AnonymBruker Skrevet 15. januar 2018 #1 Skrevet 15. januar 2018 Jeg var sammen med en dame i ett år. En meget intelligent dame med høy utdannelse og 40 år, men nærmest ingen arbeidserfaring. "Alle" omtalte henne som spesiell eller rar i sosiale settinger. De menn jeg kjenner med denne forstyrrelsen virker ganske så aseksuelle, men hun var tvert imot meget intens. Hva er typisk for en kvinne med aspergers i et forhold? Jeg spør fordi jeg bare har mistanke om at hun hadde denne utviklingsforstyrrelsen i håp om å forstå alle problemene som oppsto. Det eneste konkrete jeg vet er at hun gikk til psykolog i flere år og at barnevernet var inne i bildet mht hennes sønn da han var liten. Jeg prøver bare å forstå en dame som jeg ikke klarer å glemme! Anonymkode: 6aff5...03a
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #2 Skrevet 16. januar 2018 Er det ingen som vet noe om særtrekk med kvinnelige aspergere? Anonymkode: 6aff5...03a
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #3 Skrevet 16. januar 2018 Du kan ikke forstå et individ basert på generelle trekk i en gruppe. Hvor mye kunne mennesker forstått ditt indre om alt vi visste om deg var at du er en mann? Du liker fotball, tar alltid øl på puben med kompisene fredagskveld, gamer hver helg 15 timer, runker til blonde kjendiser og er veldig redd for bli sett på som en pyse. Passer den beskrivelsen til deg? Anonymkode: 494bd...939 1
Maleficenta Skrevet 16. januar 2018 #4 Skrevet 16. januar 2018 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det ingen som vet noe om særtrekk med kvinnelige aspergere? Anonymkode: 6aff5...03a Det er da vel veldig forskjellig fra person til person
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå