Gå til innhold

Feel-good ala Gilmore Girls?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

O, jeg har fått anbefalt hart of dixie før, men den har ikke vært på netflix :) da skal jeg lete etter den igjen.

Anonymkode: a2a3e...642

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elsker Hart of Dixie. Ellers ta en titt på The good doctor og The good wife

Anonymkode: 089c6...f4e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eventuelt friday night lights og nashville. 

Anonymkode: 089c6...f4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett Party of Five (gammel 90 talls klassiker som gikk på tv2 om jeg husker rett). Den type serie du beskriver ts er min absolutt favorittsjanger, og sånn koselig, lett underholdende, feel good familie drama som får deg i god stemnimg, og som man rett og slett bare kan kose seg med. Party of five skapte vel nærmest den undersjangeren på mange måter, og burde være midt i blinken for deg. Jeg har sett den mange, mange ganger. Ligger på netflix. 

Parenthood kan også STERKT anbefales, men den ligger på viaplay. Helt fantastisk, nydelig, og SÅ koselig drama serie. Lauren Graham (Lorelai Gilmore) spiller en av hovedrollene, og hun har aldri gjort en bedre rollle enn det hun gjør i Parenhood. 

Drop dead diva er også er en veldig koselig og light feel good drama. Hun som spiller hovedrollen er så skjønn og nydelig at man blir automatisk i godt humør av henne! 

The marvelous mrs Maisel, er en ny serie med første sesong utgitt, laget av de som lagde Gilmore girls. Selv om seriene er forskjellige, så har de skapt nøyaktig den samme sjarmen og feel good følelsen som man har i Gilmore girls. Den er litt mer vulgær, og litt mer «voksen» av seg mtp språk og nakenhet, men personlig synes jeg den overgår Gilmore girls (som er en av mine ultimate favorittserier) på mange måter. Helt herlig! Den ligger dog på amazon prime. 

 

Anonymkode: af303...393

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hart if dixie er ikke på netflix :( ikke på norsk netflix ihvertfall.

Anonymkode: a2a3e...642

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hart if dixie er ikke på netflix :( ikke på norsk netflix ihvertfall.

Anonymkode: a2a3e...642

Hart of dixie er på Viaplay. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elsket Gilmore Girls! 

The good witch er og en veldig fin serie uten skumle ting eller William-scream scener:) ligger noen sesonger på Netflix. New girl er og lettbeint underholdning med elskverdige karakterer. 

Ellers liker jeg Bones veldig godt men her er det dog litt mer action igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med Shameless eller Modern Family? Har ikke sett de selv, men.. Hvis du tør prøve noe nytt synes jeg Good Morning Call var ganske artig. The Paradise er en fantastisk serie. Så har vi Inbetweeners som er morsom og jeg synes det er ganske feelgood å se RuPaul's Drag Race.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om den ligger på viaplay må jeg anbefale Parenthood, jeg også. Fantastisk serie. The Goldbergs er også veldig bra!

Mcleods døtre er en nydelig australsk serie, som vant mange priser i hjemlandet da den gikk på Tv. Anbefaler også denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.1.2018 den 14.56, AnonymBruker skrev:

This is us!

Kjempekoselig serie. Ingen drap og vold, kun drama light😊

Anonymkode: 4da23...657

Hver ep. varer i en time ca. ikke sikkert hun liker det. Og resten av 3. Sesong kommer ikke før 2019 ifølge IMDb. Det er litt kjedelig å begynne å se på en serie å måtte vente så lenge med fortsettelsen. Om man liker serien. 

Anonymkode: 8d56b...7cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...

Jeg anbefaler Offspring. Den er på TV2Play. Er en australsk familiedrama med litt humor og mye hjertevarme.

Anonymkode: c44e4...612

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/17/2018 at 2:41 PM, AnonymBruker said:

Jeg trenger en litt sånn koselig feel-good-serie. Jeg liker veldig godt Gilmore Girls, litt den typen jeg gjerne vil ha. Litt humor, koselig framfor voldsomt actionpakket. Buffy er forsåvidt også en slik type serie for meg :P 

Den må finnes på netflix eller hbo. 

Anonymkode: a2a3e...642

Virgin river er den eneste serien som har gitt meg samme følelse som gilmore girls. Går på netflix.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 17.1.2018 den 14.41):

Jeg trenger en litt sånn koselig feel-good-serie. Jeg liker veldig godt Gilmore Girls, litt den typen jeg gjerne vil ha. Litt humor, koselig framfor voldsomt actionpakket. Buffy er forsåvidt også en slik type serie for meg :P 

Den må finnes på netflix eller hbo. 

Anonymkode: a2a3e...642

Hvis du liker GG så anbefaler jeg The Marvelous Mrs. Maisel. Laget av samme person og det er ganske morsomt å se noen av skuespillerne fra GG dukke opp i denne også. 

Miranda (en engelsk sitcom fra 2009) er også fantastisk og morsom. Grace and Frankie er også veldig søt 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
guroermeg skrev (På 23.5.2023 den 17.10):

 

Miranda (en engelsk sitcom fra 2009) er også fantastisk og morsom. Grace and Frankie er også veldig søt 🥰

Støtter 100%! 

Downton Abbey. Vestavind 🤗

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ibsensrips skrev (På 20.1.2018 den 2.23):

Elsket Gilmore Girls! 

The good witch er og en veldig fin serie uten skumle ting eller William-scream scener:) ligger noen sesonger på Netflix. New girl er og lettbeint underholdning med elskverdige karakterer. 

Ellers liker jeg Bones veldig godt men her er det dog litt mer action igjen.

Skulle til å anbefale The good witch jeg også. Den er veldig koselig, men er ikke samme type humor som Gilmore girls. 

Anonymkode: db739...b8c

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...