Gå til innhold

oppblåst mage og brudekjole..


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Har et problem... Magen min er forholdsvis flat på morgenen, men blir oppblåst av en rekke matvarer... Ikke noe særlig med spørsmål om man er gravid (når man ikke er det) på "den store dagen"... Holder korsettet på plass magen?? Noen medikamenter som hjelper.....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Et korsett holder den nok på plass. Prøv ellers å unngå matvarer du vet du får oppblåst mage av den dagen hvis det er mulig (sånn fram til middagen burde det vel gå greit). Tror også det finnes ting som skal hjelpe mot oppblåst mage både på apoteket og på helsekost. Gå innom og spør, og prøv det ut før den store dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unngå kokte poteter, ris, hvitt brød, og andre matvarer du føler blåser opp magen. Apoteket har noe som visstnok skal hjelpe. Men personlig har jeg funnet ut at det hjelper å spise knekkebrød til frokost og lunsj. På meg hjalp dette ganske godt. Ryvita fungerer bra syns jeg, og de er ikke så tykke å harde å spise heller. Ikke så spennende å spise kanskje, men det hjelper å ha litt yougurt ved siden av f.eks. I helgene spiser jeg vanlig brød, men jeg rister dem først. Har funnet ut at det hjelper også. Magen min er nå fin og flat igjen! :D Men jeg kommer til å fortsette med Ryvita...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BEANO tabeletter fås uten resept på apotek, disse tas like før du spiser og du unngår luft i magen. Jeg er sikker på at de vil hjelpe deg De koster rundt 90 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Gjest Anonymous

Mange gode råd her... Flere som har efaringer med BEANO? Får ikke tak i dem på apoteket, er de gått ut av produksjon kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...