Gå til innhold

Jollyroom -IKKE Kjøp- Min erfaring

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

eneste jeg har reagert på er at tilbudene deres ofte bare er tull. Hvor de tar en vare og setter prisen opp, og så rett etter lager de tilbud på varen der de setter førprisen som den høye prisen de byttet til rett før tilbudet.

Anonymkode: 229a0...e1a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du så bitter at du nå skrive samme innlegg på flere forum? Dette er fra et annet forum, der hun har skrever samme innlegget 8 ganger...

F425E712-E6F8-4217-88BA-F6344EEE90FB.thumb.jpeg.de6e124586c56bd3b6d2b9c172b260cb.jpeg

jeg har kjøpt mye på jollyroom. Ja det tar lang tid å komme igjennom til kundeservice, men ellers er jeg fornøyd 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, FantasDick skrev:

Har handlet en del på Jollyroom og har alltid vært fornøyd! Alt fra vogn til møbler til pynteting.

Eneste minus er at jeg synes noen av eskene de sender i er i overkant store (jobber i posten og utlevering for Postnord).

Dette med svære esker synes jeg Zalando også gjør. Noe som også er skikkelig frustrerende når man går fra hentestedet og hjem. Ikke kan jeg bare ta av den esken heller for det må jo returneres u den om det skulle vise seg å ikke passe, ha en feil eller lignende.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Forundret.. skrev:

Dette med svære esker synes jeg Zalando også gjør. Noe som også er skikkelig frustrerende når man går fra hentestedet og hjem. Ikke kan jeg bare ta av den esken heller for det må jo returneres u den om det skulle vise seg å ikke passe, ha en feil eller lignende.

Ja, virker som at Zalando har bare tre størrelser på eskene sine. Mange kunder som klager på det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts har laget identisk tråd på flere underforum både her og på babyverden. 

Er nesten så man begynner å lure på om deter en ansatt hos en konkurrent som driver med svertekampanje. 

Merkelig oppførsel av ts. Ta det opp med butikken direkte i stedet for å spamme hele nettet.

Anonymkode: c5490...843

Det trenger jo ikke være en person hos en konkurrent. Er man skikkelig missfornøyd kunde og føler seg utnytta så vil en jo spre budskapet mest mulig. 

Jeg har en butikk her som er en kjedebutikk som jeg har en såkalt svertekampanje mot og jeg nevner hvor elendige de ansatte og butikken er hver gang det passer inn.

Jeg gjør ikke dette fordi jeg jobber hos fienden men fordi jeg ikke synes at det er rettferdig at en råtten butikksjef skal ha bedre rykte enn fortjent.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, FantasDick skrev:

Ja, virker som at Zalando har bare tre størrelser på eskene sine. Mange kunder som klager på det. 

Ja, nå sist så bestilte jeg tre par sandaler til ungene, to i str 30 og et i str 24. Med andre ord ikke store skoesker. Zalando esken de kom i kunne rommet seks par til. Ikke var det lagt i no sånn plastikk boblegreier så sandaler, esker og lokk lå om en annen oppi eska der.. ganske dårlig egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Handlet hos Jollyroom til 3 barn over mange år! Bare godord å si om dem! 

Anonymkode: 2b38a...395

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nesten bare dårlig erfaring med Jollyroom. De viser liten vilje til å rette opp i feil og har flere ganger påstått at et produkt er utsolgt og kansellert ordre, selv om produktet er inne på lager på nettsiden, og plutselig er også prisen gått opp når man da liksom skal bestille på nytt. 

Når PostNord gjør feil med forsendelser, klarer ikke kundeservice på Jollyroom å kommunisere med dem, slik at pakker blir sendt i retur i hytt og pine. Helt håpløst..

Anonymkode: 1f66e...e3b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt derfra en gang foreløpig. Fikk den innen normal tid og i en pose (myk vare jeg bestilte). Posen var noe ødelagt, men dette er jo ikke deres feil, men posten sin feil. Men vare var ikke skadet. Så jeg har ikke noe vondt å si om den plassen. Dette var også en tilbudsvare. Og jeg fikk den til riktig pris.

Anonymkode: 3105c...60d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt fra Jollyroom flere ganger, aldri hatt problemer. Men ja, det var en del rot nå før jul. De hadde leveringsutfordringer etter Black Friday. Samt at PostNord hadde problemer med levering siste ukene før jul.

Bestilte selv rett før leveringsfristen til jul, men det kom fram i tide.

Anonymkode: 25d16...8c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handlet flere ganger derifra nå, etter black week har det tatt en del lengre tid. :) Før det kom det gjerne i løpet av ett par dager. Opplevd en gang at varen var ødelagt, da fikk vi lov å velge å få pengene tilbake eller få samme vare på nytt. Vi trengte ikke sende i retur engang..! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør ikke det, men i frustrasjonsøyeblikket og proppet med hormoner så ville jeg at alle skulle vite hvor dårlig det var. TS

Anonymkode: d71ea...a49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har nesten bare dårlig erfaring med Jollyroom. De viser liten vilje til å rette opp i feil og har flere ganger påstått at et produkt er utsolgt og kansellert ordre, selv om produktet er inne på lager på nettsiden, og plutselig er også prisen gått opp når man da liksom skal bestille på nytt. 

Når PostNord gjør feil med forsendelser, klarer ikke kundeservice på Jollyroom å kommunisere med dem, slik at pakker blir sendt i retur i hytt og pine. Helt håpløst..

Anonymkode: 1f66e...e3b

Dette var også min erfaring.. jeg har sendt mail og ringt, forsøkt det meste, men alikevel... trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 17.1.2018 den 12.01, Jordbæra skrev:

Har handlet masse derfra og det kommer alltid alltid, veldig kjapp levering og aldri noen problemer. Det du ramser opp med feil postkontor kan være posten sin feil, ikke nett stedet. 

Forresten så er ikke jollyroom billigst lengre da, babybanden er ennå billigere. 

Grunnen til at tingene kommer i forskjellige pakker står ofte forklart på siden deres. De er en nettside som henter ut varer fra forskjellige leverandører, derfor er det forskjellig på hvor lang ventetid det er per ting. Da jeg handlet bilstol fikk jeg beskjed om at det ville komme to meldinger om pakken fordi de bestilte fra stedet og jeg bestilte fra de igjen. Jollyroom er bare et mellomstopp.

Uansett nettside er det alltid anbefalt å ta ting skriftlig fordi man har mer å bevise på det enn på en telefonsamtale. 

Du har vært uheldig med både det å lese deg opp om hvordan nettsiden fungerer og posten før jul.

Leste meg opp, og er fult klar over hvordan ting fungerer før jul, min andre bestilling var dog etter jul. TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.1.2018 den 14.02, AnonymBruker skrev:

Ts har laget identisk tråd på flere underforum både her og på babyverden. 

Er nesten så man begynner å lure på om deter en ansatt hos en konkurrent som driver med svertekampanje. 

Merkelig oppførsel av ts. Ta det opp med butikken direkte i stedet for å spamme hele nettet.

Anonymkode: c5490...843

Jeg delte min erfaring, spar meg, noe jeg gjorde veldig tydelig i overskriften. TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.1.2018 den 19.37, Forundret.. skrev:

Det trenger jo ikke være en person hos en konkurrent. Er man skikkelig missfornøyd kunde og føler seg utnytta så vil en jo spre budskapet mest mulig. 

Jeg har en butikk her som er en kjedebutikk som jeg har en såkalt svertekampanje mot og jeg nevner hvor elendige de ansatte og butikken er hver gang det passer inn.

Jeg gjør ikke dette fordi jeg jobber hos fienden men fordi jeg ikke synes at det er rettferdig at en råtten butikksjef skal ha bedre rykte enn fortjent.

Hei, og takk, nei jeg jobber ikke hos en konkurrent, ei heller med salg.. men jeg ville ikke at andre (gravide spesielt, som meg selv) skulle kjenne på frustrasjonen som jeg har.. og ville dele- som jeg skrev da... _min- erfaring.. enig med deg, at vi har freedom of speech og bare fordi man har hatt en dårlig opplevelse med noen betyr ikke det at man er en konkurrent. Det var jo kun ment godt..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bare bestilt derfra to ganger. Den ene pakken endte jeg opp med å sende tilbake og den andre en Cloudberry castle Lily stol som jeg har hjemme men den har en skade på undersiden så er litt usikker på om jeg skal beholde eller ikke. Det er jo ikke så synlig men likevel så er jeg bekymret for stabiliteten på stolen i det lange løp så jeg må tenke litt på det. 

Anonymkode: 11356...0d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.1.2018 den 15.40, Jordbæra skrev:

Ikke nok med det men disse problemene hun tar opp er jo mye på posten sin skyld. Og at hun har låst seg til å kun kontakte kundeservice på én måte er jo idiotisk. Hvis hun er så sterkt plaget er det naturlig å prøve alle måter. 

Beklager hvis posten min var litt kjapp.. men jeg har selvsagt kontaktet dem via mail og telefon. Å tro noe annet utifra min særdeles tydelige frustrasjonsmelding er kanskje litt "idiotisk" som du så pent kaller det? :) jeg kontaktet både hentestedet og postnord og har følgelig sendt inn en klage til dem og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fruktfest

Jeg har bestilt en del fra jollyroom, senest var før jul hvor alle tingene jeg bestilte kom sammen i samme pakke etter kort tid til nærmeste butikken, like helt og pent, og dette var også blant annet varer som var satt ned i pris. Kjenner flere som har bestilt fra jollyroom med de samme GODE erfaringene, så dette synes jeg virket rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte like før jul, trengtes ikke før jul så stresset ikke med dét, var på postkontoet etter maks fem dager. Kontaktet kundeservice i forkant, hun første var litt uengasjert men så kom det en mann på banen som var ganske bra. 

Bestill gjerne på jollyroom. Min erfaring. 

Anonymkode: 71a7d...eb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...