Gå til innhold

Kjæresten har liten tiss

Fremhevede innlegg

Skrevet

I uerigert tilstand. Den er seriøst sånn 5 cm lang, men blir i hvert fall 15 i erigert tilstand, som er en god størrelse som kjennes godt, er absolutt fornøyd. 

Men hvordan kan den være så liten til å begynne med? Merker også at han har komplekser.for penis, og gjerne ville hatt større. Kan ikke akkurat snakke om at han har såååå stor penis heller, for den er vel typ rundt gjennomsnittet, og det kan hende han tror jeg gjør narr av ham. Jeg får ikke til å komme vaginalt heller, bare med slikking. Dette er han heller ikke fornøyd med. Blir noen ganger tilbaketrukken og lei seg etter sex noen ganger, hvis han ikke har fått meg til å komme vaginalt, bare med klitten. Hvordan kan jeg berolige ham?

Anonymkode: 01f12...ac1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som om dere er ganske unge. De fleste damer kommer ikke vaginalt, men må stimulere klitoris for å komme. 15cm er fin lenge, han har ikke noe å være bekymret for. Fortell han hvor mye du liker den. Du trenger ikke nevne størrelse for å beskrive hvor god den er.

• Liker 11
Skrevet

Sink kan gjøre noe med størrelsen i slapp tilstand. Lang forklaring. Men stemmer.

Anonymkode: 63124...d06

Skrevet

He’s a grow’er!

Anonymkode: 3d38b...13b

• Liker 3
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvordan kan den være så liten til å begynne med?

Veldig vanlig blant menn. Jeg har samme penistype selv. Knøttliten i slapp tilstand, når den er hard blir den betraktelig større.

• Liker 1
Skrevet
Just now, hocane said:

Veldig vanlig blant menn. Jeg har samme penistype selv. Knøttliten i slapp tilstand, når den er hard blir den betraktelig større.

Jeg har også en grower. Kjæresten sier at den er så liten og nusselig når den er slapp. Helt greit det. Jeg tar det igjen når den ikke er slapp.

• Liker 6
Skrevet

Har akkurat samme mål slapp/erigert. Har aldri vært noe problem sammen med damer.

I fellesdusj med andre mannfolk derimot..utrolig flaut. (har fått noen kommentarer som ikke akkurat styrker selvtilliten)

Anonymkode: 44fe0...323

Skrevet

En penis på 16-17 i slapp tilstand kan og være en grower. Ikke lurt å undervurdere peniser som er store i slapp tilstand. Ideen om at bare små kan være grower er like håpløs som ideen om at alle små faktisk er det, grower. 

Anonymkode: 63124...d06

• Liker 1
Skrevet

pølsa mi er ca 10cm i slapp tilstand og 16cm i lang tilstand

Anonymkode: 3b67b...2c2

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

I uerigert tilstand. Den er seriøst sånn 5 cm lang, men blir i hvert fall 15 i erigert tilstand, som er en god størrelse som kjennes godt, er absolutt fornøyd. 

Men hvordan kan den være så liten til å begynne med? Merker også at han har komplekser.for penis, og gjerne ville hatt større. Kan ikke akkurat snakke om at han har såååå stor penis heller, for den er vel typ rundt gjennomsnittet, og det kan hende han tror jeg gjør narr av ham. Jeg får ikke til å komme vaginalt heller, bare med slikking. Dette er han heller ikke fornøyd med. Blir noen ganger tilbaketrukken og lei seg etter sex noen ganger, hvis han ikke har fått meg til å komme vaginalt, bare med klitten. Hvordan kan jeg berolige ham?

Anonymkode: 01f12...ac1

Nei, han har ikke liten tiss fordi den er 5 cm uerigert. Han har en helt vanlig. Og når den blir 15 etterpå så er det også over gjennomsnittet. Si meg, hvor gammel er du? For du høres ekstremt ung og uerfaren ut.

Anonymkode: b8aa7...b2d

• Liker 4
Gjest supernova_87
Skrevet

la ham lese noen artikler på nett om at det er veldig mange !!! kvinner som ikke opplever orgasme uten å stimulere klitoris

det at han skal drive å bli lei seg, ja hvordan påvirker det DEG da? skal du liksom få dårlig samvittighet og bli lei deg og ikke føle deg god nok fordi DU ikke klarer å få orgasme uten klitoris-stimuli? 

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

pølsa mi er ca 10cm i slapp tilstand og 16cm i lang tilstand

Anonymkode: 3b67b...2c2

En liten wiener altså...

Anonymkode: 33653...1ed

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, Rainstorm skrev:

la ham lese noen artikler på nett om at det er veldig mange !!! kvinner som ikke opplever orgasme uten å stimulere klitoris

det at han skal drive å bli lei seg, ja hvordan påvirker det DEG da? skal du liksom få dårlig samvittighet og bli lei deg og ikke føle deg god nok fordi DU ikke klarer å få orgasme uten klitoris-stimuli? 

Dette reagerte jeg også på...

Anonymkode: be4a8...f52

Skrevet

Pikken til samboeren min er sikkert bare 5 cm når den er slapp, og tror ikke den er mer en ca 15 cm i erigrert tilstand. Har aldri synes at dette har vært et problem, de ber heller noe vi ler av:p

Anonymkode: b62ec...7c4

Gjest Axl Rose
Skrevet

Å ha stor i slapp tilstand er heller ikke noe å skryte av. Folk tror du har boner hele tiden:fnise:

Livet skal ikke være lett.

Skrevet
13 minutter siden, Axl Rose skrev:

Å ha stor i slapp tilstand er heller ikke noe å skryte av. Folk tror du har boner hele tiden:fnise:

Livet skal ikke være lett.

Haha ja det er sant 😂

Anonymkode: 5d4b2...b42

Skrevet

Enda bra at den vokser så mye da! :) Han har en såkalt grower, det er ikke helt uvanlig at penis er ganske liten når den ikke er erigrert, og ligger langt inne i "sneglehuset" sitt.
Personlig tenner jeg mere på showers men funksjonen er jo like bra når den uansett vokser til 15 cm stiv :)

Anonymkode: 3f6ad...904

• Liker 2
Skrevet

Min er ca. 11 cm lang og 12 cm i omkrets når den er slapp og temperaturen er +20C, men den blir ikke mer enn 16 cm lang og 15 cm i omkrets i erigert tilstand.

Jeg er ganske liten og slank, og da jeg var hos den unge, pene fysioterapauten sist fikk jeg inntrykk at hun trodde at jeg hadde begynnende ereksjon. Det hadde jeg ikke. Hun skulle nemlig behandle nakken mens jeg lå på ryggen (alle de andre gangene har jeg ligget på magen), og reaksjonen hennes tilsa at hun plutselig følte seg brydd. Hun la kjapt et teppe over nedre del av kroppen. Har også opplevd dette tidligere med en kvinnelig kollega. Så at hun glante ned på skrittet flere ganger, og at stemningen ble litt rar. Da hadde jeg heller ikke ereksjon, men bulen i buksa kunne tilsi noe annet.

Anonymkode: 5162f...e8e

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enda bra at den vokser så mye da! :) Han har en såkalt grower, det er ikke helt uvanlig at penis er ganske liten når den ikke er erigrert, og ligger langt inne i "sneglehuset" sitt.
Personlig tenner jeg mere på showers men funksjonen er jo like bra når den uansett vokser til 15 cm stiv :)

Anonymkode: 3f6ad...904

De fleste kvinner tenner vel på showers, ingen kvinne har sett på en slapp 5cm penis og tenkt "nam". Da blir det mer at de enten ikke sier noe eller har kommet over det stadiet hvor de bryr seg ikke noe om det. Om du derimot har en shower som mann vil du automtisk få mer oppmerksomhet. Har fått sex ute på byen flere ganger fordi når kvinner danser inntil meg kjenner de at selv i slapp tilstand så merker de penisen, og har lært å kjenne igjen blikket når kvinner som i ene sekundet rikker på rumpa snur hode fordi jeg har 14cm i slapp tilstand. Når jeg var 18 så var den bare 9cm så vokste den ekstra mye etter jeg gikk ned i vekt og fikk en bra kropp når jeg ble 19-20. Har venner som er like veltrente som meg som forsatt får damer, men jeg er den eneste i gjengen som ofte ender opp med å ha sex før vi kommer hjem, da de er litt fulle, kåte og nysgjerrige på hvor stor den blir når jeg får ereksjon. Er jeg sprengkåt kan den bli 17cm men 16cm er normalt stivt, mens morgen ereksjonen min er litt over 17cm.

Anonymkode: aeb5c...51d

Skrevet

Etter en kald og våt skitur kan jeg skyve den inn i huden slik at den blir helt borte. Hvis det er rimelig kaldt holder den seg rundt 2-3 cm. I herredusjen og på nakenstranda er den vel rundt 5. Med litt kjærlig berøring av den rette kommer den opp i 17.

Anonymkode: e6c09...459

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...