Gå til innhold

Plagsom motordur /tinnitus

Fremhevede innlegg

Gjest Anonym Bruker
Skrevet (endret)

Fekk for noen år konstatert hørselskade  / svekkelse,og fekk tildelt eit sett høreapperater fra hørselsentralen.   Gjekk en tid før eg greidde å venne meg til å bruke dem, men fekk etterhvert Streamer-sett og ein del tilleggsutstyr som kunne nyttes saman med høreapperatene,og er nå blitt heilt avhengi av dem ettersom hørselen blir stadig mer svekket.

Har imidlertid forlengst oppdaget at  hver  morgen når eg er uthvilt,så er det  "stille" men når eg kommer hjem fra jobb , og vert utsatt for stress på jobben er det som en hjelpemotor eller mjølkemaskin som går,og får store problem med å høre hva folk sier.   Personer som snakker lavt, og med mørk tone er vanskeleg å oppfatte.      Har nå etterhvert begynt å spekulerer i om  denne "motorduren" oppstår som følge av høyt blodttrykk, eller andre årsaker.   Kanskje er er andre som har en opplevelse at dette,og har funnet utav desse problema. ? ? 

Endret av Anonym Bruker
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det samme. Pipingen har jeg blitt vant til, men har også motordur på ørene og spesielt på det venstre. I tilegg til trykk på venstre side av hodet. Blir verre av stress. Har ikke fått gjort noe med det.

Anonymkode: c5f97...f83

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...