Gå til innhold

Useriøse bloggfølgere - scam?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en Wordpress-blog hvor jeg skriver på engelsk. Jeg har mange følgere, men i det siste har jeg fått mange e-poster om dagen om at [email protected] nå følger meg. Altså ikke den e-posten, men noe lignende. Det er bare mange bokstaver og så slutter det med outlook.com. Jeg vet jo at dette ikke er ekte mennesker som kommer til å lese bloggen min, derfor forsøkte jeg å bli kvitt disse følgerne, men det går ikke. Jeg googlet og fant ut at man selv ikke kan fjerne e-postfølgere fra subscriptions. :( Det er følgerne selv som må gjøre det. 

Jeg vet jo at de ikke kan kommentere noe uten at det går igjennom mitt filter, jeg må godkjenne kommentarer første gang. I tilleg stopper wordpress spam. Det har jo skjedd sykt mye i det siste. Jeg har fått fem useriøse følgere det siste døgnet, og det tyder jo på at alle kommer fra samme person(er). Har det noe å si for meg som blogger? Jeg syns det er litt ekkelt når eposter jeg vet er useriøse før e-post hver gang jeg poster. Jeg vil at sånne Internett creep skal holde seg unna. 

Anonymkode: cfed5...893

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...