Gå til innhold

Burde jeg ta det opp med legen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Moren min fikk et alvorlig hjerneslag for et år siden. Hun er ikke den samme som hun var. Hun har mistet språk, lese og skriveferdigheter, selv om hun er helt klar i hode. Nå 1 år etterpå så sørger jeg enda. Tanken på at hun aldri kommer til å få livet sitt tilbake gjør meg trist.  

Jeg har skiftet lege og får ny lege 1.februar. Burde jeg si det til han?  Eller er det bare helt idiotisk av meg? Tror jeg hadde trengt en person å snakke med. Føler dette går utover hverdagen min. Klarer ikke glede meg til å se mye lenger. Er forresten 25 år gammel.

Anonymkode: 3de21...635

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes absolutt du bør si det til legen ja. 

Skrevet

Uff, så trist situasjon. :( Jeg skjønner godt at du trenger noen å snakke med, og da er det helt naturlig å si det til legen! Det er sånn man får hjelp. Lykke til :klem:

Anonymkode: 7eee2...bef

• Liker 1
Skrevet

Ta det absolutt opp med legen. Både med tanke på din psykiske helse så kanskje du kan få litt hjelp - men også av fysiske årsaker sånn at legen er klar over det og kan følge med f.eks. med tanke på p-piller (bare ett eksempel). 

Skrevet

Takk for svar dere. Setter stor pris på det. Da får jeg si det første gang jeg møter han. Håper han ikke tror jeg er en sutrebøtte, for det er jeg ikke altså. Men akkurat dette her gjør meg bare så trist.

Anonymkode: 3de21...635

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...