Gå til innhold

Hvorfor er forumet så rart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var her for noen år siden og da var det flere brukere og mer aktivitet her, bedre tråder osv. Var på rehabilitering og har vært litt til og fra, før jeg returnerte nå og gledet meg til å være på kvinneguiden igjen, men det er en annen atmosfære her. Bummer altså! Burde jeg gi det en sjanse, litt tid, eller er livet best uten kåge?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

best uten kg

Anonymkode: ea1e7...9fd

Skrevet

Det er fremdeles tellw-tråder her på Kvinneguiden da!

Det er vel omtrent det eneste som er verdt å komme hit til forumet for nå?

:mynona:

Anonymkode: ed4bc...4a2

• Liker 1
Skrevet
20 timer siden, i så fall skrev:

Var her for noen år siden og da var det flere brukere og mer aktivitet her, bedre tråder osv. Var på rehabilitering og har vært litt til og fra, før jeg returnerte nå og gledet meg til å være på kvinneguiden igjen, men det er en annen atmosfære her. Bummer altså! Burde jeg gi det en sjanse, litt tid, eller er livet best uten kåge?

Ja, bummer altså.

Anonymkode: e4bb8...561

Skrevet

Var det bedre her før?

Jeg har alltid visst om KG på grunn av google som har ført meg hit, men ikke i nærmere øyesyn. Havner inn på flere abdre forum også via søkemotor som er like fremmed for meg (mammaforum f.eks) som kg var før. 

Må si jeg savner den tiden, for året mitt på KG har virkelig vært...sjokkerende lesing. 

Anonymkode: 06a47...fe5

Skrevet

Nettrollene har formert seg! Her sitter befolkningen og kaster bort tid på å diskutere regulering av ulvebestanden når det de burde ha gjort noe med er nettrollbestanden! Heller én ulv på tunet enn ti nettroll i forumet! :bond:

• Liker 1
Gjest Tom Bäcker
Skrevet

De burde redusere muligheten til å poste anonymt.

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Var det bedre her før?

Jeg har alltid visst om KG på grunn av google som har ført meg hit, men ikke i nærmere øyesyn. Havner inn på flere abdre forum også via søkemotor som er like fremmed for meg (mammaforum f.eks) som kg var før. 

Må si jeg savner den tiden, for året mitt på KG har virkelig vært...sjokkerende lesing. 

Anonymkode: 06a47...fe5

Kg har ikke vært et mammaforum. Det startet som et bryllupsforum for mange år siden.

Og ja, trollene har formert seg, som andre sier.

Anonymkode: ce74e...970

• Liker 1
Skrevet

Vi har alle endret oss de siste ti årene. Hvorfor skulle forumet stå stille? Klart at det også blir til noe annet.
                          En vakker dag, eller en veldig vakker natt er det og alle oss bort for godt.
                                           Vi får ha det så hyggelig vi kan enn så lenge. :) 

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kg har ikke vært et mammaforum. Det startet som et bryllupsforum for mange år siden.

Og ja, trollene har formert seg, som andre sier.

Anonymkode: ce74e...970

Er trollene barn av de som giftet seg den gangen? :huh:

Anonymkode: 85f2e...ff4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...