AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #21 Skrevet 22. januar 2018 16 minutter siden, Arabella skrev: Neida! Vedkommende AB driver skremselspropaganda. Anonymkode: 4c170...7b6
Arabella Skrevet 22. januar 2018 #22 Skrevet 22. januar 2018 3 minutter siden, FluffyJuggernaut skrev: Jeg bruker samme greiene jeg desinfiserer sminkekostene med. Jeg tar først av gummidelene som jeg bruker i ørene og vasker i lunket vann, legger de på ett håndkle og sprayer med desinfiserings midlet. Selveste høyttaleren, går jeg forsiktig over med en q-tips med litt spray på. Jeg har ikke peiling på om det er skadelig. Men jeg vasker mine når jeg føler det er behov og de blir ren. Og helt ærlig så har jeg aldri mistet mine i bakken eller på gulvet, og mest sannsynlig hadde jeg tatt ett papir eller en del av klærne mine og gnidd de "ren" før jeg hørte videre. Jeg tror vi snakker om to forskjellige typer ørepropper. De du beskriver, oppfatter jeg som deler av et høreapparat. Korriger meg om jeg misforstår. Slike ørepropper som blir omtalt i åpningsinnlegget, har jeg forstått som lyddempere, slike som man bruker når man skal sove for eksempel eller generelt for å dempe uvedkommende lyder og støy. 1
FluffyJuggernaut Skrevet 22. januar 2018 #23 Skrevet 22. januar 2018 (endret) 2 minutter siden, Arabella skrev: Jeg tror vi snakker om to forskjellige typer ørepropper. De du beskriver, oppfatter jeg som deler av et høreapparat. Korriger meg om jeg misforstår. Slike ørepropper som blir omtalt i åpningsinnlegget, har jeg forstått som lyddempere, slike som man bruker når man skal sove for eksempel eller generelt for å dempe uvedkommende lyder og støy. Oi, ja da har jeg missforstått. Sorry. Det jeg beskrev var vanlige headset øreplugger for å høre musikk på. Endret 22. januar 2018 av FluffyJuggernaut 1
Arabella Skrevet 22. januar 2018 #24 Skrevet 22. januar 2018 2 minutter siden, FluffyJuggernaut skrev: Oi, ja da har jeg missforstått. Sorry. Din erfaring kan helt sikkert komme til nytte for noen her. 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #25 Skrevet 24. januar 2018 Ørepropper som brukes mot støy er som oftest "engangs" og skal kastes når de blir skitne. Anonymkode: e90e5...d4f
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #26 Skrevet 24. januar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ørepropper som brukes mot støy er som oftest "engangs" og skal kastes når de blir skitne. Anonymkode: e90e5...d4f Hva er de laget av? Disse kan vaskes. Det står i produktbeskrivelsen https://www.boots.no/butikk/s/products/view.html?p=5828670&c=&g=false&ref=search Anonymkode: 411ba...ada
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #27 Skrevet 24. januar 2018 Man skal IKKE sprite ørepropper. TIng du får kjøpt på apoteket er ikke ment for langtidsbruk. Men jeg har spesialbestilte som jeg bruker en egen rens på - den måtte jeg kjøpte på nettsidene hvor jeg kjøpte øreproppene. Finnes sikkert rent på apoteket og til det. Anonymkode: 2647a...10c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå