OleBrumm Skrevet 16. februar 2005 #41 Skrevet 16. februar 2005 Skal de bare ha åpent en liten stund? Det er da faktisk det de skriver i mailen! (Eller mener de egentlig å skrive at de åpner om en liten stund?) Tipper det er dårlig engelsk som er årsaken til dette :D
Snuppa Skrevet 16. februar 2005 #43 Skrevet 16. februar 2005 Jeg tolker det også som at de vil åpne om kort tid og ikke at de bare vil ha åpent en periode - vi satser på at det er dårlige engelskkunnskaper som ligger bak :-) Størrelsene på Zara vil jeg si er ganske normale og ikke spes små. De har laaaaaaaange bukseben og størrelser iallefall opp til 42 og XL. Får vel begynne å spare penger til åpningen
Baby Skrevet 16. februar 2005 #44 Skrevet 16. februar 2005 Tror kanskje størrelsene var mindre før, mer normale nå. Har kanskje tilpasset seg ned europeiske standaren som skulle komme? Nå er det bare å spare penger ja. De har så mye fint barnetøy der også.
la_luz Skrevet 16. februar 2005 #45 Skrevet 16. februar 2005 Gikk forbi der i bogstaveien her om dagen, prøved å titte inn, de har jo revet hele huset bare bevart fasaden. Så det tar vel litt tid før Zara kommer dit ihvertfall
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2005 #46 Skrevet 25. april 2005 Fremdeles ingen som vet noe mer? Var på Zara i Vilnius forrige uke og de hadde vanvittig mye fint, særlig barneklær. Kredittkortet gikk litt varmt kan man si. nero
LULUDAMA Skrevet 25. april 2005 #47 Skrevet 25. april 2005 Har vært på zara på gran canaria..atlantico..og der var i hvertfall veldig stort og bra utvalg! bruker egentlig str L, men M i klærne fra zara..
Morea Skrevet 31. mai 2005 #48 Skrevet 31. mai 2005 Noen som så God morgen Norge før de dro på jobb i dag? Nå har ikke jeg lest DN ennå i dag, men i følge dem er det klart at Zara kommer til Norge neste år!
Gjest gjest1 Skrevet 31. mai 2005 #49 Skrevet 31. mai 2005 Jippi! Det blir bra! Skulle ønske de kommer til Bergen også. Vi har jo ikke Mango engang.. Trenger nye butikker her i byn.
lillesky Skrevet 31. mai 2005 #50 Skrevet 31. mai 2005 Fant bare denne jeg: http://pub.tv2.no/nettavisen/okonomi/article262668.ece og det er jo gammelt nytt...
Morea Skrevet 31. mai 2005 #51 Skrevet 31. mai 2005 Har ikke lest DN i dag (for så vidt bruker jeg ikke å gjøre det heller), men de sa på TV at de har funnet lokale nå. Så får vi håpe at det stemmer. :-)
MiniMjau Skrevet 1. juni 2005 #52 Skrevet 1. juni 2005 De sa på Gopd morgen norge at Zara skulle åpne neste år.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå