Gå til innhold

Hvordan forbedre mannens orgasme?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er så mye fokus på kvinnens tilfredsstillelse så syntes det er vanskelig å finne kunnskap om hvordan jeg kan gjøre det bedre for mannen.

Noen tips fra damer og menn her inne?

Anonymkode: f5024...d59

Videoannonse
Annonse
Gjest HarryDotter
Skrevet

Om du tør å ta på pungen hans, så er den utrolig følsom! Mye mer følsom enn det mange kvinner vet :) masere den mens du gnir kukhodet hans godt og fast i hånden din (husk godt med glidemiddel) hold fast grep rundt pikken rett under hodet, og bruk tommelen din i sirkelmassasje rundt området der strengen er festet til hodet. Skal du suge ham, så IKKE bare forme leppene til et hull og jukk. Bruk leppene til å massere hodet, sirkle tungen rundt og rundt. Og SUG. Det føles utrolig godt når dama virkelig vet disse teknikkene og oppfører seg som hun elsker det, da er det sykt deilig!

Ellers er siden av hoftene, magen under navlen, øreflippene, halsen og brystvortene veldig godt å få kysset/bli slikket. Når det gjelder samleie, så vær aktiv. Bruk skjedemusklene og knip jevnt og trutt. Og vær litt 'game' med han. Vis at du har lyst å prøve masse kreative ting. Vær åpen for forslag og prøv ting. Ta initasiativ.

Og en siste ting....ALDRI klag på eller nekt at han prøver på noe fordi du er redd for å ikke se sexy nok ut i den eller den stillingen. Kvinner ser ALLTID sexy ut under sex. Uansett stilling. ;)

Skrevet

Jeg bumper denne selvom det ikke er min tråd, og håper på flere gode tips og forståelige instrukser/beskrivelser som HarryDotter kommer med over her :)

Anonymkode: 75e8a...7c1

Skrevet

Oppskrift på hvordan det ikke skal gjøres:

- Like før det går for han så slutter du å tilfredsstille han... 

Anonymkode: 9e168...ebe

Gjest Axl Rose
Skrevet
9 timer siden, HarryDotter skrev:

Om du tør å ta på pungen hans, så er den utrolig følsom! Mye mer følsom enn det mange kvinner vet :) masere den mens du gnir kukhodet hans godt og fast i hånden din (husk godt med glidemiddel) hold fast grep rundt pikken rett under hodet, og bruk tommelen din i sirkelmassasje rundt området der strengen er festet til hodet. Skal du suge ham, så IKKE bare forme leppene til et hull og jukk. Bruk leppene til å massere hodet, sirkle tungen rundt og rundt. Og SUG. Det føles utrolig godt når dama virkelig vet disse teknikkene og oppfører seg som hun elsker det, da er det sykt deilig!

Ellers er siden av hoftene, magen under navlen, øreflippene, halsen og brystvortene veldig godt å få kysset/bli slikket. Når det gjelder samleie, så vær aktiv. Bruk skjedemusklene og knip jevnt og trutt. Og vær litt 'game' med han. Vis at du har lyst å prøve masse kreative ting. Vær åpen for forslag og prøv ting. Ta initasiativ.

Og en siste ting....ALDRI klag på eller nekt at han prøver på noe fordi du er redd for å ikke se sexy nok ut i den eller den stillingen. Kvinner ser ALLTID sexy ut under sex. Uansett stilling. ;)

This! 

For min del er det også sykt deilig når partner stopper rett før jeg kommer og terger litt på den måten. Blir så digg når jeg først får komme. Det er noe du bør prøve på mannen!

Skrevet

Rett og slett en strapon i stumpen. I dype harde støt. Stoppe opp, gjenta til krampene kommer, stopp igjen. Runk med bestemt massasje mot hodet samtidig. Stopp igjen når krampene kommer.  Når du kjenner sitringer i pikken, runk intenst mens du puler dypt. Legg beina hans over skuldrene dine, gjerne bind ham. Klem alt du kan rundt pikken å pul raskt å dypt, helt til han kaster hodet bakover å spenner musklene i kroppen sin å rister å stønner. Fortsett å pule gjennom hele orgasmen hans. Slipp opp presset rundt pikken, det vil sprute vilt overalt:P

Anonymkode: a9103...763

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...