AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #1 Skrevet 16. januar 2018 #triggerwarning Har ofte hørt om mennesker som nyter mat bedre når de spiser sammen med andre mennesker. Personlig har jeg aldri følt at mat smaker bedre selv om jeg spiser i godt lag. Liker jeg noe er det supert, om noe smaker høgg spiller det ingen rolle om jeg har sex mens jeg spiser, det smaker fortsatt høgg Men her om dagen opplevde jeg noe jeg aldri har opplevd før. Mens jeg spiste følte jeg meg glad og lettet. Situasjonen var slik at jeg var i et selskap der det ble servert gryte med grønnsaker og kjøtt. Det så ikke bra ut, mulig det smakte godt, hva vet vel jeg. Men det som slo meg var at jeg ikke trengte spise det. Jeg hadde medbrakt vegansk mat der ingen dyr var drept og jeg trengte ikke spise denne suppa av døde dyr og forferdelighet. Jeg har aldri følt at mat har smakt bedre, enn i det øyeblikket der jeg slapp å spise døde dyr. Jeg kunne spise plentebasert mat som smakte godt mens jeg så på alle de overvektige menneskene som kastet i seg ekkel, dårlig mat. Mat har aldri smakt bedre enn det øyeblikket. Anonymkode: 31691...e8d
Gjest NotNaomi Skrevet 16. januar 2018 #2 Skrevet 16. januar 2018 " Triggerwarning " . Ok . Ble utrolig provosert...
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #3 Skrevet 16. januar 2018 er det å være vegetarianer først og fremst en psykisk diagnose/tilstand? Anonymkode: 676c1...f38 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #4 Skrevet 16. januar 2018 10 minutter siden, NotNaomi said: " Triggerwarning " . Ok . Ble utrolig provosert... Ja, det var det jeg antok. Har du lyst å fortelle noe om hvorfor? Du er kanskje normalvektig og mener at man kan spise kjøtt uten å bli tjukk? Eller mener du at man kan være glad i dyr samtidig som man dreper en gris med intelligenivå likestilt hunder? Du er glad i dyr men du liker også at de blir drept så du kan nyte bacon en søndagsmorgen? Hvilken rolle spiller det om griser er intelligente vesener om du kan nyte frokosten din med bacon? Anonymkode: 31691...e8d
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #5 Skrevet 16. januar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker said: er det å være vegetarianer først og fremst en psykisk diagnose/tilstand? Anonymkode: 676c1...f38 Jeg spiser plantebasert, så ikke vet jeg. Jeg er verken veganer eller vegetarianer. Jeg har mine egne holdninger og verdier Anonymkode: 31691...e8d
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #6 Skrevet 16. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, det var det jeg antok. Har du lyst å fortelle noe om hvorfor? Du er kanskje normalvektig og mener at man kan spise kjøtt uten å bli tjukk? Eller mener du at man kan være glad i dyr samtidig som man dreper en gris med intelligenivå likestilt hunder? Du er glad i dyr men du liker også at de blir drept så du kan nyte bacon en søndagsmorgen? Hvilken rolle spiller det om griser er intelligente vesener om du kan nyte frokosten din med bacon? Anonymkode: 31691...e8d Jeg er ikke personen som du siteerte, men visst er jeg glad i dyr og samtidig nyter å spise bacon og kjøtt. Og visst er jeg normalvektig. Anonymkode: 4b84d...9c1 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #7 Skrevet 16. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg er ikke personen som du siteerte, men visst er jeg glad i dyr og samtidig nyter å spise bacon og kjøtt. Og visst er jeg normalvektig. Anonymkode: 4b84d...9c1 Du er glad i dyr og føler lykke når du ser en ku blir boltet i hodet og dør? Dyreeleskere elsker å se dyr dø slik at de kan nyte bacon. Jaaaa, la flere hunder dø slik at jeg kan elske dem ved å spise kjøttet deres Anonymkode: 31691...e8d
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #8 Skrevet 16. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du er glad i dyr og føler lykke når du ser en ku blir boltet i hodet og dør? Dyreeleskere elsker å se dyr dø slik at de kan nyte bacon. Jaaaa, la flere hunder dø slik at jeg kan elske dem ved å spise kjøttet deres Anonymkode: 31691...e8d Nei det har jeg ikke skrevet, at jeg elsker å se dyr dø. Jeg syns det var litt ekkelt da jeg såg på at grisen jeg hadde matet hver dag en lenger periode ble slaktet. Men det var ikke en fryktelig traumatisk opplevelse heller. Senere spiste jeg ogsp mat laget av kjøttet fra grisen. Anonymkode: 4b84d...9c1 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #9 Skrevet 16. januar 2018 Og nå er det vel ikke vanlig i norge at hunder og katter blir til mat. Selv om det er vanlig andre steder i verden. Anonymkode: 4b84d...9c1
HalldirV2 Skrevet 16. januar 2018 #10 Skrevet 16. januar 2018 Hadde jeg hatt mer vilje og større baller hadde jeg blitt veggis jeg og. 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #12 Skrevet 16. januar 2018 35 minutter siden, AnonymBruker said: Nei det har jeg ikke skrevet, at jeg elsker å se dyr dø. Jeg syns det var litt ekkelt da jeg såg på at grisen jeg hadde matet hver dag en lenger periode ble slaktet. Men det var ikke en fryktelig traumatisk opplevelse heller. Senere spiste jeg ogsp mat laget av kjøttet fra grisen. Anonymkode: 4b84d...9c1 Æsj, så ekkelt å se grisen dø. Forresten, gi meg mer bacon, dude. Usj, jeg ble trist av å avlive hunden min, frys kjøttet dens slik at jeg kan spise det senere, takk 32 minutter siden, HalldirV2 said: Hadde jeg hatt mer vilje og større baller hadde jeg blitt veggis jeg og. Du har store nok baller, din retard. Du gjemmer mye av livet ditt bak unnskyldninger, men akkurat dette kan du klare. Du er en av de mer intelligente brukerne på kg, det er på tide å leve livet ditt i takt med hva du tror på. Om du er en lazy fuck, hvordan kan du kreve at andre mennesker ikke er lazy fucks som hovedsaklig bryr seg om seg selv? Anonymkode: 31691...e8d
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #13 Skrevet 16. januar 2018 Jeg synes ikke selskapet har noe å si for om maten smaker. Perfekt varmebehandlet fisk smelter på tungen pga tilberedningen og gir maksimal nytelse og matglede, ikke pga folkene rundt - tørr fisk er trist uansett selskap rundt bordet. Igrunnen konsentrerer jeg meg bedre om smaker og godt tilberedt mat om jeg ikke har gjester, skal jeg innrømme. Anonymkode: fa70c...f5a
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #14 Skrevet 16. januar 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Æsj, så ekkelt å se grisen dø. Forresten, gi meg mer bacon, dude. Usj, jeg ble trist av å avlive hunden min, frys kjøttet dens slik at jeg kan spise det senere, takk Du har store nok baller, din retard. Du gjemmer mye av livet ditt bak unnskyldninger, men akkurat dette kan du klare. Du er en av de mer intelligente brukerne på kg, det er på tide å leve livet ditt i takt med hva du tror på. Om du er en lazy fuck, hvordan kan du kreve at andre mennesker ikke er lazy fucks som hovedsaklig bryr seg om seg selv? Anonymkode: 31691...e8d Hva skriver du dette på, Ts? En datamaskin eller et nettbrett som små barnehender har satt sammen, og som små barnehender skal ta fra hverandre igjen, kanskje? Har du baller nok til å innrømme at den vestlige verden, anno 2018, alltid går på bekostning av noen. Noen som dør av tungmetallforgiftning, mikroplast og sykdommer som er fullt ut behandlbare på et vanlig sykehus... Det var nok ikke maten som smakte deg bedre. Det var nok heller sånn at du er en sånn person som har det best når du føler at andre er mindre verdt enn deg. Og det verdisynet tror jeg sier mer om deg enn at du ikke spiser gris. Jobb med det. Så smaker nok maten deg jevnt over bedre. Anonymkode: 94783...056 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #15 Skrevet 16. januar 2018 10 minutter siden, AnonymBruker said: Du har store nok baller, din retard. Du gjemmer mye av livet ditt bak unnskyldninger, men akkurat dette kan du klare. Anonymkode: 31691...e8d Har du sett hjørnetennene mine? Det er ikke veggishjørnetenner. Anonymkode: d4a71...9c2
HalldirV2 Skrevet 16. januar 2018 #16 Skrevet 16. januar 2018 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Æsj, så ekkelt å se grisen dø. Forresten, gi meg mer bacon, dude. Usj, jeg ble trist av å avlive hunden min, frys kjøttet dens slik at jeg kan spise det senere, takk Du har store nok baller, din retard. Du gjemmer mye av livet ditt bak unnskyldninger, men akkurat dette kan du klare. Du er en av de mer intelligente brukerne på kg, det er på tide å leve livet ditt i takt med hva du tror på. Om du er en lazy fuck, hvordan kan du kreve at andre mennesker ikke er lazy fucks som hovedsaklig bryr seg om seg selv? Anonymkode: 31691...e8d Ante ikke at jeg hadde en date med selveste Freud her i kveld, men du har jaggu rett i mye av det du sier. En dag skal jeg kaste kappen, og superhelten skal slippes ut. Enn så lenge er ikke verden klar 😊 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #17 Skrevet 16. januar 2018 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Æsj, så ekkelt å se grisen dø. Forresten, gi meg mer bacon, dude. Usj, jeg ble trist av å avlive hunden min, frys kjøttet dens slik at jeg kan spise det senere, takk Du har store nok baller, din retard. Du gjemmer mye av livet ditt bak unnskyldninger, men akkurat dette kan du klare. Du er en av de mer intelligente brukerne på kg, det er på tide å leve livet ditt i takt med hva du tror på. Om du er en lazy fuck, hvordan kan du kreve at andre mennesker ikke er lazy fucks som hovedsaklig bryr seg om seg selv? Anonymkode: 31691...e8d Nei, det er ikke alle som tåler å se hvor maten kommer fra... Ts mistet siste rest av respekt med dette innlegget. Troll. Anonymkode: 4b84d...9c1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #18 Skrevet 16. januar 2018 33 minutter siden, AnonymBruker said: Hva skriver du dette på, Ts? En datamaskin eller et nettbrett som små barnehender har satt sammen, og som små barnehender skal ta fra hverandre igjen, kanskje? Har du baller nok til å innrømme at den vestlige verden, anno 2018, alltid går på bekostning av noen. Noen som dør av tungmetallforgiftning, mikroplast og sykdommer som er fullt ut behandlbare på et vanlig sykehus... Det var nok ikke maten som smakte deg bedre. Det var nok heller sånn at du er en sånn person som har det best når du føler at andre er mindre verdt enn deg. Og det verdisynet tror jeg sier mer om deg enn at du ikke spiser gris. Jobb med det. Så smaker nok maten deg jevnt over bedre. Anonymkode: 94783...056 Hvordan mener du at datamaskiner skader andre mennesker og dyr? Ja, selvsagt går vår rike verden på bekostning av andre. Betyr det at vi burde sparke andre som ligger nede fordi vi nytter av det? Når vi kjøper et billig plagg eller møbel bruker vi mennesker som lager disse billig. Vi betaler flere titusen for våre kjæledyr, penger vi kunne brukt på fattige barn. Du er naiv om du tror jeg ikke er klar over disse temaene. Just now, HalldirV2 said: Ante ikke at jeg hadde en date med selveste Freud her i kveld, men du har jaggu rett i mye av det du sier. En dag skal jeg kaste kappen, og superhelten skal slippes ut. Enn så lenge er ikke verden klar 😊 Det handler ikke om å være superhelt. Det handler ikke om å være bedre. Det handler om å undersøke hva du tror på som et individ. Du har ikke noe ansvar til noen andre enn deg selv. Det er bare deg selv som er dommer. Du er den som måler egen standard. Just now, AnonymBruker said: Nei, det er ikke alle som tåler å se hvor maten kommer fra... Ts mistet siste rest av respekt med dette innlegget. Troll. Anonymkode: 4b84d...9c1 Ok. Så siden du mistet respekt så trenger du aldri tenke over eget liv noensinne. Om en person er frastøtende kan du leve livet som du vil. Det som betyr noe er hva andre mennesker tenker og gjør. Dess verre andre menensker er, dess verre kan du være. Om enkjendis er en dritt, er det helt ok at du er en dritt også Anonymkode: 31691...e8d
HalldirV2 Skrevet 16. januar 2018 #19 Skrevet 16. januar 2018 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan mener du at datamaskiner skader andre mennesker og dyr? Ja, selvsagt går vår rike verden på bekostning av andre. Betyr det at vi burde sparke andre som ligger nede fordi vi nytter av det? Når vi kjøper et billig plagg eller møbel bruker vi mennesker som lager disse billig. Vi betaler flere titusen for våre kjæledyr, penger vi kunne brukt på fattige barn. Du er naiv om du tror jeg ikke er klar over disse temaene. Det handler ikke om å være superhelt. Det handler ikke om å være bedre. Det handler om å undersøke hva du tror på som et individ. Du har ikke noe ansvar til noen andre enn deg selv. Det er bare deg selv som er dommer. Du er den som måler egen standard. Ok. Så siden du mistet respekt så trenger du aldri tenke over eget liv noensinne. Om en person er frastøtende kan du leve livet som du vil. Det som betyr noe er hva andre mennesker tenker og gjør. Dess verre andre menensker er, dess verre kan du være. Om enkjendis er en dritt, er det helt ok at du er en dritt også Anonymkode: 31691...e8d Du må ikke ta alt jeg sier så bokstavelig, jeg er selvfølgelig fullstendig klar over hva du sier, og jeg er helt enig. Og en dag skal jeg leve opp til det, men ikke riktig enda.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #20 Skrevet 16. januar 2018 Just now, HalldirV2 said: Du må ikke ta alt jeg sier så bokstavelig, jeg er selvfølgelig fullstendig klar over hva du sier, og jeg er helt enig. Og en dag skal jeg leve opp til det, men ikke riktig enda. Det er bare de selv du lever opp til. Anonymkode: 31691...e8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå