AnonymBruker Skrevet 17. januar 2018 #1 Skrevet 17. januar 2018 Heisann. Jeg skal arrangere en babyshower for en venninne som er veganer, og da må selvfølgelig det spiselige også være vegansk. Er det noen som har forslag til mat, kaker, muffins osv. som er greit å lage? Jeg er student og har ikke all verdens med penger til å bruke på dyre erstatningsvarer, men typ mandelmelk, vegansk smør og slike ting går fint Skulle gjerne spurt i ulike facebookgrupper, men der er hun jo medlem. Anonymkode: 1235a...0ba
perplexed Skrevet 17. januar 2018 #2 Skrevet 17. januar 2018 Anbefaler å titte her: http://www.veganmisjonen.com/p/arkiv_9685.html Her spesifikt for kaker: http://www.veganmisjonen.com/p/arkiv-kaker.html
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2018 #3 Skrevet 17. januar 2018 10 minutter siden, AnonymBruker said: Heisann. Jeg skal arrangere en babyshower for en venninne som er veganer, og da må selvfølgelig det spiselige også være vegansk. Er det noen som har forslag til mat, kaker, muffins osv. som er greit å lage? Jeg er student og har ikke all verdens med penger til å bruke på dyre erstatningsvarer, men typ mandelmelk, vegansk smør og slike ting går fint Skulle gjerne spurt i ulike facebookgrupper, men der er hun jo medlem. Anonymkode: 1235a...0ba Lag en fake facebook profil, eller få noen som hun ikke kjenner til å spørre i gruppen, tror helt ærlig det er lettest. Anonymkode: d02b5...d2f
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2018 #4 Skrevet 17. januar 2018 Vegansk smør?? Smør er et meieriprodukt basert på fløte, det er ingenting som heter vegansk smør... Anonymkode: 8cc49...b7f 6