AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #141 Skrevet 31. januar 2018 13 timer siden, Fru Uperfekt skrev: Små pupper (les: flate bryster) kan gi psykiske plager som kan være vel så ille Det er jo bare i din fantasi. Ta deg sammen og slutt å syns synd på deg selv. Anonymkode: e7503...d3c 2
Fru Uperfekt Skrevet 31. januar 2018 #142 Skrevet 31. januar 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er jo bare i din fantasi. Ta deg sammen og slutt å syns synd på deg selv. Anonymkode: e7503...d3c Var det det beste du kom opp med? Jeg er forøvrig ikke flatbrystet, men det gjør ikke slik at jeg ikke kan se at det kan være en påkjenning
Gjest Athleisure Skrevet 1. februar 2018 #143 Skrevet 1. februar 2018 Hva med de som har flat rumpe? Skal de få dekket rumpeoperasjon av staten? Hvorfor/hvorfor ikke? En bør forresten ikke anta at kvinner med små bryster ønsker seg større bryster - da er man med på å gjøre det til et problem å ha bryster av beskjeden størrelse. Jeg har selv ikke noe særlig bryster. Det plaget meg da jeg var yngre, men nå er jeg svært fornøyd.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå