AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #21 Skrevet 23. mars 2019 Når jeg fikk en niese (er en del år siden nå) så fikk hun en teddybjørn hvor fornavnet hennes og fødselsdato sto brodert inn på "potene" til bamsen. Denne bamsen har niesen min fremdeles stående på en hylle på soverommet sitt. Men jeg husker ikke navnet på denne nettbutikken da. Hvis det uansett er ganske kort tid igjen til barnedåpen skal holdes, så rekker dere kanskje ikke å skaffe noe slikt uansett. Men 1 000 kroner i dåpsgave, høres helt greit ut det altså. Har foreldrene allerede satt opp en bankkonto i barnets navn, eller skal dere gi som kontanter? Anonymkode: 983b8...a60
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #22 Skrevet 23. mars 2019 Vi har gitt gaver for rett i underkant av 1000 kroner til niesene våre. Det samme har vi gitt til fadderbarn. Utfra hva jeg har sett på gavebordene er det ikke vanlig å gi særlig mye dyrere ting. I ett av selskapene følte jeg at vår gave faktisk var i overkant. Ingen av de andre hadde gitt en så dyr ting, ikke i nærheten engang. De har ikke dårlig råd, men er veldig bevisste på forbruk og materialisme. Gode egenskaper, men jeg elsker å gi gaver, og ville dessuten ikke gjøre forskjell fra de andre. Anonymkode: 9f08a...f47
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #23 Skrevet 23. mars 2019 Til nieser og nevøer gir vi 1500 Anonymkode: 22f89...05d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå