sett uten BH, men jeg bruker BH når jeg bruker overdeler som er slik at brystvortene vil vises uten BH.

Anonymkode: a493e...962

Gjest supernova_87
Skrevet

men hva faen har det å si da? hva skjer med seksualisere alt samma faen? 

det er en kropp, vi reagerer ikke med avsky og vantro når man ser menns sine brystvorter kikke såvidt gjennom stoffet på t-skjorta, men når det skjer med kvinner skal det seksualiseres, og det omtales som vulgært (husker fra tråder her inne tidligere). 

ja, så kikker kanskje noen menn på det, det får de heller gjøre så lenge de oppfører seg som folk som klarer å se bort og ikke åpenlyst stirre. brystvortene er vanlige, og det at andre skal dømme meg fordi jeg har en kropp med brystvorter, nei det gidder jeg ikke gå rundt å være redd for, og det synes jeg ikke andre burde heller. skulle ønske vi kunne DRITE i å seksualisere alt hele tiden. småbarn (jenter) må gå med bikinitopp fordi GIDameg, fy og nei om noen skulle se brystvortene deres. det er SYKT

Skrevet

Går som regel uten BH. Var litt kleint i starten, men nå gir jeg faen. Hvis noen ser mine brystvorter, så får de bare se. Er vel ikke så spennende. Elsker å gå uten BH, jeg slipper trykk på mellomgulvet og kløe. Huff, hater BH.

Anonymkode: 26f7f...1f3

• Liker 7
Gjest Frankenstein1
Skrevet (endret)

Syntes det var kleint i starten, men var ikke akkurat redd. Følte bare at alle glodde, selv om de i grunn ikke gjorde det.. Det er en vanesak. Går aldri med BH lenger nå og tenker aldri over det. Hva folk synes om at brystvortene mine er synlige av og til, forteller mer om folk enn om meg.

Endret av Frankenstein1
Skrevet (endret)
23 minutter siden, Rainstorm skrev:

det er en kropp, vi reagerer ikke med avsky og vantro når man ser menns sine brystvorter kikke såvidt gjennom stoffet på t-skjorta, men når det skjer med kvinner skal det seksualiseres, og det omtales som vulgært (husker fra tråder her inne tidligere). 

I noe nstammer i afrika går jo kvinnene toppløst og mennene bryr seg ikke. Jeg tror hvis kvinner først hadde begynt å gå toppløse hadde menn til slutt blitt vant til det og ikke reagert lengre.

Vi liker og tenner på det vi ikke kan få eller se. Så når en gjemmer en kroppsdel gjennom et plagg blir det bare seksualisert enda mer, tror jeg hvertfall.

Endret av hocane
  • Liker 5
Skrevet

Hadde jeg bare kunne gå uten BH! Heldige damer som kan det. Her lyser brystvortene uansett da jeg må bruke BH uten innlegg. Bryr meg lite. Synes det er pent og naturlig. 

Anonymkode: 3a1ec...a40

Gjest Axl Rose
Skrevet

Hvorfor skal de være redd for det? For at sånne som meg skal bli kåt?

Skrevet

Begynte med Bh da jeg var 30 og digger det. Er som en god klem. OT det da. Men gikk altså mange år uten og var så vant til det at jeg heldigvis ikke tenkte på om brystvortene syntes. Rare greier kanskje. For er jo blitt litt hysteri rundt det.

Anonymkode: c177e...eda

Skrevet
3 minutter siden, Axl Rose skrev:

Hvorfor skal de være redd for det? For at sånne som meg skal bli kåt?

Jeg blir bare kåt av pupper dersom de har en viss størrelse og dingler når de løper. Hehe

Skrevet

Vi som ikke bruker bh, har gjerne fysikk som gjør bh-overflødig og har typisk ikke brystvorter med type 1cm i diameter. 

Anonymkode: c1b0e...f6b

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vi som ikke bruker bh, har gjerne fysikk som gjør bh-overflødig og har typisk ikke brystvorter med type 1cm i diameter. 

Hm.. har en mindre brystvorter når en har små bryst da ? Trodde ikke det..

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oj, det var litt av en generalisering :sjokk: Hva er din diameter?

Anonymkode: a493e...962

• Liker 1
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har lest her på KG at det er mange som ikke bruker BH, ofte pga av lite størrelse. Forståelige. Men til dere kvinner som aldri bruker BH, er ikke dere redd for at brystvortene synes gjennom det ene og andre klesplagget, topp f.eks. Spesielt om sommeren?

Hva for noe forferdelig skulle komme til å hende med oss hvis noen skulle se brystvortene våre gjennom et plagg? Jeg bruker så å si aldri bh. Det er luftig og befriende å gå uten.

• Liker 1
Skrevet
46 minutter siden, Rainstorm said:

men hva faen har det å si da? hva skjer med seksualisere alt samma faen? 

ja, så kikker kanskje noen menn på det, det får de heller gjøre så lenge de oppfører seg som folk som klarer å se bort og ikke åpenlyst stirre. brystvortene er vanlige, og det at andre skal dømme meg fordi jeg har en kropp med brystvorter, nei det gidder jeg ikke gå rundt å være redd for, og det synes jeg ikke andre burde heller. skulle ønske vi kunne DRITE i å seksualisere alt hele tiden. småbarn (jenter) må gå med bikinitopp fordi GIDameg, fy og nei om noen skulle se brystvortene deres. det er SYKT

Det er jo ubehagelig å gå rundt med en stor matrest på fremtannen, uten at det er seksualiseringen som har skyld for det. Brystvorter og mat mellom tennene er kanskje naturlig, men det betyr ikke at det er en positiv opplevelse å se det

Anonymkode: 501c8...33d

• Liker 1
Skrevet

Det er jo ubehagelig å gå rundt med en stor matrest på fremtannen, uten at det er seksualiseringen som har skyld for det. Brystvorter og mat mellom tennene er kanskje naturlig, men det betyr ikke at det er en positiv opplevelse å se det

Hva sa du nå sa du ??? Min naturlige og vakre brystvorte skal ikke uimotsagt sammenlignes med ekle matrester på tenna.

• Liker 6
Skrevet

Det er ikke meg du svarer, men for min del spiller det svært liten rolle hva slags opplevelse andre får av å se meg. Jeg kler meg normalt, ikke vulgært.

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hm.. har en mindre brystvorter når en har små bryst da ? Trodde ikke det..

Ofte, men det er idividuelt. Flatbrysta folk med store taper gjerne ned hvis de ikke bruker bh feks i singlet.

Gjest Athleisure
Skrevet

Bruker aldri BH, er ikke redd for om noe synes

Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi tar et digert sjal på, fra det mystiske østen og snurrer det rundt og rundt overkroppen. For slik har det blitt her nå, at en kvinnes kropp skal enten skjules, beskjæres eller forsvinne, under et sjal for å være akseptabel. Aller helst skal den ikke eksistere i det hele tatt. Derav voldtekt og drap. Det tjener samfunnsnytten. Samfunnet går så definitivt i revers!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...