AnonymBruker Skrevet 15. januar 2018 #1 Skrevet 15. januar 2018 Virker som om Islamske terrorister herjer fritt i vesten.Er det på tide at vesten slår tilbake og truer med å ta Mecca om islamistene ikke gir seg? Anonymkode: 0f5bd...af9
Tøytigern Skrevet 15. januar 2018 #2 Skrevet 15. januar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Virker som om Islamske terrorister herjer fritt i vesten.Er det på tide at vesten slår tilbake og truer med å ta Mecca om islamistene ikke gir seg? Anonymkode: 0f5bd...af9 Hæ?
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2018 #3 Skrevet 15. januar 2018 "Vesten" er ikke et land. Vesten har mange forskjellige ledere og interesser. Og mange av disse har stor bedrift med Saudi Arabia (blant annet USA). Anonymkode: a16be...730
Gjest Overrasket Skrevet 16. januar 2018 #4 Skrevet 16. januar 2018 Nå er ikke jeg Midtøsten-ekspert, men jeg ser vel for meg at å "ta" Mecca, eller å true om det, nok vil ha vesentlige negative ringvirkninger og kan bli sett på som å gjøre seg selv en bjørnetjeneste.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #5 Skrevet 23. januar 2018 Neh.. Teppebomb både mekka og Medina.. Anonymkode: d3d57...0a4 1
Gjest Cartman Skrevet 29. januar 2018 #6 Skrevet 29. januar 2018 (endret) Nei. Hvor dum går det an å bli? Krig er ikke et spill. Ekte mennesker blir drept. Deres eiendom blir ødelagt. Vi har ingen rett til å ta liv. Enkeltmennesket har en enormt stor verdi og man skal ikke under noen omstendighet frarøve et menneske livet. For som det står i bibelen: "livet var menneskenes lys". Hvilket rett har vi til å ta Mekka? Det er ikke "vår" by og kommer aldri til å bli det. Endret 29. januar 2018 av Cartman
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #7 Skrevet 29. januar 2018 Kan virke som å ta Mekka er den eneste måten å hindre terror på. Anonymkode: 3402a...ac1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå