Gå til innhold

Rosewoods prøvedagbok


Rosewood

Anbefalte innlegg

Hei igjen dere ❤️

Ja, som skrevet i den andre tråden så mistet jeg da i slutten på februar 😔 veldig trist og følte meg plutselig veldig tom. Men har fått mye trøst hos samboer og familie så det har vært veldig godt. Det går for så vidt bra nå, det skjer jo av en grunn, fosteret var ikke levedyktig og det er kroppen sin måte å fikse det opp på. Selv om det så klart er veldig leit ❤️

Tenkte jeg ville skrive her inne igjen da vi bestemte oss for å prøve rett på igjen. Det var så greit å få ut alle tankene, få svar og høre andres erfaringer. 😊

Så ja, SA i begynnelsen av mars. Første helgen i mars. Jeg blødde da rundt en uke også stoppet det. Var egentlig veldig lik en mens; ikke så mye vondere enn mens, ikke sånn helt voldsomt med blod, og rett under en uke med blødning og så slutt. Var hos legen og fikk mye oppfølging, trengte ikke noe utskraping, så alt skulle være fint etterpå :) Hcgen sank godt ned, var vel på 22 en uke etter SA. Så alt i orden sånn fysisk sett.

Vi begynte da å prøve igjen etter 2 uker, legen sa det skulle gå fint. I og med at jeg har regelmessig mens, og alt har gått så greit, så regnet hun med at EL ikke skulle være så veldig forsinket. Selv om det såklart er umulig å si da, men vi begynte nå vi da. :) 

Tror jeg tar dette i to deler, blir voldsomt langt ellers 😅 fortelle mer om selve PPen og hvordan jeg føler meg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi begynte da å prøve i midten av mars, sånn rundt da jeg forventet EL. Merket ikke noe særlig til EL tegn egentlig, sånn slim eller noe sånn, men vi gikk i gang vi.. Tok en liten pause, da vi lurte på om vi skulle vente litt mer, i og med at det ikke virket som EL var der helt enda. Eller noe sånn, vet ikke helt hva vi tenkte egentlig 🙄 beste er jo å ha samleie annenhver dag sånn for å øke oddsen. Men jaja, liten pause ble det da. 

Så nå kommer det litt detaljer da, bare sånn at dere er advart 😂

Så da, forrige uke i påskeferien, merket jeg fikk noe som lignet utflod, sånn typisk man får rett før mens. Tykk og hvit, ikke gjennomsiktig. Det var den helga jeg ventet mensen og så jeg tenkte Ja da kommer den da, så greit da vet jeg at syklusen er på rett kjør igjen.

Men sååå, ble det mer av denne utfloden. Den ble mer rennende, gjennomsiktig/blank. Så da tenkte jeg, hmm kanskje det er forsinket EL? Så da satte vi i gang igjen da, på fredagen også gjorde vi det igjen på søndagen. Også har vi ikke gjort det siden da, fordi reising og skole og jobb. Det var ikke noe EL stikninger eller noe, det kom bare denne slimen. Litt mer sexlyst muligens. Men ikke noe annet typisk liksom.

Jeg har enda litt sånn gjennomsiktig slim, ikke så voldsomt, men det kommer litt på papiret da.

 Men nå har jeg fått denne stikningen, litt sånne som kommer og går. Rundt navlen og litt på sidene av magen. Oppblåst som bare juling. Mensen har enda ikke vist tegn, så jeg tenker da kanskje EL kom litt sent, og mens dukker opp om en 2 ukers tid? Vet ikke jeg. Bare rart at denne stiknigen, luften i magen og det dukker opp nå, flere dager etter jeg oppdaget dette slimet.. 

Tanker? 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...