Marita38 Skrevet 20. januar 2018 #1 Del Skrevet 20. januar 2018 Hei:) Jeg har en litt eldre citroen som stadig får noe feil på seg. Helt forventet så dette klager jeg ikke på. Men prisene på nye deler i Norge er så sykt dyrt. Jeg handler på citroen butikken på travbanen som oftest. Jeg ble anbefalt å kikke på nettbutikker, men er litt usikker på hvem jeg skal velge. Jeg har bestilt nytt eksosanlegg fra https://www.eurodel.no og venter på den nå. Prisene var veldig fine, men nå har jeg heller ikke ekstremt mye å sammenligne med. Er det noen som har erfaringer fra denne eller andre nettbutikker? Takker for alle svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 20. januar 2018 #2 Del Skrevet 20. januar 2018 1 time siden, Marita38 skrev: Hei:) Jeg har en litt eldre citroen som stadig får noe feil på seg. Helt forventet så dette klager jeg ikke på. Men prisene på nye deler i Norge er så sykt dyrt. Jeg handler på citroen butikken på travbanen som oftest. Jeg ble anbefalt å kikke på nettbutikker, men er litt usikker på hvem jeg skal velge. Jeg har bestilt nytt eksosanlegg fra https://www.eurodel.no og venter på den nå. Prisene var veldig fine, men nå har jeg heller ikke ekstremt mye å sammenligne med. Er det noen som har erfaringer fra denne eller andre nettbutikker? Takker for alle svar:) Kan du bestille deler med hjelp av regnr eller chassinr er du litt tryggere. Eksosanlegg derimot, kan være risikosport å kjøpe fra et sted som du ikke får det levert tilbake. Har selv gjort den tabben at det ikke passa, som jeg kjøpte uoriginalt, men det ordna seg til slutt. Har du prøvd hos Hellanor eller Bilxtra? Er nok billigere enn originalt vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marita38 Skrevet 13. april 2018 Forfatter #3 Del Skrevet 13. april 2018 On 20/01/2018 at 5:45 PM, tdm900 said: Kan du bestille deler med hjelp av regnr eller chassinr er du litt tryggere. Eksosanlegg derimot, kan være risikosport å kjøpe fra et sted som du ikke får det levert tilbake. Har selv gjort den tabben at det ikke passa, som jeg kjøpte uoriginalt, men det ordna seg til slutt. Har du prøvd hos Hellanor eller Bilxtra? Er nok billigere enn originalt vil jeg tro Takk for svar Jeg skal sjekke der, bilextra høres jo ut som et fornuftig valg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peternor Skrevet 13. april 2018 #4 Del Skrevet 13. april 2018 Jeg har kjøpt masse deler fra eurodel.no. Delene kommer raskt og er akkurat som beskrevet, aldri hatt noe problemer med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå