hjertesukka Skrevet 25. februar 2018 #21 Del Skrevet 25. februar 2018 Sjelden jeg syns gjettekonkurranser er kjedelige, men dette har jeg prøvd å like uten hell. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #22 Del Skrevet 21. mars 2020 Hva i helsike slags ballong som ligger på spiker tåler en vekt på 26 kg (23 kuler x 800 gram) uten å sprekke? Nesten provoserende hele oppgaven! Anonymkode: 2c9c9...bb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #23 Del Skrevet 21. mars 2020 Irriterer meg Max at de kårer «beste» kommune ved å ta antall spillere pr innbygger. På Jan Mayen bor det 18 stk, de havner derfor på toppen om mange av de spiller Anonymkode: 584a7...4b4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heartland Skrevet 21. mars 2020 #24 Del Skrevet 21. mars 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Irriterer meg Max at de kårer «beste» kommune ved å ta antall spillere pr innbygger. På Jan Mayen bor det 18 stk, de havner derfor på toppen om mange av de spiller Anonymkode: 584a7...4b4 Synes også det bør være slik at den personen fra «Norge» som eventuelt vinner, bør være den som faktisk har spilt best! Ikke en tilfeldig person. Skal det motivere å spille, må jo det være slik at den beste har en mulighet til å vinne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #25 Del Skrevet 13. mars 2021 Ser denne tråden er gammel, men drar den opp siden jeg ikke fant noen ny. Nå kjeder jeg meg offisielt så mye at jeg lastet ned appen. Men det skjer ingenting der, kun en side der man kan legge til venner. Må man det for å kunne spille? Skjer det ingenting før programmet starter? Ellers enig i mange av kommentarene har fra forrige runde, det er alt for mye tomprat. Men det gjelder jo 100% av NRKs programmer. Se bare på MGP, spesielt delfinalene. Mer tomprat med slekt og venner enn sanger. Men nå er det covid, og man tar det man kan få. Da begynner man til og med å stille spørsmål som, er Selda tilbake i kveld tro? Har hun fått barnet sitt? Anonymkode: 63536...c70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #26 Del Skrevet 13. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ser denne tråden er gammel, men drar den opp siden jeg ikke fant noen ny. Nå kjeder jeg meg offisielt så mye at jeg lastet ned appen. Men det skjer ingenting der, kun en side der man kan legge til venner. Må man det for å kunne spille? Skjer det ingenting før programmet starter? Ellers enig i mange av kommentarene har fra forrige runde, det er alt for mye tomprat. Men det gjelder jo 100% av NRKs programmer. Se bare på MGP, spesielt delfinalene. Mer tomprat med slekt og venner enn sanger. Men nå er det covid, og man tar det man kan få. Da begynner man til og med å stille spørsmål som, er Selda tilbake i kveld tro? Har hun fått barnet sitt? Anonymkode: 63536...c70 Nei hun har ikke født, men lagt ut på insta at Victor er vikar idag også pga sykdom i hennes nærmeste familie. Anonymkode: e476d...799 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #27 Del Skrevet 13. mars 2021 37 minutter siden, AnonymBruker said: Nei hun har ikke født, men lagt ut på insta at Victor er vikar idag også pga sykdom i hennes nærmeste familie. Anonymkode: e476d...799 Ok, det var synd, hun er flink. Men hun er heldigvis med i de forhåndsinnspilte innslagene da Anonymkode: 63536...c70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
i123 Skrevet 14. mars 2021 #28 Del Skrevet 14. mars 2021 Er det ikke den personen som har spilt best, som blir oppringt hvis "Norge" vinner? Bare en tilfeldig person blant alle som har spilt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #29 Del Skrevet 14. mars 2021 Liker det veldig godt som familie underholdning på lørdagskvelden ungene er engasjerte og elsker å være med å gjette på appen håper Victor blir fast vikar for Selda når hun skal ha permisjon! Ungene kjenner han godt fra flipp klipp og er den store helten 😅 at han fikk med seg Christoffer var jo høydepunktet for dem Anonymkode: cef98...12d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #30 Del Skrevet 17. mars 2021 Spilte med appen sist, men ble skuffet. Det skjedde jo ikke noe annet enn at man gjettet. Hadde trodd man skulle sett hvor mye man ville ha vunnet selv dersom man var med, eller lignende. Eller hvordan man hadde gjort det sammenlignet med andre. Man kunne like gjerne bare gjette og skrive opp svarene sine på et ark. Sjansen for å bli oppringt er vel mindre enn å vinne i lotto. Anonymkode: 63536...c70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #31 Del Skrevet 9. april 2022 Tar opp igjen eldre tråd. Men før helt vondt av å se på programlederen, hun sier så mye upassende… feks sa hun til han som spiller nå at hun er glad han vant oppgaven pga hun vil ikke bli banket opp…. Og sier sånne små frekke ting hele tiden Anonymkode: cdbad...203 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gereon Rath Skrevet 9. april 2022 #32 Del Skrevet 9. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tar opp igjen eldre tråd. Men før helt vondt av å se på programlederen, hun sier så mye upassende… feks sa hun til han som spiller nå at hun er glad han vant oppgaven pga hun vil ikke bli banket opp…. Og sier sånne små frekke ting hele tiden Anonymkode: cdbad...203 Å nei hun spøkte om noe, for en katastrofe. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #33 Del Skrevet 9. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tar opp igjen eldre tråd. Men før helt vondt av å se på programlederen, hun sier så mye upassende… feks sa hun til han som spiller nå at hun er glad han vant oppgaven pga hun vil ikke bli banket opp…. Og sier sånne små frekke ting hele tiden Anonymkode: cdbad...203 Selda? Liker henne ikke jeg heller.. Anonymkode: f8c12...84a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #34 Del Skrevet 9. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tar opp igjen eldre tråd. Men før helt vondt av å se på programlederen, hun sier så mye upassende… feks sa hun til han som spiller nå at hun er glad han vant oppgaven pga hun vil ikke bli banket opp…. Og sier sånne små frekke ting hele tiden Anonymkode: cdbad...203 Tror nok det var litt for internt til at du forsto det. Syns de har en sjarmerende tone sammen. Og jeg syns hun er herlig. Anonymkode: 09c6f...782 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #35 Del Skrevet 9. april 2022 Gereon Rath skrev (6 minutter siden): Å nei hun spøkte om noe, for en katastrofe. Hun spøker om alt på en passiv aggressiv måte før hun hører det selv, og så prøver hun å ro seg i land. Blir så kleint i lengden Anonymkode: cdbad...203 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gereon Rath Skrevet 9. april 2022 #36 Del Skrevet 9. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun spøker om alt på en passiv aggressiv måte før hun hører det selv, og så prøver hun å ro seg i land. Blir så kleint i lengden Anonymkode: cdbad...203 Hva så ? Folk må slutte å være så hårsåre. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #37 Del Skrevet 9. april 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hun spøker om alt på en passiv aggressiv måte før hun hører det selv, og så prøver hun å ro seg i land. Blir så kleint i lengden Anonymkode: cdbad...203 Du vet alt er manuskript.. og fundet på før hun sier det Anonymkode: 42bf3...393 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #38 Del Skrevet 9. april 2022 Gereon Rath skrev (2 minutter siden): Hva så ? Folk må slutte å være så hårsåre. Jeg tåler ganske mye😅du må ikke være så hårsår Anonymkode: cdbad...203 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gereon Rath Skrevet 9. april 2022 #39 Del Skrevet 9. april 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg tåler ganske mye😅du må ikke være så hårsår Anonymkode: cdbad...203 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #40 Del Skrevet 15. april 2022 Ser på for første gang denne sesongen. Påskeferie, mye folk i stua og flertallet bestemmer program på TVen. Men altså Selda er helt grusom å se på. Mye bedre å ha hun som programleder enn på alle forsøkene, men likevel. Maken til mas. Anonymkode: 37d57...928 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå