Gå til innhold

Jollyroom -IKKE Kjøp- Min erfaring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har handlet en del på Jollyroom og har alltid vært fornøyd! Alt fra vogn til møbler til pynteting.

Eneste minus er at jeg synes noen av eskene de sender i er i overkant store (jobber i posten og utlevering for Postnord).

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også bare positive erfaringer med Jollyroom. Bestiller der hele tiden jeg. Den eneste gangen det tok litt ekstra tid å få pakken var når jeg bestilte under black friday-tilbudene. Men da opplyste de også om det. Synd du har hatt så dårlige erfaringer. 

• Liker 1
Skrevet

Handler en del der, fått ødelagt vare en gang. Fikk da ny etter 3 dager. Kundeservice er det bedre å sende Mail til. Svarer mye raskere.

Anonymkode: 0c761...3be

Skrevet

Aldri hatt problemer med leveringer derfra, har handlet mye fra Jollyroom. Det de kunne blitt bedre på er den sløsingen på enorme esker til småting. Kjip erfaring du har, men mulig du bare har vært maks uheldig. 

Skrevet

Ødelagte varer og den levering er post nord som har gjort galt. Du får klage på de.

Anonymkode: f196f...fd2

• Liker 1
Skrevet

Så kjipt! Jeg har også opplevd lang leveringstid tidligere, men fikk nå nettopp mail om at bestillingen jeg la inn på mandag er sendt i dag. Har aldri opplevd at noe er ødelagt heller, så jeg er fornøyd :) 

Anonymkode: 2ed9e...beb

Skrevet

Jeg har bare gode opplevelser derfra. Det er vel kanskje en av de nettbutikkene jeg handler mest fra. Aldri opplevd noe av det du sier. Men petterpia.com har jeg opplevd å ikke få alt jeg har bestilt osv

Skrevet

Er fornøyd med Jollyroom. Har også vært i kontakt med kundeservice et par ganger - f.eks. et par sko hvor blinkelys ikke fungerte på den ene - de ordnet raskt opp og vi fikk nytt par sko. 

Men har i det siste oppdaget at på leken f.eks, er lekekassen.no biligere, og for oss som bor på Østlandet mye raskere. Så foretrekker de i det siste. Men ikke noe dårlig å si om Jollyrom for det.

Anonymkode: 3fa4e...a3f

• Liker 1
Skrevet

Vi er også kjempe fornøyde med jollyroom. Rask levering og har aldri opplevd å få ødelagte varer. Bestilte vogn der i mai, kom på to arbeidsdager. 

Skrevet

Har bare positive erfaringer med jollyroom.

Skrevet

Jeg har bestilt der flere ganger, både store og små ting. Da jeg bestilte en pakke med vogn, seng og stellebord delte de det opp i fire pakket (vognen ble sendt i to). Jeg bare ventet til alle delene kom (to dager). Det var ikke noe vanskelig å se at det var delt opp på sporingen. Da jeg bestilte to bokhyller kom det også i to pakker, men samme dag. Leker blir stort sett sendt samlet etter min erfaring.

Jeg kommer til å bestille MASSE på jollyroom fremover! Fantastisk godt utvalg!

Anonymkode: 9427d...708

Skrevet

Ts har laget identisk tråd på flere underforum både her og på babyverden. 

Er nesten så man begynner å lure på om deter en ansatt hos en konkurrent som driver med svertekampanje. 

Merkelig oppførsel av ts. Ta det opp med butikken direkte i stedet for å spamme hele nettet.

Anonymkode: c5490...843

• Liker 6
Skrevet

8 termingrupper på babyverden så langt.. hva ønsker du å oppnå ts? Og samtlige som svarer har bare positive erfaringer. 

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

8 termingrupper på babyverden så langt.. hva ønsker du å oppnå ts? Og samtlige som svarer har bare positive erfaringer. 

jeg tipper TS driver en konkurrerende butikk... 

Anonymkode: 3fa4e...a3f

• Liker 2
Skrevet

Dette innlegget ligger nå på minst 8 termingrupper på babyverden sitt forum også. Det er altså ren spam. 

Anonymkode: 03456...596

• Liker 1
Skrevet

Kan du slutte å skrive om dine dårlige erfaringer på absolutt alle forum du kommer over? 

Synd for deg at du var så uheldig. Jeg har bestillt der mange ganger å er ikke annet enn fornøyd!

Anonymkode: 60144...6b7

• Liker 1
Skrevet

Jeg er fornøyd - aldri hatt problem.

tipper du var maks uheldig :)

Skrevet

Så kjedelig😟 Har selv bare positivt å si om Jollyroom. Venter en liten en i Mars og har i den anledning bestilt flere pakker fra Jollyroom. Alt har dukket opp etter et par dager og har vært i forventet stand. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ts har laget identisk tråd på flere underforum både her og på babyverden. 

Er nesten så man begynner å lure på om deter en ansatt hos en konkurrent som driver med svertekampanje. 

Merkelig oppførsel av ts. Ta det opp med butikken direkte i stedet for å spamme hele nettet.

Ikke nok med det men disse problemene hun tar opp er jo mye på posten sin skyld. Og at hun har låst seg til å kun kontakte kundeservice på én måte er jo idiotisk. Hvis hun er så sterkt plaget er det naturlig å prøve alle måter. 

Skrevet

Har dessverre samme dårlige erfaring. Julegaven til sønnen vår har enda ikke kommet. Dvs, den kom akkurat i tide selv om vi bestilte uhyre tidlig, men hadde en stor mangel slik at den ikke kunne brukes....vi skulle få ny men det tar alt for lang tid... Vi skal aldri bestille derfra igjen.

Anonymkode: c9898...5db

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...