Gå til innhold

Slutten på størrelsesdebatten!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis du som mann er usikker på om du er liten, medium, stor eller for stor trenger du ikke lure lenger! Klikke her, print ut og mål selv!

Videoannonse
Annonse
Gjest *Fiona*
Skrevet

*fniser*

På et vorspiel en gang, jentevorspiel seff :ler: , kom praten inn på nettopp det der. Bombe. En av jentene resonnerte som følger: Hvis du har brukt Canesten stikkpille noen gang, så har du en sånn der hylse med. Den er 14-15 centimeter lang. Den gikk til bunnen på henne - ergo, hva skal man med en pikk som er større en 15 centimeter anyway?? :ler::ler::ler:

*løper og prøver*

(jeg tviler på denne debatten KAN legges død... men du skal ha for forsøket...) :ler:

Gjest U-likt nick
Skrevet

*fniser*

*løper og prøver*

Spent på resultatet altså :sjarmor: du forteller vel?

:hoho::hoho::hoho:

Skrevet
*fniser*

På et vorspiel en gang, jentevorspiel seff :ler: , kom praten inn på nettopp det der. Bombe. En av jentene resonnerte som følger: Hvis du har brukt Canesten stikkpille noen gang, så har du en sånn der hylse med. Den er 14-15 centimeter lang. Den gikk til bunnen på henne - ergo, hva skal man med en pikk som er større en 15 centimeter anyway?? :ler::ler::ler:

*løper og prøver*

(jeg tviler på denne debatten KAN legges død... men du skal ha for forsøket...) :ler:

He he he! Hva var det egentlig du skulle prøve? Litt uklart synes jeg... :ler::sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...