AnonymBruker Skrevet 17. januar 2018 #1 Skrevet 17. januar 2018 Har hatt noen virkelig store til på den større siden, og slitt med å få den inn og har opplevd liten nytelse og mer smerte og ubehag av store peniser. Foretrekker gjennomsnittlige, og gjerne litt under og, man kjenner det jo godt selv. Så skjønner ikke, når folk sier at en større tiss føles bedre for damen? For det gjør det absolutt ikke for meg, vondt og ukomfortabelt. Liker andre jenter å bli revet opp nedentil eller i så fall HVORFOR tror alle gutter det? Anonymkode: 67c6b...e23 3
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2018 #2 Skrevet 17. januar 2018 Hahahahahahaha Anonymkode: ce721...5b9 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2018 #3 Skrevet 17. januar 2018 Man blir ikke revet opp nedentil av en penis. Den har ikke akuratt tagger på Tykkelsen er viktig for å stimulere skikkelig syntes jeg. Vagina er mer fleksibel enn munnen og munnen revner ikke at å ta en stor jafs over en burger heller. Smaker jo mye bedre med en stor saftig bit enn en liten bit Selv fortrekker jeg normal+ penis. Det vil si "stor" 15 cm+ , men ikke så stor som 25 cm. Anonymkode: 36c35...c01 3
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2018 #4 Skrevet 17. januar 2018 Du må være en mann med liten penis 😝 Anonymkode: 99dd8...1eb 4
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2018 #5 Skrevet 17. januar 2018 Realistisk penistråd. Må være av en kvinne. Anonymkode: 90177...448
WubWub Skrevet 17. januar 2018 #6 Skrevet 17. januar 2018 (endret) Store gjør vondt både for rumpen og eventuelt kjeven Endret 17. januar 2018 av WubWub
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2018 #7 Skrevet 18. januar 2018 34 minutter siden, WubWub skrev: Store gjør vondt både for rumpen og eventuelt kjeven Er ikke så naturlig for kvinner å ta den i rumpa heller da. Og kjeven kan jeg ikke helt skjønne. Jeg har sugd TYKKE peniser, og aldri fått bondt i kjeven. De er jo ikke like tykke som et stort melkeglass, da begynner det å bli vondt i kjeven å gape over men da snakker vi jo omkrets på 23cm++ En tykk og god omkrets på 15 cm er ikke noe problem for meg hvertfall Anonymkode: 36c35...c01 2
WubWub Skrevet 18. januar 2018 #8 Skrevet 18. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er ikke så naturlig for kvinner å ta den i rumpa heller da. Og kjeven kan jeg ikke helt skjønne. Jeg har sugd TYKKE peniser, og aldri fått bondt i kjeven. De er jo ikke like tykke som et stort melkeglass, da begynner det å bli vondt i kjeven å gape over men da snakker vi jo omkrets på 23cm++ En tykk og god omkrets på 15 cm er ikke noe problem for meg hvertfall Anonymkode: 36c35...c01 Kanskje du er større i kjeften enn meg da eller eventuelt at du har en mer fleksibel/myk kjeve
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2018 #9 Skrevet 18. januar 2018 Samme her. Jeg liker en «gjennomsnitspikk» bedre enn en stor. Anonymkode: b7e4e...432
Isambard Skrevet 18. januar 2018 #10 Skrevet 18. januar 2018 De som synes stor snopp er vondt er nok trangere enn de som må ha stor for å kjenne noe. Det er forskjell på hvor vide og dype kvinner er. Det bør vel gå an å finne stillinger som fungerer for alle kombinasjoner hvis man legger godviljen til. 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2018 #11 Skrevet 18. januar 2018 Like barn leker best. Det samme gjelder voksne. Har vært i forhold med kvinner med små vagina og det har ikke fungert seksuelt. Ei med normal til stor er bedre. Med stor blir du lei alltid å måtte være så forsiktig og at damene ikke klarer å slappe av i redsel for å få vondt. Hun jeg er med nå klarer etter den første orgasmen å ta hele penis inn. Det er en god følelse. Anonymkode: 8326a...f16
bortebra Skrevet 18. januar 2018 #12 Skrevet 18. januar 2018 Bruker du ordet tissefanter i dagligtale, eller ehm seksuelt sammenheng?
hocane Skrevet 18. januar 2018 #13 Skrevet 18. januar 2018 11 timer siden, WubWub skrev: Store gjør vondt både for rumpen og eventuelt kjeven Aldri forstått greia med analsex. Er faen så nasty, har aldri lyst til å prøve det. 1
WubWub Skrevet 18. januar 2018 #14 Skrevet 18. januar 2018 2 minutter siden, hocane skrev: Aldri forstått greia med analsex. Er faen så nasty, har aldri lyst til å prøve det. Menn har p-punkt der som fører til en orgasme som ligner på kvinners orgasme ved stimuli.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2018 #15 Skrevet 18. januar 2018 Jeg syntes store tissehull er best. Da kan jeg pule lenge med den passe store tissefanten min. Med trange tissehull kommer jeg altfor fort. (Jeg vet man ikke puler tissehullet sånn egentlig, men fant det passende å kalle det det i denne sammenhengen). Anonymkode: d2d1c...853 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2018 #16 Skrevet 18. januar 2018 Hat vært med damer som har veldig kort vagina, sånn at jeg bare får inn 2/3 av penis, og det er ikke noe gøy. Ikke kan jeg støte mot klitoris heller da. Så føler ikke jeg får tilfredsstilt meg selv eller henne, da jeg må stoppe opp å være forsiktig. Så min erfaring er at kvinner tror de liker en stor penis til de har prøvd det. Kan være spennende å prøve en gang, men i et langvarig forhold kan det bli mere utfordringer enn nytelse. Men har jo skjedd at noen hadde godt over snittet størrelse på vagina, sånn at hun kunne ta hele. Så alt kommer ann på størrelsen på vagina egentlig om hun vil like det eller ikke.Anonymkode: 3baa2...93f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå