Gå til innhold

Har skjedetrening noen effekt???


katta

Anbefalte innlegg

Eg ser overalt at jenter blir rådet til å trene opp skjedemusklene sine for å få trangere skjede, og så er det at eg lurer på om noen av dere derute faktisk har gjort det, og om det funket???

Eg vet at det er viktig for å unngå inkontinens senere i livet, og eg klarer selv å "bryte strålen", når eg tisser, men uanset så kjenner eg ikke noe når eg treffer en med liten tiss.

Noen tanker i denne forbindelsen? Ble dere trangere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det hjelper det... Men nå har jo jeg født barn da, så jeg var jo nødt.. Men nå tror jeg at jeg er den samme gamle..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Man trenner opp skjedemusklene for trene opp musklene,så dem bli stram.

Og ikke for at skjeden skal bli trang, for man legger merke til når jenten bruker/strammer skjede musklene under samleie.

Dem som er best å ha samleie er jentrer som har født barn, og som har trent opp musklene sine i skjeden mener no jeg. :blunke:

Hilsen en mann i sin beste alder.... :hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er nok ikke alene, for det er mange jenter rundt omkring med slappe muskler. Allikevel lurer jeg litt på noe.... En liten overdrivelse? Du sier du ikke kjenner det når du er med en som har liten p*kk. Selv den minste p*kk er tjukkere enn en finger, og alle jentene jeg har vært med har kjent fingeren godt, uansett hvor vide de har vært.... Det er nok like stor variasjon i skjeden på kvinner som det er med penis hos menn.

Alle jenter burde ta seg noen minutter med øvelser hver dag, så skal dere bli forbauset over hvor mye bedre sexlivet deres blir..... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt kjenner eg at der er noe der... :roll: Men det gir meg ingenting, og når eg så er med en litt større eller mye større, så er det himmelsk.

Eg har prøvd å knipe sammen mens vi holder på, men synes ikke at det er noe godt, selv om gutta ser ut å like det... Med spente muskler blir det bare litt vondt...

Derfor lurer eg på om man blir trangere i "hviletilstand" eller om man bare blir flinkere til å klemme sammen???

Får et indre bilde av en nøtteknekker :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jo jeg ingen jente, så jeg kan ikke uttale meg om hvordan det føles for jenter, men jeg fløy med ei jente som jeg kunne snakke veldig åpent om sex om, som forklarte litt. Bare husk, dette er jo kun hennes opplevelse av det hele og ikke noe fasitsvar.

Hun hadde dratt med seg en gutt hun var veldig interessert i hjem, og de skulle ha sex. Det viste seg at han hadde veldig liten. Sexen hadde vært dårlig, og hun hadde aldri følt seg så vid før. Det skar seg fullstendig, fordi han hadde klaget på at hun var så vid, og hun hadde kommentert størrelsen hans. Hun så ham aldri igjen. Derfor bestemte hun seg for å trene. Hun startet med å knipe strålen når hun tisset. Hver gang hun tisset, knep hun strålen gjentatte ganger, og begynte å bli flink på det der. Så trente hun på å forsøke å holde igjen finger'n sin når den var inne. Hun klarte selvfølgelig ikke å holde den igjen, men hun kjente finger'n sin bedre og bedre. Så ble hun introdusert til sexleketøyenes verden av ei venninne av seg. De kjøpte noe som kalles for vagina-vekter, som er små egg med forskjellig vekt, som man stapper inn og forsøker å holde der. Hun ga seg ikke før hun klarte å holde den tyngste vekta i over ett minutt. Så gikk hun over til vagina-kuler, som hun fant ut at var kjempedeilige om hun rørte dem rundt hverandre inni der med bare musklene. Hun og venninna kunne til og med ha dem med ut når de var ute på by'n og danset. Trengte ikke noe forspill om de dro med seg typer hjem da! :sjarmor:

Denne jenta hadde sånne muskler at dersom hun virkelig klemte til, gjorde det nesten vondt, selvom penis var steinhard. Det som var helt unikt med henne og som jeg aldri har opplevd siden, var at hun kunne sitte over meg uten å røre kroppen overhode, og melke meg til jeg kom, bare ved hjelp av musklene. Musklene hennes rørte seg liksom opp og ned, nesten som en håndbevegelse. Helt utrolig.

Så jenter, bare stå på! For dere selv, og for oss gutta! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...