Gå til innhold

Myke menn på kg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Finnes det myke og gode menn på kg egentlig??? Jeg bare lurer!

Anonymkode: 5bc21...d21

Jah, det kommer litt an på hva den enkelte ser på som myk og god, da. Jeg anser meg selv som myk, men også tilpasningsdyktig. Hadde jeg jobbet i barnehage, tror jeg nok jeg ville kunne trives både med barn og kolleger. Om jeg samtidig hadde hatt kveldsjobb som bryggesjauer, hadde jeg ikke hatt problemer med å samtidig være "en av gutta" der. Men uansett miljø gjør jeg mitt beste for å ikke støte andre, gi oppmerksomhet til de som trenger/ber om det og generelt være en trivelig fyr å omgås. Så får det være opp til andre å vurdere om det er godt nok:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tøffe menn har ofte vansker med å vise myke sider. Myke menn har ofte vansker med å være tøff. Balanserte menn kan veksle mellom myk og tøff der det er påkrevet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må vel nesten være myk mann om man skal henge på kvinneguiden? 

Anonymkode: 46f6c...4f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

Spagaten?? :sjokkert:

Anonymkode: df1a0...ed1

Nei, mer som en marshmellow.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei alle menn på KG er patetiske guttevalper som hater kvinner,

Anonymkode: f042a...9fc

Og du er ei steinhard fitte.

Etter min mening er de fleste myke. Mennesker mykner når de har tillit til noen og ikke føler seg angrepet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Man må vel nesten være myk mann om man skal henge på kvinneguiden? 

Anonymkode: 46f6c...4f4

Det er noen veldig ok menn her, myke eller ei.

Men det er helt tydelig for alle at mange menn kun henger her for å spy ut edder og galle over kvinner.

Anonymkode: 73284...4b7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Lava Anne skrev:

Etter min mening er de fleste myke. Mennesker mykner når de har tillit til noen og ikke føler seg angrepet.

Tror jeg du har rett i. Myke menn er kanskje de som ikke evner å være tøff i situasjoner hvor det kreves. Folk som alltid er tøffe, om det er kvinner eller menn, har som regel issues.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja! Liker snille myke menn. Ikke en som bare skal være tøff!

Anonymkode: 5bc21...d21

En du kan kontrollere med andre ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
På 17.1.2018 den 20.54, AnonymBruker skrev:

Nei alle menn på KG er patetiske guttevalper som hater kvinner,

Anonymkode: f042a...9fc

Du skulle bare visst hvor vill jeg blir av sånne kommentarer grrr:lur: bare kom med mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.1.2018 den 12.11, hocane skrev:

En du kan kontrollere med andre ord.

Tull og tøys. En myk mann er en som tør å vise følelser, som er snill og grei og kosete. 

Anonymkode: 5bc21...d21

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tull og tøys. En myk mann er en som tør å vise følelser, som er snill og grei og kosete. 

Anonymkode: 5bc21...d21

-hva mener du med tør å vise følelser? Alle menn viser følelser, på en eller annen måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 17.1.2018 den 20.14, WubWub skrev:

Jeg er myk. Ikke fysisk da jeg er godt trent, men psykisk så er jeg ganske så myk , bløt og emosjonelt følelsesladet. Er ganske god og snill også har jeg hørt ofte, jeg ser mennesket og jeg har et sterk behov for å hjelpe andre såfremt det lar seg gjøre.

Jeg har lest flere av innleggene dine, og hvis jeg har forstått det riktig har du narcissistisk personlighetsforstyrrelse? Jeg er bare litt nysgjerrig på hvordan du oppfatter deg selv, og hvordan du tror andre oppfatter deg selv? Hvordan kommer diagnosen til syne, og hvordan er det for deg å ha den?

Ikke meningen å dømme på noe vis. Selv har jeg emosjonelt ustabil som diagnose, og den er jo riktig. Er bare det at når man leser rundt omkring på ulike forum, så blir jeg sjokkert over hvordan andre oppfatter min diagnose. Leser jo ting som "løp" osv. Det er jo ikke noe annerledes med din diagnose akkurat, kanskje enda verre. Men når jeg leser forskningsartikler om min diagnose, føles det "bedre". Da får man et mye mer nyansert bilde, som jeg føler stemmer mer enn disse grusomme fortellingene fra ulike forum. 

Vet jeg sporer av helt her. Men ble så nysgjerrig. Hvis du vil svare meg blir jeg veldig glad, så kan vi bare la ballen ligge død etter det.

Anonymkode: 95f1a...2ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har lest flere av innleggene dine, og hvis jeg har forstått det riktig har du narcissistisk personlighetsforstyrrelse? Jeg er bare litt nysgjerrig på hvordan du oppfatter deg selv, og hvordan du tror andre oppfatter deg selv? Hvordan kommer diagnosen til syne, og hvordan er det for deg å ha den?

Ikke meningen å dømme på noe vis. Selv har jeg emosjonelt ustabil som diagnose, og den er jo riktig. Er bare det at når man leser rundt omkring på ulike forum, så blir jeg sjokkert over hvordan andre oppfatter min diagnose. Leser jo ting som "løp" osv. Det er jo ikke noe annerledes med din diagnose akkurat, kanskje enda verre. Men når jeg leser forskningsartikler om min diagnose, føles det "bedre". Da får man et mye mer nyansert bilde, som jeg føler stemmer mer enn disse grusomme fortellingene fra ulike forum. 

Vet jeg sporer av helt her. Men ble så nysgjerrig. Hvis du vil svare meg blir jeg veldig glad, så kan vi bare la ballen ligge død etter det.

Anonymkode: 95f1a...2ed

Sånt må man nesten ta per PM da jeg vet av erfaring at diskusjoner rundt meg utvikler seg raskt og jeg ønsker ikke avspore denne tråden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C.Tramell

Jeg tror det er mange sånne her, men noen av dem later til å skamme seg over det og spille hardere enn de egentlig er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, C.Tramell skrev:

Jeg tror det er mange sånne her, men noen av dem later til å skamme seg over det og spille hardere enn de egentlig er. 

Jeg har observert de som later som de er mykere enn de egentlig er også faktisk 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C.Tramell
1 minutt siden, WubWub said:

Jeg har observert de som later som de er mykere enn de egentlig er også faktisk 

Jeg også :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Myke menn er nødt til å gå bort dersom vi vil ha en progressiv fremtid. Alt myke menn er å følge og imitere.

Vi trenger sterke, selvsikre menn som kan lede og vise vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, hocane skrev:

Myke menn er nødt til å gå bort dersom vi vil ha en progressiv fremtid. Alt myke menn er å følge og imitere.

Vi trenger sterke, selvsikre menn som kan lede og vise vei.

Forskning viser at testosteronnivået blir høyt og mannens ego blir for høyt, noe som fører til økonomisk konkurst i landet.

Se Island som eksempel

Ja takk til sterke menn, psyksik. Likestilte og friske menn med gode ideer og klare tanker.

Nei takk til egokjørt gubbeklubb

Anonymkode: 8feff...6f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...