Gå til innhold

Om kvaliteter i en kjæreste


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har møtt en mann som: 

- Er snill og en fantastisk pappa 

- Har en bra jobb og hus 

- Har vært gift, ergo i et langt forhold. Viktig for meg 

- Som viser at han tydelig er tiltrukket, sender meg mld, ringer og gir meg masse bekreftelser. Blant annet gir han mange komplimenter. 

- Er 9 år eldre, en moden mann er viktig for meg 

- Han har verdens peneste øyne og smil og jeg smelter litt når han kysser meg 

Men enda er jeg ikke stormende forelsket. Har datet mye tidligere og blitt mye skuffet! Har derfor satt opp en slags mur.. Har møtt han i 2 mnd. Er dette en mann du ville satset videre på? :) Jeg er 29 snart, han 38. 

 

Anonymkode: 1c60e...e7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Syns d e fint at du har funne en du kanskje kan få ei framtid med. 

Det med alder mene æ du ikke skal tenke på. Hadde vært værre om du va 20 å han 40 liksom. 

 

Du får ta d litt som d kommer, fortsette å snakke med han å møtes for å se korr veien går videre :) ikke stress med nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvaliteter avgjør ikke om det kan bli forelskelse og følelser, for meg så er følelser hvertfall viktigere enn kvaliteter, men sånn på papiret så ser jo denne fyren helt grei ut han, gjennomsnitlig vil jeg si. For meg er det dog et trekk at han har vært gift, for hvorfor ble de skilt? Jeg ser på giftemål som en hellig pakt og å bryte den betyr å ikke ha respekt for kjærligheten og Gud, jeg syns ikke man skal gifte seg med den tanken at man bare kan skille seg igjen fordi det skjærer seg, men om noe alvorlig har hendt så forstår jeg jo at de ble skilt, men hva gjorde han i den krisen for å bevare løftet han ga til Gud? Sånne ting er viktig for meg å vite, og som sier mye om personen og hans syn på forhold i mine øyne.

Anonymkode: 05588...5c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har møtt en mann som: 

- Er snill og en fantastisk pappa 

- Har en bra jobb og hus 

- Har vært gift, ergo i et langt forhold. Viktig for meg 

- Som viser at han tydelig er tiltrukket, sender meg mld, ringer og gir meg masse bekreftelser. Blant annet gir han mange komplimenter. 

- Er 9 år eldre, en moden mann er viktig for meg 

- Han har verdens peneste øyne og smil og jeg smelter litt når han kysser meg 

Men enda er jeg ikke stormende forelsket. Har datet mye tidligere og blitt mye skuffet! Har derfor satt opp en slags mur.. Har møtt han i 2 mnd. Er dette en mann du ville satset videre på? :) Jeg er 29 snart, han 38. 

 

Anonymkode: 1c60e...e7d

Å finne en mann er jo ikke som å kjøpeen bruktbil. 

Ok, at man har visse kriterier, for det skal man,  men en bør faktisk være forelsket og ikke bare "verpesjuk". 

Seksuell kjemi og forelskelse er det som vil få dere igjennom småbarnstid, sure sokker og dårlige vaner uten å ende opp med pliktsex og surmulig å gnål.

Endret av Perle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvaliteter avgjør ikke om det kan bli forelskelse og følelser, for meg så er følelser hvertfall viktigere enn kvaliteter, men sånn på papiret så ser jo denne fyren helt grei ut han, gjennomsnitlig vil jeg si. For meg er det dog et trekk at han har vært gift, for hvorfor ble de skilt? Jeg ser på giftemål som en hellig pakt og å bryte den betyr å ikke ha respekt for kjærligheten og Gud, jeg syns ikke man skal gifte seg med den tanken at man bare kan skille seg igjen fordi det skjærer seg, men om noe alvorlig har hendt så forstår jeg jo at de ble skilt, men hva gjorde han i den krisen for å bevare løftet han ga til Gud? Sånne ting er viktig for meg å vite, og som sier mye om personen og hans syn på forhold i mine øyne.

Anonymkode: 05588...5c2

Eksen ble gravid med en annen. 

Anonymkode: 1c60e...e7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok meg tre mnd med kjæresten før jeg ble skikkelig forelsket. Ikke stress, la det komme naturlig. Kjæresten min har akkurat de samme punktene som hos han du dater og det er fine kvaliteter 😉

Anonymkode: a2c10...891

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Perle skrev:

Å finne en mann er jo ikke som å kjøpeen bruktbil. 

Ok, at man har visse kriterier, for det skal man,  men en bør faktisk være forelsket og ikke bare "verpesjuk". 

Seksuell kjemi og forelskelse er det som vil få dere igjennom småbarnstid, sure sokker og dårlige vaner uten å ende opp med pliktsex og surmulig å gnål.

Ingen skal ha flere unger :) Men det andre er jeg enig i 

Anonymkode: 1c60e...e7d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss jeg vurderer frem og tilbake en mulig fremtid med en mann så er nok ikke det noe jeg hadde satset på. Jeg trenger sterk gjensidig kjærlighet, bli tatt med storm og at enhver tvil forduftet, og slikt. 

Endret av Mass
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...