Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er kjempe fornøyd med Sykepleiepluss da jeg brukte det til eksamen i desember, men jeg hørte at medikamentregning undervises ikke av Nils? Er litt redd for å betale for et vår abonnement i tilfelle de ikke er like flinke til å forklare...

Noen erfaringer?

Anonymkode: a416a...246

Skrevet

Annbefaler apex nettkurs, hadde ikke stått uten det ass

Anonymkode: 83d20...9ad

Skrevet

Det er ikke Nils Christian som har filmene nei. Men de har 300-400 oppgaver med fasit og videofasit på siden så jeg kommer definitivt til å bruke sykepleiepluss aktivt (og jeg gjør det allerede :P ) 

Apex var ok, men syntes de gjorde ting så unødvendig vanskelig bare for å gjøre det... Om jeg ikke hadde kunnet mesteparten av det de underviste om hadde jeg ikke skjønt en dritt. 

Anonymkode: 25c99...add

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke Nils Christian som har filmene nei. Men de har 300-400 oppgaver med fasit og videofasit på siden så jeg kommer definitivt til å bruke sykepleiepluss aktivt (og jeg gjør det allerede :P ) 

Apex var ok, men syntes de gjorde ting så unødvendig vanskelig bare for å gjøre det... Om jeg ikke hadde kunnet mesteparten av det de underviste om hadde jeg ikke skjønt en dritt. 

Okay men forklarer personen på en lettvint måte? 😊

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Okay men forklarer personen på en lettvint måte? 😊

Jeg synes de er ganske greie ja :) Men jeg har ikke sett selve filmene om medikamentregning da jeg allerede er ganske greit inni det 

Skrevet

Vil anbefale sykepleiepluss til medikamentregning også. Det er Sigve som har introduksjonskurs, også er det over 200 regneoppgaver med forklaringsvideoer. (ikke på de mot slutten da man regner med at du har kommet deg godt igjennom matten innen den tid. De forklarer veldig greit!

Anonymkode: 3ce49...868

Skrevet

Noen som kan forklare hvordan en skal tolke oppgavene i fortynning; når vil man fram til at man skal trekke fra mengde fortynning og mengde konsentrasjon og når skal mengde fortynning stå som endelig svar? Noenoppgaver er lett å forstå hva de vil ha til svar, mens andre er skikkelig tolkningsarbeid. Synd det skal være sånn på en så viktig eksamen. 

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes de er ganske greie ja :) Men jeg har ikke sett selve filmene om medikamentregning da jeg allerede er ganske greit inni det 

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil anbefale sykepleiepluss til medikamentregning også. Det er Sigve som har introduksjonskurs, også er det over 200 regneoppgaver med forklaringsvideoer. (ikke på de mot slutten da man regner med at du har kommet deg godt igjennom matten innen den tid. De forklarer veldig greit!

Daså! Da betaler jeg for abonnementet. :ac:

Skrevet

Har sykepleiepluss, og medikamentregningen virker veldig bra!

Btw, har du fått svar på anatomieksamen eller vet du når vi får svar? Det var jo utsatt sensur til i dag kl.12..

Anonymkode: 56d00...ae1

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har sykepleiepluss, og medikamentregningen virker veldig bra!

Btw, har du fått svar på anatomieksamen eller vet du når vi får svar? Det var jo utsatt sensur til i dag kl.12..

Jeg venter og venter. Sjekker hele tiden! :fnise: Hvor får du informasjon om dette? Har vært på NOKUT, men ser ingenting.

Skrevet

Hvor sto det at sensur var kl 12?

Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg venter og venter. Sjekker hele tiden! :fnise: Hvor får du informasjon om dette? Har vært på NOKUT, men ser ingenting.

Haha samme her!! Er såå spent. Hvordan gikk det? På studentweb, du da? 

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor sto det at sensur var kl 12?

http://www.uis.no/getfile.php/13373593/Postjournaler/US 83-17 Utvidet sensurfrist ved nasjonal deleksamen i anatomi%2C fysiologi og biokjemi.pdf

Er universitetet i Stavanger som har skrevet det, men siden det er nasjonal eksamen regner jeg med at det gjelder for alle :-) 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha samme her!! Er såå spent. Hvordan gikk det? På studentweb, du da? 

Jeg fikk en B! Er veldig fornøyd akkurat nå :mynona:Deg da?

Dette er eksamen som jeg har fryktet mest siden jeg har bare hørt om høye stryktall, men når man har sykepleiepluss så er ingenting umulig :fnise:

Skrevet

Viktig kunne medisinregning ellers kan man komme i fengsel. Hvert år flere saker om sykepleiere som tar livet av pasienter fordi de ikke kunne medesinregning. Tragisk.

Anonymkode: 0c871...309

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...