Gå til innhold

Angående brev til legen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette blir en litt dum tråd, men sist jeg var hos legen spurte legen om jeg kunne skrive litt om meg selv og levere brevet så legen kan lese det før neste legetime. Jeg sa at jeg kunne gjøre det, men nå sitter jeg her uten å helt skjønne hva jeg skal skrive om.. Jeg lurer på om han kanskje spurte om det på grunn av at han vil hjelpe meg med de psykiske plagene mine, som jeg nevnte uten videre utdypning, men hva skal jeg gjøre, skal jeg skrive en hel side med den depressive livshistorien min og den like depressive hverdagen min? Flaut. Men jeg har jo ikke noe annet å skrive om.

Tenk hvis han bare mente at jeg skulle skrive en mer generell introduksjon (byttet lege for litt siden), også får han DEN mursteinen av en lesning, haha. Vet ikke hvor mye jeg skal skrive heller. "Kjære lege. Jo, altså..."

Noen som har vært borti lignende? Hva hadde du gjort? Gitt faen i det hele?

Anonymkode: 6e75e...8dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville skrevet en kort oppsummering på maks 1 side.

Legg vekt på:

• Hvor lenge det har vart
  • Hvor ofte det skjer
  • Hvordan du fungerer
  • Medisin du bruker, og effekten av den.  

F.eks.

"Jeg er i perioder plaget av depresjon.  De tunge fasene kommer med ca. 3 måneders mellomrom og varer gjerne et par uker hver gang.  Slik har jeg hatt det siden 14-års alderen.  Når jeg er deprimert fungerer jeg veldig dårlig. Sliter med å komme meg opp av sengen, dusje, spise, etc.  

I tillegg har jeg:

Astma:  Bruker xxx medisin daglig. Føler ikke at medisinen virker så godt, og blir veldig redd ved astmaanfall. Har hatt astma siden jeg var 7 år. 

Proriasis: Bruker xxx medisin daglig, med god effekt. Har hatt det hele livet. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...