Gå til innhold

Daten er stille

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, jeg var på en date på fredag og det var full kjemi og alt. Han var så kjekk, klok, morsom og vi ble sittende i over 4 timer! Etter daten sendte han melding å inviterte på hjemmedate om en stund. Jeg takket ja og sa jeg gledet meg veldig til det. Etter dette er det blitt helt stille fra han. Jeg er vant til at dersom daten er bra og begge liker hverandre, så tekster man masse med hverandre. Men det er akkurat som han har forsvunnet. Jeg har sendt litt meldinger, men får bare korte svar tilbake. Hva ville dere gjort og hva tenker dere? Høres han intressert ut? Når vi var på date virket han intressert, men nå stusser jeg veldig. 

Anonymkode: 5ade5...384

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at han vil holde på interessen og holde seg interessert tilbake. Jeg er litt sånn at jeg vil puste litt etter en date for å ta innover inntrykk og hva jeg vil. Han har jo sagt han vil møte deg igjen og du har svart positivt til det. Da ville jeg ventet til i morgen eller et par dager etterpå før jeg avtaler noe mer. Jeg har kanskje møtt noen masete menn på rad nå, men jeg mister litt interessen når det skal være kontakt konstant. Jeg trenger å lure litt på hva han driver med, hva han kanskje tenker, kjenner etter hva jeg syntes om han osv. Ikke noe negativt i det:)

Skrevet

Umulig å vite. "Om en stund", om det er en eksakt dato/helg, så er han kanskje veldig opptatt frem til da. Kanskje drives han av å imponere damer på første dame, og går til neste. Bare ta det rolig. Mest sannsynlig kontakter han deg igjen.

Anonymkode: 52a92...17d

Skrevet

Jeg ville sagt at slik kommunikasjonen ligger an nå, med så lite interesse som du plukker opp fra ham, så er du ikke interessert i å møtes flere ganger.

Anonymkode: 351a0...6d0

Skrevet

Synst ikke han høres så veldig interessert ut

Anonymkode: fe219...c23

Skrevet

Nei jeg tenker at når man bare har vært på en date så sparer man samtalen til når man ses igjen. Jeg syns det er slitsomt å småprate om alt og ingenting på meldinger og bruker meldinger til å lage avtaler og gi korte beskjeder, og ikke til å bli kjent eller ha en samtale gående.
Klart det er hyggelig med et lite pip i blandt, men det er ikke alle som syntes det er naturlig å skrive "Hei har du hatt en fin dag" til noen man knapt kjenner, for hvordan skal den satmalen egentlig foregå? "Ja takk det har jeg, hva med deg? " " Jo takk fint her også, akuratt hjemme fra jobb " "samme her" "ok" "ok" ------------- "ses på fredag" "ja det gjør vi" "supert det blir koselig" "ja det blir koselig" --------- En ganske meningsløs samtale, som det oftest blir når man skal tørrprate på sms.
Når man kjenner hverandre mer er det mer naturlig med mer kontakt, men kan forstå at du blir litt usikker om du ikke har hørt fra han på en hel uke liksom. Send han en melding du da vel? :)

Anonymkode: 13358...cc3

• Liker 1
Skrevet

Han syntes vel det var greit å prate med deg i 4 timer fordi du er mer et vennemateriale. Ikke noen seksuell spenning. Derfor. Slutt å mas noe mer og over til neste blomst...

Anonymkode: 4cba5...f8c

Skrevet

Det høres litt ut som en fyr som har lagt inn aksjer for sex og laget seg avtale om sex (hjemmedate), som blir litt småirritert når du forkludrer planen med meldinger han må svare på i mellom. Ville gått på daten, men ville ikke latt det gå langt fysisk før du vet hvilke intensjoner han har om det er kjæreste du vil ha.

Anonymkode: 0ba15...f8f

• Liker 3
Skrevet

Kommer helt an på hva slags personlighet man er. Noen er veldig korte på SMS, mens andre tilnærmet skriver en liten avhandling på hvert svar. Jeg er nok en mellomting. Trenger ikke å være 20 lange meldinger om dagen for min del, men bare korte svare uten noe spørsmål eller initiativ tilbake ville jeg personlig tolket som manglet interesse. Og var det ikke det, men bare at hun svarte kort, ville vi nok uansett ikke passet sammen, så da kan jeg like gjerne avslutte. 

Anonymkode: 90f49...08a

Skrevet

Enig med første innlegg her :) 

Alle er jo så forskjellige med tanke på kontakt sånn gjennom dagen, men når jeg fikk kontakt med han som nå er samboeren min så var vi ekstreme på meldinger fra første stund. Vi sendte bilder og meldte om alt mulig rart, både jobb og humor og dagen vår og tanker generelt. Vi er fortsatt der, men jeg både ser og vet at det hører litt til blant sjeldenhetene å ha det slik. Rart for noen, helt sikkert, men perfekt for oss :hjerte:

Skrevet

Noen personer er bare stille. 

Dump han

Anonymkode: 0d0ca...2b6

Skrevet

Er dere i 30/40 årene, så er det helt normalt. Hvis ikke (det vil si i 20 årene for eks.) da, er han litt sjenert eller bare skeptisk til å si noe mer før dagen.

Anonymkode: 0d041...ac4

Skrevet
På 23.1.2018 den 1.30, AnonymBruker skrev:

Synst ikke han høres så veldig interessert ut

Anonymkode: fe219...c23

Takk for alle svarene. Fortsatt har jeg ikke hørt noe, men jeg er sikker på at han vil sende melding rett før vi har avtalt hjemmedate, som er om en uke. Dessverre har jeg mistet interessen fordi jeg ikke har hørt noe fra han og jeg gidder ikke være usikker. Jeg tror ikke det blir noen hjemmedate fra min side. 

Anonymkode: 5ade5...384

Skrevet

Nei, ikke så veldig interessert kanskje. Håper vel på sex i alle fall, siden han inviterte på hjemmedate.

Anonymkode: cb39a...f29

Skrevet

Har du hørt noe?

Anonymkode: 372b8...dad

Gjest Minesveiper
Skrevet

Du kan jo se om han følger opp den daten han foreslo da før du gjør noen slutninger. Vet om flere som ikke er særlig på å chatte. Hvis du ikke vil ha hjemmedate hos han kan du foreslå noe annet. 

Skrevet

Er det ikke litt vel tidlig med hjemmedate 2. gangen?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...