Gå til innhold

Jeg blir gal av denne datinga

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har datet en mann i et par måneder nå og jeg har fått følelser for han. Vi ble enige tidlig om å ikke treffe andre og vi har møttes mellom 10-20 ganger. Vi har og blitt enige om å si ifra hvis noe endrer seg og vi ikke tror det kan bli noe mer. 

Vi møttes for et par dager siden og alt virket fint da, men etter det har han tatt mindre kontakt og svarte meg verken i går eller i dag på melding. Noe som er veldig ulikt han. Vi planla å møtes i dag eller i morgen, da begge får barna igjen neste uke. Men neida, han er stille som en mus.. 

Jeg erfarer ofte at menn er litt konflikskye og verger seg for å si ifra at det ikke blir noe mer. Eller, det er vel kanskje litt sånn generelt for begge kjønnene. Blir jeg ghostet eller jeg bare hysterisk? 

Anonymkode: 04e03...fc0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han bør ha en veldig god grunn når han ikke svarer. Man svarer alltid, uansett om man er interessert eller ikke. Avvent noen dager og se om han svarer, hvordan han forklarer dette osv. 

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, OnFire skrev:

Han bør ha en veldig god grunn når han ikke svarer. Man svarer alltid, uansett om man er interessert eller ikke. Avvent noen dager og se om han svarer, hvordan han forklarer dette osv. 

Ja, det jeg og synes. Og han er i tillegg en  voksen mann og seks år eldre, så det er ihvertfall veldig barnslig om han ignorerer meg med vilje. 

Anonymkode: 04e03...fc0

Skrevet

Send en melding. Kan hende han bare har hatt mye å gjøre, blitt syk, etc. Har tross alt ikke gått to dager enda.

Skrevet

Han ghoster deg sannsynligvis. 

Anonymkode: c0141...dbb

Skrevet

Ring gjerne og send melding om han ikke svarer.

At folk ghoster andre, "thats just mean!!" Kom an liksom, vær voksen nok og si sannheten. Om han for en eller annen grunn føler at ting har forandret seg, ikke kjekt for deg, men han kan nå søren meg være ærlig på det.

(snakker av egen erfaring, så blir irritert når jeg leser at andre også opplever slikt). 

Det behøver ikke være noe, men min erfaring er at du bør stole på magefølelsen.

Anonymkode: 6d5ac...0ad

Skrevet

Kanskje opptatt med jobb eller noe da?

Anonymkode: 69363...da1

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje opptatt med jobb eller noe da?

Anonymkode: 69363...da1

Uansett hvor opptatt man er har alle mulighet til å avse noen sekunder til å svare på en melding i løpet av flere dager. Så det er ingen unnskyldning.

Høres ut som han «bare» er konfliktsky. Ufattelig barnslig og dårlig gjort å ikke svare på meldinger, spesielt siden dere har datet en stund! Faen, blir så oppgitt over sånne «menn». De skjønner jo tydeligvis ikke hvor jævlig det føles å bli ignorert på den måten.

Anonymkode: b93c8...866

• Liker 1
Skrevet

Du får bar se hva som skjer etter hvert?

Anonymkode: 3a580...912

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...