lemoncake Skrevet 20. januar 2018 #1 Skrevet 20. januar 2018 Sikkert ofte stilt spørsmål. Meg og sambo elsker å se en god serie eller evt film. Av serier føler jeg vi har sett det meste i den sjanger vi liker, men det har vi helt sikkert ikke. Noen av de beste seriene jeg kommer på i farten: Blacklist, Homeland, Tyrant, Prison Break, Broen og den siste vi så Snikskytter. Hvis noen har tips til en god serie som er den sjanger, eller en god film så kom med det
Gjest Catalina Culès Skrevet 22. januar 2018 #4 Skrevet 22. januar 2018 Lethal Weapon (tv-serien), jeg syns faktisk tv-serien er bedre enn filmene. Går på Viaplay.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #5 Skrevet 26. januar 2018 Den Norske serien Øyevitne fra 2014, The Killing, True Detective Anonymkode: 907fe...e96
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #6 Skrevet 26. januar 2018 On 20.1.2018 at 8:43 PM, Jolen77 said: Sikkert ofte stilt spørsmål. Meg og sambo elsker å se en god serie eller evt film. Av serier føler jeg vi har sett det meste i den sjanger vi liker, men det har vi helt sikkert ikke. Noen av de beste seriene jeg kommer på i farten: Blacklist, Homeland, Tyrant, Prison Break, Broen og den siste vi så Snikskytter. Hvis noen har tips til en god serie som er den sjanger, eller en god film så kom med det Må det være på engelsk? Anonymkode: 0086a...426
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå