AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #21 Skrevet 21. januar 2018 Lurer veldig på hvor folk gjemmer disse dukkene dersom de får besøk av f.eks. familien, spesielt dersom man bor i en liten leilighet eller hybel Anonymkode: b2567...209 12
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #22 Skrevet 21. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Lurer veldig på hvor folk gjemmer disse dukkene dersom de får besøk av f.eks. familien, spesielt dersom man bor i en liten leilighet eller hybel Anonymkode: b2567...209 Pakker den inn i en søppelsekk å gjemmer den i skapet Anonymkode: 33ca8...8d3
Gjest Axl Rose Skrevet 21. januar 2018 #23 Skrevet 21. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Pakker den inn i en søppelsekk å gjemmer den i skapet Anonymkode: 33ca8...8d3 Tenk hvis noen ser det og tror det er et lik!
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #24 Skrevet 21. januar 2018 Akkurat nå, Axl Rose skrev: Tenk hvis noen ser det og tror det er et lik! Ja da kan de bare åpne skapet å sjekke vel. Anonymkode: 33ca8...8d3
Gjest Axl Rose Skrevet 21. januar 2018 #26 Skrevet 21. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja da kan de bare åpne skapet å sjekke vel. Anonymkode: 33ca8...8d3 Kanskje de ikke tørr og ringer politiet, så er det bare en sexdukke. Hadde sikkert vært flaut
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #28 Skrevet 21. januar 2018 Akkurat nå, Axl Rose skrev: Kanskje de ikke tørr og ringer politiet, så er det bare en sexdukke. Hadde sikkert vært flaut Er jo ikke noe å være flau over. Selger jo sånne dukker med menn med sixpack og stor kuk også. Mange som kjøper sånne ifølge veinna mi som jobber på sexleketøybutikk. Anonymkode: 33ca8...8d3
Horten Market Skrevet 21. januar 2018 #29 Skrevet 21. januar 2018 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er jo ikke noe å være flau over. Selger jo sånne dukker med menn med sixpack og stor kuk også. Mange som kjøper sånne ifølge veinna mi som jobber på sexleketøybutikk. Anonymkode: 33ca8...8d3 Men kvinners sexliv er ikke flaut og skambelagt. 4
Ansagt Skrevet 21. januar 2018 #30 Skrevet 21. januar 2018 Folk som er avhengig av prostituerte for å få seg noe kunne jo fått dette på blå resept? Bedre for alle😊 3
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #31 Skrevet 21. januar 2018 Jeg tror at den dagen disse dukkene begynner å bevege på seg, dvs. roboter, som også virker noenlunde realistiske, så blir det mindre kamp om kvinnfolk. Jeg tipper 20-30 år. Anonymkode: 662d6...9c5 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #32 Skrevet 21. januar 2018 På 20.1.2018 den 18.38, FluffyJuggernaut skrev: Jeg syns det er sært og jeg hadde nok mistet interesse om en mann hadde hatt en eller flere dukker han "lekte" med. Men jeg kan være ganske dømmende når det kommer til hva jeg ønsker å invitere inn i mitt liv, fleshlight, dildo, vibrator og andre håndholdte masturbasjon verktøy, helt i orden Men jeg vet helt sikkert at jeg ønsker ikke å prøve eller eie en slik mannlig dukke. Hvorfor er dette problematisk? Ingen mann som fnyser over en dame med skuffen full av dildoer. Begge to tar hånd egen seksuelle lyst uten å involvere andre mennesker. Personlig er jeg temmelig sikker på at kvinner også ville skaffet seg en mannlig dukke dersom dukken var like funksjonell slik tilfellet er for menn. Problemet for kvinner er jo at de ikke får samme utbytte av dukken som menn, da en mannlig dukke ikke kan ha dominant funksjon. Anonymkode: b0841...64c 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #33 Skrevet 21. januar 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror at den dagen disse dukkene begynner å bevege på seg, dvs. roboter, som også virker noenlunde realistiske, så blir det mindre kamp om kvinnfolk. Jeg tipper 20-30 år. Anonymkode: 662d6...9c5 Folk i Japan har jo begynt å gifte seg med dukker og animasjonsfigurer, så enig der. Anonymkode: b0841...64c 2
Lava Anne Skrevet 21. januar 2018 #34 Skrevet 21. januar 2018 Hun i badekaret ser ut som hun har blitt drept. 6
FluffyJuggernaut Skrevet 21. januar 2018 #35 Skrevet 21. januar 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er dette problematisk? Ingen mann som fnyser over en dame med skuffen full av dildoer. Begge to tar hånd egen seksuelle lyst uten å involvere andre mennesker. Personlig er jeg temmelig sikker på at kvinner også ville skaffet seg en mannlig dukke dersom dukken var like funksjonell slik tilfellet er for menn. Problemet for kvinner er jo at de ikke får samme utbytte av dukken som menn, da en mannlig dukke ikke kan ha dominant funksjon. Anonymkode: b0841...64c Det finnes sånne dukker som er formet som menn, og det er kvinner og menn som kjøper de. Men jeg kommer ikke til å bli en av de. Jeg syns ikke en dukke kan sidestilles med en dildo som er ett håndholdt leketøy. Den dildo kan sammenlignes med en fleshlight og andre håndholdte leketøy. Forøvrig finner du svarene du stiller i resten av innlegget mitt. 7
Thyra Skrevet 21. januar 2018 #36 Skrevet 21. januar 2018 2 timer siden, Lava Anne skrev: Hun i badekaret ser ut som hun har blitt drept. Det samme tenkte jeg.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #37 Skrevet 21. januar 2018 2 timer siden, Lava Anne skrev: Hun i badekaret ser ut som hun har blitt drept. Slutt å vær så dramatisk da Anonymkode: 33ca8...8d3
Gjest Axl Rose Skrevet 21. januar 2018 #38 Skrevet 21. januar 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er jo ikke noe å være flau over. Selger jo sånne dukker med menn med sixpack og stor kuk også. Mange som kjøper sånne ifølge veinna mi som jobber på sexleketøybutikk. Anonymkode: 33ca8...8d3 Jeg hadde blitt flau! Holder med fleshlighten (som jeg kaller for Emma), mennesker, og andre godsaker.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #39 Skrevet 21. januar 2018 en kompis av meg har en slik, sykt realistisk og ganske deilig også. tror han er fornøyd med kjøpet. han har vært i flere forhold og er lut lei kvinner. nå jobber han nesten hele dagen og knuller dukka når han kommer hjem. jeg har selv lyst å prøve den, men han har jo brukt den nå så litt ekkelt Anonymkode: 63226...a22 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #40 Skrevet 21. januar 2018 At de er så realistiske må jo virke litt mot sin hensikt? Føler man har sex med et lik fremfor en dukke. Å føle seg nekrofil kan vel ikke være særlig sexy 😳 Anonymkode: f1038...3e7 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå