AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #21 Skrevet 22. januar 2018 Liker alt av mannekropper jeg, så lenge den er naturlig, kanskje med unntak av sterkt overvektige og veldig tynne (harde kanter er ikke noe godt). Overdrevent trente er ikke noe særlig pent forresten. Men ting jeg liker ekstra godt er en god fast rumpe, myk mage og myk hud. Da klarer jeg ikke å holde hendene unna. Anonymkode: 74a96...55b 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #22 Skrevet 22. januar 2018 Jeg har sansen for brede skuldre og strategisk plassert kroppshår, jeg digger den stien ned fra navlen og en passe behåret mandig kropp! Ellers kan det gjerne være en "normal" kroppsfasong, jeg liker heller en kropp med litt pondus/mage enn som er for tynn. Veldig trent eller sterkt muskuløs har ikke tent meg spesielt noengang, heller ikke overvekt. Anonymkode: 72cab...7f7 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #23 Skrevet 22. januar 2018 Jeg naturlig og normal kropp. Anonymkode: 14c2d...4c3
bortebra Skrevet 22. januar 2018 #24 Skrevet 22. januar 2018 Jeg tror ikke jeg har noen idealkropp, de jeg har vært sammen med har vært innafor spekteret normal. Han ene var veldig trent, og overfokusert på sin egen liksom deilige kropp. Det var sykt usexy, så jeg styrer unna gutter som tar sixpack-selfies. Jeg blir alltid glad i kroppen til dem jeg er glad i. Og gjerne noen spesielle detaljer. Fine, sterke armer. Eller dyp brystkasse. Eller myk hud. Eller fin rumpe eller hva enn det er fyren har på lur. Jeg er raus med komplimenter også, har inntrykk av at menn får mindre av det, så retter opp eventuell ubalanse.
Solstråla74 Skrevet 22. januar 2018 #25 Skrevet 22. januar 2018 Helst en 10 cm høyere enn det jeg er. Brede skuldre og sterke, litt kraftige armer...:) Om de har litt mage, gjør ikke noe...:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå