Gå til innhold

Greit å kun invitere den ene av et par?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du må i så fall ta det med venninna di først, og regne med at hun ikke stiller om mannen ikke blir invitert.

Men jeg skjønner godt du ikke vil møte ham om det er mishandling inni bildet.

Anonymkode: 1b60b...1f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ClickB4it
On 1/18/2018 at 1:32 AM, Maleficenta said:

Tenk om han ble så sint over at kun hun ble bedt at han banka livskiten av henne etter bryllupet?

Dette. Det viktigste man kan gjøre når noen man er glad i befinner seg i en sånn type situasjon, er å stille opp. Venninnen trenger støtte og omsorg til hun blir sterk nok til å gå fra ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du må i så fall ta det med venninna di først, og regne med at hun ikke stiller om mannen ikke blir invitert.

Men jeg skjønner godt du ikke vil møte ham om det er mishandling inni bildet.

Anonymkode: 1b60b...1f1

Ts her.Hun er vant til å bli invitert alene til det meste. Både Fordi mannen er mislikt og fordi han ikke deler hennes vennekrets.

Anonymkode: 5ef31...a23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, ClickB4it skrev:

Dette. Det viktigste man kan gjøre når noen man er glad i befinner seg i en sånn type situasjon, er å stille opp. Venninnen trenger støtte og omsorg til hun blir sterk nok til å gå fra ham.

Han vil nok helst slippe å gå,stiller nesten  aldri opp på ting som min venninne er involvert i.Men jeg vil ikke ta sjansen på å invitere han og så dukker han faktisk opp. Har ikke sett han på ca 10 år,men har invitert dem begge med på restaurant, kino osv men han kommer aldri.

Anonymkode: 5ef31...a23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...