AnonymBruker Skrevet 15. januar 2018 #1 Skrevet 15. januar 2018 Har søkt og betalt denne, men tok ikke vare på søknadsnummeret da jeg trodde jeg fikk bekreftelse på mail. Gjør jeg ikke det? Får ikke gått inn og sjekket søkanden uten dette nummeret, som jeg ikke har.... Anonymkode: 97eec...13f
reiseglad Skrevet 15. januar 2018 #2 Skrevet 15. januar 2018 Du kan gå inn på nettet og sjekke, trykk på "sjekk eksisterende søknad" legg inn nødvendig informasjon i det feltet der du velger "jeg har ikke søknadsnummer", så får du svar. Du får svar på mail.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2018 #3 Skrevet 15. januar 2018 Å takk for svar 😊 fant ikke noe sted hvor du kan krysse av for «har ikke søknadsnummer» men får lete igjen👍 Anonymkode: 97eec...13f
puppi Skrevet 15. januar 2018 #4 Skrevet 15. januar 2018 Vel, håper du har søkt gjennom den offisielle siden (https://esta.cbp.dhs.gov/esta/), og ikke den falske der du betaler et firma mange hundre kr ekstra for å sende inn søknaden for deg? Skal være veldig enkelt å finne igjen søknaden sin selv uten søknadsnr, står med STORE bokstaver litt lengre nede på siden ..
isw Skrevet 16. januar 2018 #5 Skrevet 16. januar 2018 Du søker den opp på passnummeret ditt. Når den er innvilget så gjelder den i to år. Du trenger ikke skrive ut noe eller ta med noe.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå