Gå til innhold

Bør vesten ta Mecca?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Virker som om Islamske terrorister herjer fritt i vesten.Er det på tide at vesten slår tilbake og truer med å ta Mecca om islamistene ikke gir seg?

Anonymkode: 0f5bd...af9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Virker som om Islamske terrorister herjer fritt i vesten.Er det på tide at vesten slår tilbake og truer med å ta Mecca om islamistene ikke gir seg?

Anonymkode: 0f5bd...af9

Hæ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Vesten" er ikke et land. Vesten har mange forskjellige ledere og interesser. Og mange av disse har stor bedrift med Saudi Arabia (blant annet USA). 

 

Anonymkode: a16be...730

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Nå er ikke jeg Midtøsten-ekspert, men jeg ser vel for meg at å "ta" Mecca, eller å true om det, nok vil ha vesentlige negative ringvirkninger og kan bli sett på som å gjøre seg selv en bjørnetjeneste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neh.. Teppebomb både mekka og Medina.. 

Anonymkode: d3d57...0a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Nei. Hvor dum går det an å bli? Krig er ikke et spill. Ekte mennesker blir drept. Deres eiendom blir ødelagt. Vi har ingen rett til å ta liv. Enkeltmennesket har en enormt stor verdi og man skal ikke under noen omstendighet frarøve et menneske livet. For som det står i bibelen: "livet var menneskenes lys". Hvilket rett har vi til å ta Mekka? Det er ikke "vår" by og kommer aldri til å bli det.

 

Endret av Cartman
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan virke som å ta Mekka er den eneste måten å hindre terror på. 

Anonymkode: 3402a...ac1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...