lillesky Skrevet 10. februar 2005 #21 Skrevet 10. februar 2005 Fatter ikke at dere gleder dere til at Zara skal komme' date=' for det er ufattelig dårlig kvalitet på de klærne. Jeg har handlet litt der fordi det var billig og fint, men etter et par turer i vaskemaskina er klærne helt ute av form, og fargen falmer fort! Det har skjedd med samtlige plagg jeg har kjøpt, + det jeg også har fått i gave derfra.[/quote'] Stemmer heller ikke med det jeg har erfart. Kjøpte en kåpe der i 2003, og den har jeg brukt MYE uten at den har blitt hverken ødelagt eller stygg. Jeg håper iallefall at Zara kommer til Oslo! Er det noen som har hørt noe mer?
*M* Skrevet 10. februar 2005 #22 Skrevet 10. februar 2005 Jeg har også kjøpt klær med god kvalitet på Zara. Men som det blir sagt over her er det ulik kvalitet på klær i de fleste butikker. F.eks HM gensere som krymper etter en vask og blir helt ubrukelige. Håper Zara kommer til Oslo, de har veldig mange tøffe t-skjorter og jakker.
Gjest Gjesta Skrevet 10. februar 2005 #23 Skrevet 10. februar 2005 Min erfaring er at Zara har klær av hverken bedre eller dårligere kvalitet enn HM... Jeg har vært heldig og uheldig i begge butikkene. Jeg håper Zara kommer til Kristiansand,..eller Ålesund,.. for der er jeg oftere enn i Oslo
viblie Skrevet 11. februar 2005 #24 Skrevet 11. februar 2005 Jeg har også opplevd begge deler med kvaliteten, til Zara. Men det er fåtallet av de ting jeg kjøper der som går i stykker. Det er kun 2 av x ant. gensere som har gått opp i sømmen, etter kort tid. Var på salg her i Januar, på Zara. Og alle gensere var satt ned til 60,-dkk og bukser til 100,-dkk. Så da går det jo an å handle litt :-) Fikk mye fint til både meg og datteren min, de har veldig masse søte barneklær :-)
Cand alt Skrevet 11. februar 2005 #25 Skrevet 11. februar 2005 Når jeg hører her hvor populær Zara er så skal ikke ta meg en tur dit. Handler alltid på Z. når jeg er i utlandet.
lillesky Skrevet 11. februar 2005 #26 Skrevet 11. februar 2005 Jeg har bare en gang opplevd at noen i Norge har samme Zara-klær som meg. Men det blir jo sånn som H&M, du blir ikke alene om å ha klær derfra... Det gjelder jo egentlig ingen klær, nesten.
Ephemera Skrevet 12. februar 2005 #27 Skrevet 12. februar 2005 Jeg håper det kommer Zara-butikk i Trondheim, jeg.. Husker å ha hørt at Zara skulle etablere butikker i Norge, så det er nok ikke usannsynlig at det kommer Zara-butikker i Oslo ihvertfall.
lillesky Skrevet 13. februar 2005 #28 Skrevet 13. februar 2005 Zara har vært i forhandlinger om butikklokale i Oslo. Jeg jobber selv i en konkurrent, og vi fikk beskjed i fjor (eller forfjor) at Zara skulle etablere seg i Oslo før jul. De er sikkert på letende etter passende lokaler, hvis de ikke har funnet ut at det ikke er stort nok marked for dem i Norge...
myagi Skrevet 13. februar 2005 #29 Skrevet 13. februar 2005 Jeg var og kikket på Zara i London nå, og jeg ble veldig skuffet! Jeg har hørt så mye skryt her inne, og gledet meg virkelig til å shoppe hemningsløst der, men dengang ei. Fant 2 skjørt, 1 t-skjorte og 1 par sko som jeg kunne vurdert å kjøpe. Men jeg gjorde det ikke.
lillesky Skrevet 13. februar 2005 #30 Skrevet 13. februar 2005 Den beste Zara'en ligger på Gran Canaria (Atlantico), synes jeg. Der finner jeg alltid noe fint. Men jeg har ikke funnet noe fint på Zara i hverken London, Paris eller København. :-? Så hvis noen skal til Gran Canaria burde de ta turen innom kjøpesenteret som ligger ved Vecindario.
Snuppa Skrevet 15. februar 2005 #31 Skrevet 15. februar 2005 Har vært fraværende fra forumet noen dager og så plutselig dette innlegget. Er det sant???? Noen som vet noe mer??????
Laban Skrevet 15. februar 2005 #32 Skrevet 15. februar 2005 Pleide å elske Zara, men synes de har tapt seg kraftig det siste halvannet-to årene. Fortsatt et greit sted å handle billige og mer nøytrale ting, men synes ikke de er like stilige som de pleide å være...
Smilla78 Skrevet 15. februar 2005 #33 Skrevet 15. februar 2005 Det som er dritt med zara er at de kun har store str. Ingenting under medium og det drukner jeg i når jeg bruker xs. Ihvertfall var det sånn i Lisboa.
Gjest allium Skrevet 15. februar 2005 #34 Skrevet 15. februar 2005 Det som er dritt med zara er at de kun har store str. Ingenting under medium og det drukner jeg i når jeg bruker xs. Ihvertfall var det sånn i Lisboa. Hehe, det er det jeg synes er fint med Zara. På Zara finner jeg, som er 1.79, garantert lange nok bukser, og det til en hyggelig pris.
Snuppa Skrevet 16. februar 2005 #35 Skrevet 16. februar 2005 Måtte bare sende mail til Zara og spørre om de skulle åpne i Bogstadvn. Litt diffust svar, men dette er iallefall det de sa: We inform you that we will be opening a Zara store in a short term period in Norway but there is no precise date for this.
lillesky Skrevet 16. februar 2005 #36 Skrevet 16. februar 2005 Tenkte på å maile jeg og, men kom meg aldri til det. Men nå vet vi iallefall litt mer! Og det kommer! Jippi!!
MiniMjau Skrevet 16. februar 2005 #37 Skrevet 16. februar 2005 men har ikke Zara mindre størrelser(beregnet for små spanske jenter....)? Så f.eks en XL hos Zara kanskje er M på Hennes og Mauritz?
lillesky Skrevet 16. februar 2005 #38 Skrevet 16. februar 2005 Jeg bruker vanlige str hos Zara også. Men jeg tror ikke Zara har noen BiB avd. f.eks. Jeg mener en S er S hos Zara også, og jeg har sett at de har str. opp til XL.
Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2005 #39 Skrevet 16. februar 2005 Måtte bare sende mail til Zara og spørre om de skulle åpne i Bogstadvn. Litt diffust svar, men dette er iallefall det de sa: Skal de bare ha åpent en liten stund? Det er da faktisk det de skriver i mailen! (Eller mener de egentlig å skrive at de åpner om en liten stund?)
OleBrumm Skrevet 16. februar 2005 #40 Skrevet 16. februar 2005 Min erfaring er at størrelsene er mindre på Zara ja....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå