Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal de bare ha åpent en liten stund? Det er da faktisk det de skriver i mailen! (Eller mener de egentlig å skrive at de åpner om en liten stund?)

Tipper det er dårlig engelsk som er årsaken til dette :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tolker det også som at de vil åpne om kort tid og ikke at de bare vil ha åpent en periode - vi satser på at det er dårlige engelskkunnskaper som ligger bak :-)

Størrelsene på Zara vil jeg si er ganske normale og ikke spes små. De har laaaaaaaange bukseben og størrelser iallefall opp til 42 og XL.

Får vel begynne å spare penger til åpningen :danse:

Skrevet

Tror kanskje størrelsene var mindre før, mer normale nå. Har kanskje tilpasset seg ned europeiske standaren som skulle komme?

Nå er det bare å spare penger ja. De har så mye fint barnetøy der også.

:danse::danse:

Skrevet

Gikk forbi der i bogstaveien her om dagen, prøved å titte inn, de har jo revet hele huset bare bevart fasaden. Så det tar vel litt tid før Zara kommer dit ihvertfall

• 2 måneder senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Fremdeles ingen som vet noe mer?

Var på Zara i Vilnius forrige uke og de hadde vanvittig mye fint, særlig barneklær. Kredittkortet gikk litt varmt kan man si.

nero

Skrevet

Har vært på zara på gran canaria..atlantico..og der var i hvertfall veldig stort og bra utvalg!

bruker egentlig str L, men M i klærne fra zara.. ;)

• 1 måned senere...
Skrevet

Noen som så God morgen Norge før de dro på jobb i dag?

Nå har ikke jeg lest DN ennå i dag, men i følge dem er det klart at Zara kommer til Norge neste år!

:hoppe:

Gjest gjest1
Skrevet

:hoppe:

Jippi! Det blir bra! Skulle ønske de kommer til Bergen også. Vi har jo ikke Mango engang.. Trenger nye butikker her i byn. :)

Skrevet

Har ikke lest DN i dag (for så vidt bruker jeg ikke å gjøre det heller), men de sa på TV at de har funnet lokale nå.

Så får vi håpe at det stemmer. :-)

Skrevet

De sa på Gopd morgen norge at Zara skulle åpne neste år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...