Gå til innhold

Norges bunnslam


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ingen er bunnslam, alle er medmennesker.

Skjerp dere!

Anonymkode: 642b8...8d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er vel en av de, da... Problemet som nyutdannet ung og frisk nordmann er at de typiske "bunnslam" arbeidsplassene ikke vil ha oss. Og de jobbene vi er utdannet til krever erfaring, som vi ikke har. 

Du kan godt kalle meg bunnslam om du vil, men jeg anser ikke min verdi som menneske som avhengig av om jeg har jobb eller ikke. 

Anonymkode: 2a1a1...5f7

Ikke gi opp:)Det ordner seg nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er vel en av de, da... Problemet som nyutdannet ung og frisk nordmann er at de typiske "bunnslam" arbeidsplassene ikke vil ha oss. Og de jobbene vi er utdannet til krever erfaring, som vi ikke har. 

Du kan godt kalle meg bunnslam om du vil, men jeg anser ikke min verdi som menneske som avhengig av om jeg har jobb eller ikke. 

Anonymkode: 2a1a1...5f7

Du føler at mennesker flest behandler deg bra selv om du er arbeidsledig?

Anonymkode: be46b...1ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du får bare styre på TS. Gå inn i A4 livet om du vil, og bedøm folk som bunnslam eller ikke. Vi som har investert smart og kan leve "do what the fuck you want livet" ler rått av alle dere som trer inn i hamsterhjullivet der dere er avhengig av en god jobb for å leve livet dere ønsker. 

Om man først skal snakke om bunnslam, så er det dere som er bunnsslam, som aldri greier å tre ut av hamsterhjulet. Vi virkelig vellykkede ler rått av den nye arbeiderklassen. So shut the fuck up, you fucking looser. You're the scum of the earth. 

Anonymkode: 1ea13...6ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman
På ‎19‎.‎01‎.‎2018 den 18.49, Evilposelos skrev:

:fnise: Jeg tror det går bedre med dem enn med fordomsfulle mennesker. 

Kunne ikke sagt det bedre selv :kyss2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cartman
På ‎19‎.‎01‎.‎2018 den 22.26, AnonymBruker skrev:

Ja, du får bare styre på TS. Gå inn i A4 livet om du vil, og bedøm folk som bunnslam eller ikke. Vi som har investert smart og kan leve "do what the fuck you want livet" ler rått av alle dere som trer inn i hamsterhjullivet der dere er avhengig av en god jobb for å leve livet dere ønsker. 

Om man først skal snakke om bunnslam, så er det dere som er bunnsslam, som aldri greier å tre ut av hamsterhjulet. Vi virkelig vellykkede ler rått av den nye arbeiderklassen. So shut the fuck up, you fucking looser. You're the scum of the earth. 

Anonymkode: 1ea13...6ed

Du skal være glad for at det er noen hamstere i hamsterhjulet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.1.2018 den 22.26, AnonymBruker skrev:

Ja, du får bare styre på TS. Gå inn i A4 livet om du vil, og bedøm folk som bunnslam eller ikke. Vi som har investert smart og kan leve "do what the fuck you want livet" ler rått av alle dere som trer inn i hamsterhjullivet der dere er avhengig av en god jobb for å leve livet dere ønsker. 

Om man først skal snakke om bunnslam, så er det dere som er bunnsslam, som aldri greier å tre ut av hamsterhjulet. Vi virkelig vellykkede ler rått av den nye arbeiderklassen. So shut the fuck up, you fucking looser. You're the scum of the earth. 

Anonymkode: 1ea13...6ed

Vellykkethet har aldri snakket med de ordene som brukes i dette innlegget.

Dette innlegget oser av alt annet enn vellykkethet, det demonstrerer fravær av klasse.

Anonymkode: 66d4b...f1b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 19.1.2018 at 6:57 PM, AnonymBruker said:

Hva mener du? Ser du ikke ukentlig hvor mange som snakker ned om mennesker på nav? Eller som snakker ned om mennesker uten utdanning? Som ser ned på de som jobber i praktiske yrker?

Har blander du korta noe fryktelig. Mennesker på NAV lever på samfunnet og er dermed snyltere. Noen må nesten det, de har ikke mulighet til å klare seg på annen måte, mens andre er simulanter og fortjener å bli sett ned på.
Men alle som er i arbeid og klarer seg selv, fortjener beundring – om de har valgt å ta seg utdanning eller ei, spiller ingen rolle. Slik er i hvert fall oppfatningen der jeg vanker. Du burde kanskje vurdere å skifte miljø?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ser mange i tråden mener at "bunnslammet ikke eksisterer". Det er ganske interessant, for når du havner utenfor jobblivet og samfunet blir du raskt ansett som et mindrestående vesen. Så enten er det mennesker i denne tråden som lyver om hvordan de ser på mennesker som ikke er normale og jobber, eller så er kg fylt av mennesker som skiller seg ut fra anre

Anonymkode: be46b...1ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terence

Ser ikke ned på noen som i det minste forsørger seg selv, samme hvilken måte de gjør det på. Spiller ingen rolle om du er bosstømmer, lagerarbeider, bartender, narkolanger eller prostituert så lenge du giør nytte for deg, og ikke lever på å skumme fløten av andres inntekt.

Men om du lever på det offentlige spørs det for meg helt hvorfor. Om du har mistet armene dine i en ulykke, er lam fra nakken og ned eller på andre måter har et handicap som i praksis gjør det umulig for deg å komme inn i arbeidslivet, er det også selvsagt helt ok. Men om du lever på andre fordi du har "angst", da tenker jeg det er på tide å utfordre deg selv litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Terence said:

Ser ikke ned på noen som i det minste forsørger seg selv, samme hvilken måte de gjør det på. Spiller ingen rolle om du er bosstømmer, lagerarbeider, bartender, narkolanger eller prostituert så lenge du giør nytte for deg, og ikke lever på å skumme fløten av andres inntekt.

Men om du lever på det offentlige spørs det for meg helt hvorfor. Om du har mistet armene dine i en ulykke, er lam fra nakken og ned eller på andre måter har et handicap som i praksis gjør det umulig for deg å komme inn i arbeidslivet, er det også selvsagt helt ok. Men om du lever på andre fordi du har "angst", da tenker jeg det er på tide å utfordre deg selv litt.

Såp du tenker at din dømmekraft og forståelse er så bra at du kan dømme noen rettferdig?

Anonymkode: be46b...1ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terence
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Såp du tenker at din dømmekraft og forståelse er så bra at du kan dømme noen rettferdig?

Anonymkode: be46b...1ec

Du må nesten utdype hva du mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Terence said:

Du må nesten utdype hva du mener.

Du har veldig sterke meninger om hvilke grupper som har rett på hjelp og hvem som burde klare deg selv. Så da må du ha veldig bra innsikt i mennesker og livet siden du forstår og kan dømme hvem som klarer seg selv og hvem som må ha hjelp

Anonymkode: be46b...1ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terence
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har veldig sterke meninger om hvilke grupper som har rett på hjelp og hvem som burde klare deg selv. Så da må du ha veldig bra innsikt i mennesker og livet siden du forstår og kan dømme hvem som klarer seg selv og hvem som må ha hjelp

Anonymkode: be46b...1ec

Hvorfor må jeg det? Det er ikke opp til meg å avgjøre hvem som tilhører hvilken kategori. Dersom du følte deg truffet er det fordi du selv har plassert deg i den kategorien, ikke fordi jeg har gjort det.

Endret av Terence
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Terence said:

Hvorfor må jeg det? Det er ikke opp til meg å avgjøre hvem som tilhører hvilken kategori. Dersom du følte deg truffet er det fordi du selv har plassert deg i den kategorien, ikke fordi jeg har gjort det.

Cool story, bro. 

Anonymkode: be46b...1ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

TS skriver "Som mange ser på som bunnslammet" - ikke at de ER bunnslammet. Folk må lære seg å lese...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...