AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #1 Skrevet 21. januar 2018 Har glemt å ta p pillene mine på 2 dager og så har jeg allerede begynt å blø. Da jeg skal ha pause vær måned på de i 7 dager så får jeg ikke «mensen» før 3-4 dager så hvorfor får jeg det den 2 dagen nå? Anonymkode: a55ef...493
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #2 Skrevet 21. januar 2018 Fordi du har gått på p-pillene sammenhengende i under 3 uker. Husk prevensjon. Anonymkode: 8d6b2...4c6 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #3 Skrevet 21. januar 2018 Husk også at dersom du har hatt samleie innen de 7 siste dagene kan du bli gravid selv om du skulle bruke tilleggsprevensjon i 7 dager nå. Dette er fordi sædcellene kan leve en del dager før eggløsning kommer. Ta graviditetstest om noen uker om dette er tilfelle og husk p-pillene fra nå av. Last ned appen "drugstars" så får du en påminner hver dag til den tiden du angir på mobilen. Når du da har samlet 50 stjerner (altså tatt medisinen 50 ganger) kan du donere pengene til et formål angitt i appen, så da blir stjernene omgjort til penger (ikke dine penger naturligvis). Du kan for eksempel gi pengene til pasienter med lungesykdommer eller kreft o.l Anonymkode: 5c5a7...eb3
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #4 Skrevet 21. januar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Husk også at dersom du har hatt samleie innen de 7 siste dagene kan du bli gravid selv om du skulle bruke tilleggsprevensjon i 7 dager nå. Dette er fordi sædcellene kan leve en del dager før eggløsning kommer. Ta graviditetstest om noen uker om dette er tilfelle og husk p-pillene fra nå av. Last ned appen "drugstars" så får du en påminner hver dag til den tiden du angir på mobilen. Når du da har samlet 50 stjerner (altså tatt medisinen 50 ganger) kan du donere pengene til et formål angitt i appen, så da blir stjernene omgjort til penger (ikke dine penger naturligvis). Du kan for eksempel gi pengene til pasienter med lungesykdommer eller kreft o.l Anonymkode: 5c5a7...eb3 Tar kun p piller for mensen smertene Anonymkode: a55ef...493
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå