AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #1 Skrevet 21. januar 2018 Det kommer som kastet på meg 1 til 2 ganger i uken. En intens uro, angst, utrygghet..(jeg vet i grunn ikke hva- eller hvillen følelser- det kommer helt ut av det blå). Spiser allt jeg kommer over-det demper uroen. Så sniker angsten seg tilbake pga mye usunn mat og kcal inntatt. Vekten øker. Gjør ikke noe per nå, men dette kan ikke fortsette, det går på helsen løs. Prøver å spise normale porsjoner til alle måltid( dog noe mye), men så kommer uroen- og jeg får den ikke bort. Noen som har tips til meg? Har ikke lyst å ta det opp med fastlege- ønsker ikke legemidler for dette. Anonymkode: 1cfa4...a02
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #2 Skrevet 21. januar 2018 Tren i stedet når du får det vanskelig. Du vil få ut uroen og regulerer samtidig appetitten. Anonymkode: 789b6...614
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #3 Skrevet 21. januar 2018 Jeg har hatt det slik som deg så lenge jeg kan huske. For meg er det ingen fysisk ting som kan fikse det. Jeg må bare ha det bra og balansert i livet mitt for å spise normalt. Med en gang jeg kjenner stress så kommer disse episodene. Og det er ingenting jeg kan gjøre for å stoppe det, jeg mister helt kontroll. Anonymkode: 2a52e...7bf
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #4 Skrevet 21. januar 2018 Her er tips til sunne ting du kan stappe i deg uten å legge på deg, og som samtidig skal dempe angsten. Jeg kan vel si at det gjør det siden jeg spiser det selv. Te av sitronmelisse hjelper også, men du må drikke det jevnlig, flere ganger til dagen. http://www.meditasjonsskole.no/angst.html Anonymkode: 4c351...2e3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå