Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virker som om Islamske terrorister herjer fritt i vesten.Er det på tide at vesten slår tilbake og truer med å ta Mecca om islamistene ikke gir seg?

Anonymkode: 0f5bd...af9

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Virker som om Islamske terrorister herjer fritt i vesten.Er det på tide at vesten slår tilbake og truer med å ta Mecca om islamistene ikke gir seg?

Anonymkode: 0f5bd...af9

Hæ?

Skrevet

"Vesten" er ikke et land. Vesten har mange forskjellige ledere og interesser. Og mange av disse har stor bedrift med Saudi Arabia (blant annet USA). 

Anonymkode: a16be...730

Gjest Overrasket
Skrevet

Nå er ikke jeg Midtøsten-ekspert, men jeg ser vel for meg at å "ta" Mecca, eller å true om det, nok vil ha vesentlige negative ringvirkninger og kan bli sett på som å gjøre seg selv en bjørnetjeneste.

Skrevet

Neh.. Teppebomb både mekka og Medina.. 

Anonymkode: d3d57...0a4

• Liker 1
Gjest Cartman
Skrevet (endret)

Nei. Hvor dum går det an å bli? Krig er ikke et spill. Ekte mennesker blir drept. Deres eiendom blir ødelagt. Vi har ingen rett til å ta liv. Enkeltmennesket har en enormt stor verdi og man skal ikke under noen omstendighet frarøve et menneske livet. For som det står i bibelen: "livet var menneskenes lys". Hvilket rett har vi til å ta Mekka? Det er ikke "vår" by og kommer aldri til å bli det.

Endret av Cartman
Skrevet

Kan virke som å ta Mekka er den eneste måten å hindre terror på. 

Anonymkode: 3402a...ac1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...