Gå til innhold

Blivakker.no?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor gidder noen egentlig å handle hos denne nettbutikken? 

Selve navnet på nettbutiken impliserer jo faktisk at kundeme vanligvis er ganske stygge. 0g at de er nødt til å handle forskjellige produkter hos "BliVakker" for å bli pene? :klo:

Anonymkode: e4115...300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å herregud. Navnet skjemmer ingen. Har ikke tenkt over navnet en gang jeg. :fnise: Jeg har handlet en del hos blivakker fordi de har godt utvalg, gode priser, sender kjapt og har god service. Aldri fått falske varer, men fikk et gammelt produkt en gang. Var veldig nær utløpsdato. Fikk pengene igjen og beholde produktet. Dette var en dyr foundation fra Jane Iredale. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handler store flasker med shampoo og balsam der, fordi det er ålreite priser på de. Navnet fornærmer den som vil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også fornøyd med nettsidemn. Lurer på om man er år ekte produkter eller ikke da. 

Anonymkode: ec9c0...8f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor gidder noen egentlig å handle hos denne nettbutikken? 

Selve navnet på nettbutiken impliserer jo faktisk at kundeme vanligvis er ganske stygge. 0g at de er nødt til å handle forskjellige produkter hos "BliVakker" for å bli pene? :klo:

Anonymkode: e4115...300

Hehe, har en fb-venn som nekter plent å handle hos dem fordi det visstnok impliserer at man ikke er vakker nok som man er. Det er meg revnende likegyldig hva de kaller nettsiden sin. Får da være måte på hva man skal henge seg opp i. Og jeg blir definitivt vakrere om jeg vasker håret, og da har nettsiden deres gode produkter til en rimelig pris. 

Anonymkode: f6ee9...f24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen grunn til å dømme hunden på hårene, eller butikken på navnet, og føle seg krenket.

Det er helt fritt om man vil spare noen penger, og kjøpe helt greie produkter hos blivakker, eller føle seg krenket og kjøpe varene et annet sted.

Produktene jeg har kjøpt har vært helt ekte. 

Om navnet skulle si noe om kvaliteten på produktene så bør folk slutte å handle på Yoox :blink: 

Anonymkode: 6ec59...0cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...