Gå til innhold

Psycho Gaupen


Gaupen

Skal Gaupen sjerpe seg?  

  1. 1. Skal Gaupen sjerpe seg?

    • Ja
      4
    • Nei
      0


Anbefalte innlegg

Dagbok på nettet, og i tillegg få svar i den :-) Dette er jo strålende..

Da kan eg presentere Kristine`s dagbok for åpnet!!!

Er forlovet, har vært det i 5-6 mnd. Men nå har eg slått hull i plommen og lagt det store egget hehe - det ble nesten slutt flere ganger pga min oppførsel. Men vi har jo tydelig problemer begge to.. Er sliten, trøtt og redd.

Trenger venner, og hobby.. Noen tips, ideèr og råd? kom gjerne med dem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bellatrix

:vinke: Gratulerer med ny dagbok!

Vet ikke hva du eventuelt vil ha svar på om du skal skjerpe deg med, men det eneste jeg kommer på er å skrive skjerpe med k. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg hadde et lite utbrudd, og var litt trist og rar når eg skrev det. Har det bedre nå, og trenger ikke skjerpe meg noe serlig hehe - Så da kan eg begynne å føre logg i dagboken min :-)

Kranglet litt med mannen min, men det er bedringens vei håper eg :-)

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg er flink til å skrive i mine egne dagbøker som eg har på soverommet, men her blir eg liksom så stum. Vet liksom ikke hva eg skal skrive i den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det bedre nå, solen ute skinner og livet`s glade sang synges mot toppen :) Tenker man positivt, og er positiv, så blir ting positive :)

Livet begynner å bli herlishhh igjen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skal eg lime inn linken for dagboken, slik at den står sånn som hos alle dere andre som har det?????

Lat som om du skal svare på et eller anna innlegg. Lim in linken din der i skrivefeltet. Så kopierer du den, går inn på profilen din, limer inn linken på signatur...og vips...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har skjedd mye i det siste, det beste er jo at eg har blitt venner med mannen min igjen, og vi er strålende forelsket igjen :-)

Eg har også bestilt kurs i økonomi, så nå skal eg blir klok hehe - Skal allefall stige i jobb gradene, og overta jobben til de som ikke jobbe ;-) - Har også fått lønnforhøyelse (hele 3 ,- spenn mer i timen... men det er penger det også...)

Vi har vært en del på "måfo" visninger, vi kjører bare rundt for å se på andres leiligheter (som er på visninger) Kanskje vi finner noe som er litt mere sentralt (hadde vært best å flytte hjem igjen til hjembyen, men en ting om gangen Gaupen...)

Må skaffe meg flere hobbyer, noe som eg kan like å drive med ... Både ute og inne, nå for tiden er det ikke mye gøy å finne på ute da men... Hmm.. VI får se hva som blir til..

Må bare si det at dette med lime inn link til dagbok skjønte eg ikke.. Hvor skal eg lime den linken inn?? Hmm ..

Da avslutter eg for denne gang..

Tata

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag er dagen for romanse og lykke :hjerter: Alles hjerter`s dag :) Hehe

Vi skal på resturante, og så skal vi på konsert, med ingen andre enn Megadeth :) Gleder meg som en unge!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 februar 2005!

Denne dagen var helt suveren, kanon konge super bra!!! Vi trente litt først, så satt vi å spiste burger å tok noen ølll i et lokalet, så gikk vi mot rockefeller :-) Og litt senere så begynte konserten. Det var så gøy, så spennende. Og det beste er at min mann og eg vi kranglet ikke i det hele tatt. Vi hadde det bare så fett.. Etter konserten måtte eg innom en pøbb for å drikke meg litt mer full, og blir mer glad hehe -så var det på tide å rusle hjem,. Og da var vel kl 2-3 , opp tidlig dagen derpå for å jobbe.. Kom ruslende inn i lokate i 10-11 tiden. Perfekt (selv om eg ville ligge hjemme hehe)

Det er bare så deilig å leve når alt blomstrer :-)

:hoppe::hjerter: :dagensrose:

Akkja :) Denne kjærligheten, leve på luft og kjærlighet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...