Gå til innhold

Alle mot 1


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Syns selda er helt fantastisk. Så naturlig og lite stiv. Programmet er mye bedre nå enn med han gamle programlederen som sa nøyaktige samme frase konstant.

den spøken noen nevner her for en uke siden bygde jo på at han deltakeren sa noe som hun fulgte opp

Anonymkode: d1400...b61

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det ble litt vel kleint når Selda spurte Fetisha om det der "hvor mange tråder"... Kunne vel være litt feil person og sammenlignes med?

Anonymkode: a987e...fe8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Syns selda er helt fantastisk. Så naturlig og lite stiv. Programmet er mye bedre nå enn med han gamle programlederen som sa nøyaktige samme frase konstant.

den spøken noen nevner her for en uke siden bygde jo på at han deltakeren sa noe som hun fulgte opp

Anonymkode: d1400...b61

Uff, synes hun er helt grusom. Overdrevent blid, falsk fnisete latter, måten hun formulerer seg på virker uekte. Nei, hadde heller hentet inn igjen han forrige. 

Anonymkode: 938c0...aa1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har skjedd med Selda? Hun er blitt både frekk, ekstremt kleine «vitser» hun har ut av seg og hun virker veldig nervøs til tider? Lite søvn kanskje? Hun ser hver gang litt trøtt ut..🤷‍♀️🤷‍♀️

Anonymkode: 90e8a...2a4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er de 2 mennene som er irriterende, Selda Ekiz misliker folk bare fordi hun har innvandrerbakgrunn. 

Anonymkode: 86f8e...fc3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Elsker Selda men forstår at noen synes hun blir litt mye, hun ER litt mye men jeg er fanboy likevel og nei IKKE bare fordi hun er pen, jeg synes hun er genuint morsom stort sett og fnisingen er en del av det, hun er litt sånn genki girl 😂

Selda 4ever👩🏽‍🏫👩🏽‍🏫👩🏽‍🏫👩🏽‍🏫👩🏽‍🏫👩🏽‍🏫👩🏽‍🏫

Synes det er litt irriterende når Victor begynner å fnise på nøyaktig samme måte som henne da 🥴 er det med vilje eller ubevisst????🥴

Endret av Entern
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to mennene er ekstremt irriterende. 

Anonymkode: 86f8e...fc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Manusforfatterne burde få fyken, makan til kleine "vitser" og replikker. Synd når dårlig manus ødelegger. 

Anonymkode: ef0da...1bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...
Gjest Damian Drake

Jeg liker programmet, kan være litt irriterende noen ganger, enten deltakeren eller programlederene.

Eneste som aldri irriterer meg er Selda Ekiz, hun er fantastisk. 

Endret av Damian Drake
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Damian Drake
PetterKanin skrev (På 16.4.2022 den 1.57):

Selda er en flott dame og flink programleder. Langt mindre slitsom enn Rolfsrud.

Enig

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damian Drake skrev (4 timer siden):

Jeg liker programmet, kan være litt irriterende noen ganger, enten deltakeren eller programlederene.

Eneste som aldri irriterer meg er Selda Ekiz, hun er fantastisk. 

Lol

Anonymkode: cc650...514

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Damian Drake
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Lol

Anonymkode: cc650...514

Bra mot argument. Jeg er sikker på at du er en mester i debatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 4/16/2022 at 1:52 AM, AnonymBruker said:

Uff, synes hun er helt grusom. Overdrevent blid, falsk fnisete latter, måten hun formulerer seg på virker uekte. Nei, hadde heller hentet inn igjen han forrige. 

Anonymkode: 938c0...aa1

Kunne ikke vært mer enig :sjenert: Det mammavits-oramaet i annenhver setning er hèlt ille.

Men jeg tror hun oppleves veldig trivelig for deltakerne :nikke:

Håper egentlig de kan omrokkere litt foran neste sesong, om det er planer om flere :nikke: Thomas er et bra tilskudd :hjerte: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tradegy skrev (12 timer siden):

Kunne ikke vært mer enig :sjenert: Det mammavits-oramaet i annenhver setning er hèlt ille.

Men jeg tror hun oppleves veldig trivelig for deltakerne :nikke:

Håper egentlig de kan omrokkere litt foran neste sesong, om det er planer om flere :nikke: Thomas er et bra tilskudd :hjerte: 

Helt enig! Det har jo tatt helt av med de elendige «vitsene». Jeg orker bare ikke å høre på. Dessuten opplever jeg programlederne som overdrevent entusiastiske. Det er flott med engasjement, men ikke når det føles påtatt. Jeg har faktisk sluttet å se på programmet. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, skravlus said:

Helt enig! Det har jo tatt helt av med de elendige «vitsene». Jeg orker bare ikke å høre på. Dessuten opplever jeg programlederne som overdrevent entusiastiske. Det er flott med engasjement, men ikke når det føles påtatt. Jeg har faktisk sluttet å se på programmet. 

Finner stor glede i de absurde oppgavene, at jeg holder ut  :fnise:  At Selma er påtatt, handler nok mye om at hun er vant til et mye yngre publikum og ikke er like vant til livesendinger. 🙂

 

Endret av Tradegy
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes denne serien er veldig bra! Gøy at man kan være med og gjette. Men de burde absolutt hatt en premie hver gang til den som har tippet nærmest!! 

Håper på flere sesonger! Kjedelig at det var siste episode i kveld. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.1.2018 den 8.58):

Enig. For mye mas mellom oppgavene. De trenger ikke hjelpemidler nei. Og sykt at kun en vinner. Vi hadde rett på mange, men vant ingenting. Premien burde vært mye høyere og fordelt på alle som spiller. 

Anonymkode: 624c2...469

5-10kr til hver liksom? Hva hadde vært vitsen med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...